luni, 16 ianuarie 2012

"In brate straine" ...


...este titlul cartii scrise de Andra Pavel...
La "Miercurea fara cuvinte" a lui Carmen am vizitat si blogul Andrei ...da...stiam ca are un blog dar nu stiam ca este si scriitoare :)
Am avut sansa ca blogul meu sa iasa castigator la "provocarea nebuna numita Life in Pictures" cum bine spune Costin Comba...
Si uite asa am intrat in posesia acestei carti pe care vi-o recomand cu multa caldura....
Andra Pavel a castigat premiul Romanian Crime Writers Club pentru cel mai bun roman trimis la concursul de manuscrise - editia 2011...
Cu toate ca este inca eleva, Andra are un mod compact si alert de a scrie...proaspat,suculent,jucaus...
Sigur...mana ei este inca in formare dar are ceea ce este mai important...pasiunea si placerea de a scrie...
Mi s-a parut mai mult un roman de aventuri cu o intriga politista decat un roman politist get-beget...
Ritmul sacadat in care se deruleaza subiectul cartii m-a facut sa o citesc intr-o zi...curiozitatea nelasandu-ma pana nu am dus-o la capat...
Asa cum ii spuneam si Andrei pe blogul ei,am avut senzatia citind-o, ca vad un film de suspans,actiunea desfasurandu-se cadru cu cadru pana la "the end"....dar nu va spun daca va fi si cu "happy end"...asta va las sa descoperiti singuri...va asigur ca merita :)

16 comentarii:

  1. Ma bucur sa aud ca se mai castiga ceva prin Romania,dar mai ales ...cultura.
    Bafta Andrei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. angi: si eu ma bucur sincer :)
      la fel i-am urat si eu Andrei...bafta si la multe scrieri!

      Ștergere
  2. Este frumos sa auzi ca tineri dedica din timpul lor, o parte di culturii!
    M-ai facut curioasa in ceea ce priveste cartea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vera: Andra pare o fata curajoasa...iti trebuie curaj sa scrii si sa publici :)
      http://adapavel.wordpress.com/in-brate-straine/
      in cazul in care vrei sa citesti un scurt fragment...

      Ștergere
  3. Ce minunăţie , astfel de veşti îţi umplu sufletul de bucurie. Cineva scrie şi o face din plăcere ! Şi mai ales este român . Să ai puterea să treci peste „mizeria” din jurul nostru şi să faci ceea ce-ţi place , este înălţător .
    Felicitări din tot sufletul pentru măiestrie , ei şi ţie pentru că ne-ai spus .
    Îmi voi face timp (aş vrea să pot) şi poate voi găsi şi cartea .

    Sărut mâna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SoriN: ma bucura mult entuziasmul tau...si da...exact acelasi lucru am simtit si eu afland cat de tanara este Andra :)

      Ștergere
  4. O tânără talentată și curajoasă, dar și cu ceva sprijin, altfel... Sunt oameni care scriu poate tot atât de bine, poate chiar mai bine, dar nu au șanse în fața rechinilor din edituri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina: foarte adevarat...o picatura d noroc face cat un car cu aur...

      Ștergere
  5. Bună scumpo!
    Îți mulțumesc pentru informație!
    Mult succes și din partea mea!
    O zi plăcută îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. *ELENA*: cu drag :)
    o zi frumoasa iti doresc la randul meu...te pupic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari Andrei! e placut sa vezi si sa auzi despre tinerii care mai fac si altceva! bravo:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc mult tuturor! Mulțumesc pentru prezentare!
    Zina, adevărat, sprijin. Am susținut - încă o fac - faptul că am fost norocoasă să intru într-un grup de scriitori care și-au lăsat din timpul lor și pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Andra...mi-a facut placere sa vorbesc-nepriceputa cum sunt - despre cartea ta :)
      bafta in viitor!

      Ștergere
  9. Bravo ei! Felicitări şi pentru tine, dacă ai fost declarată câştigatoare. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Max Peter: multumesc...am citit cu drag "norocul meu" :)

    RăspundețiȘtergere