vineri, 27 ianuarie 2012

Cand afara este ger...

...tot ce imi doresc este sa ma incalzesc...ce solutie sa aleg? :)
Un ceai fierbinte ar fi potrivit...dar o tuica fiarta...cred ca este si mai potrivita...as zice cea mai potrivita...
Eu fac cam asa tuica fiarta...la 250 ml de tuica,adaug 5 lingurite de zahar,4-5 boabe de piper,2-3 cuisoare...
Uneori mai pun o fasie de coaja de lamaie care ii da un parfum foarte placut (nu-mi place de nici un fel mirosul de tuica)...
O pun la fiert si cand incepe sa clocoteasca o iau de pe foc si o torn fierbinte in cescute de pamant...asa parca e si mai buna...
Simtiti ce bine miroase?Sa ciocnim atunci...noroc !

39 de comentarii:

  1. Eu as alege un film si un ceai fierbinte! Parerea mea! Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. sunt sigura ca stii ce spui...dar asa...fara nici un fel de prescriptie medicala?nu ai spus in ce doza si daca-fereasca cerul-are efecte secundare??
      sa risc asa...doar ca tu te pricepi sa dai sfaturi? :D

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. am ciocnit...acum trebuie sa bem repede ca sa nu se raceasca :)
      eu simt deja ca ma incalzesc :)

      Ștergere
  4. Sunt de acord cu tuica fiarta...mai ales in cescute de pamant. E un leac bun!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. e bun si de leac si de placere...si da...imi plac mult cescutele de pamant :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramin la vin fiert, ca tuica ma da gata in doi timpi si trei miscari. Ma ametesc usor si se termina seara prea repede. Te imbratisez, Pandhora !
    Weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bun bun rau vinul fiert cu scortisoara :))
      pup si eu...un w-end perfect iti doresc >:D<

      Ștergere
  7. noroc, dulce pandhora, si-o seara placuta! cam buna tuica ta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noroc erys!
      eu zic sa mai gusti o cescuta...s-a lasat un picut de ger afara :)
      o seara calda iti doresc :)

      Ștergere
  8. Eu aş spune mai degrabă un vin fiert , sau iată alternativă , un ceai fierbinte , apoi după un timp merge chiar şi-o bere rece , mie-mi place combinaţia !
    Hai noroc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca ai reusit sa ma uimesti cu combinatia asta :))
      hai noroc!

      Ștergere
  9. Am trecut pe vin roșu (de casă), puțin sub temperatura camerei! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. am sa iau o gura...nu-i frumos sa refuzi!:) iar cu apa noroc...cica ies copii naspa:).

    RăspundețiȘtergere
  11. o primire de lux! ce dor îmi este de o poveste la o tuica fiarta! hmmm... în canite de lut! Mai buna nu exista!
    (asa preparam si eu tuiculita, doar ca eu caramelizam zaharul).
    Noroc, sanatate si omat cât pentru un Om-de-zapada! ;) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa incerc si eu sa caramelizez zaharul :)
      omatul sigur o sa fie...e pe drum...garantat:)
      te pupic si eu...somn usor si...noroc!

      Ștergere
  12. o nebunie :) dar parca tot un ceai e mai bun :)
    daca miros doar tuica aia fiarta, ma imbat si dorm 3 zile ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de asta si eu beau tuica fiarta doar de 2-3 ori pe iarna...dar imi place felul in care ma incalzeste...sau ma ameteste si nu stiu eu :))

      Ștergere
  13. N-am baut niciodata, dar...cine stie, pare imbietoare, si sigur are un parfum interesant! Si sigur m-as imbata pe loc! Noroc si duminica frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parfumul sigur e interesant...usor ametitor...eu zic sa verifici daca e asa sau nu :)

      Ștergere
  14. e buna si tuica fiarta..dar eu am cam renuntat la ea pentru ceai rosu .o minunatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ceai rosu? ceai din fructe rosii?sau tu esti un pisic care bea vin rosu...fiert? :)

      Ștergere
  15. Noroc, Pandhora! Mai devreme chiar am băut o ceaşcă de ţuică fiartă! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc Max!
      si bine ai facut...afara e un ger de...-10 grade asa ca :)
      nu te-am mai vazut de mult pe la mine...noroc cu tuica fiarta :))

      Ștergere
  16. Când mi-e frig n-am răbdare să dea în clocot, o dau eu pe gât :)

    RăspundețiȘtergere
  17. și încă ceva
    ce dacă în timpul fieberii se pierd ceva bunătăți de grade și-i slăbește tăria ?
    Ce-am făcut atunci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se vede ca te pricepi si stii sa apreciezi ceva cu adevarat gustos :))

      Ștergere