duminică, 29 ianuarie 2012

Desktop de blogger-leapsa


Zilele trecute am primit de la Ciprian Pardău o leapsa la care de abia acum am reusit sa-i dau curs :)
Cam asa arata desktop-ul (laptopul )in fata caruia stau multe ore pe zi...nimic spectaculos cred...dar daca are cineva alta parere...:)
Dau leapsa mai departe...cine crede ca are ceva de aratat...sa arate :)



20 de comentarii:

  1. Placuta imagine, cam luminoasa pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ce înseamnă litera aia verde din limba greacă pe care vaca o știe cel mai bine?! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu stii limba greaca...eu stiu ca este sigla de la Torrent :)

      Ștergere
  3. Aha, şi la tine erau tot minus 13!... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut barci, utorrent, oare au vreo legatura cu corabia de... pirati:)?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu văd aici capacul de la "cutiuţa" Pandhorei, o cutiuţă aparent mică.Dar şi ce lucruri mari şi frumoase scoate din ea, de nici nu ne vine să credem! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. :) ești gata de drum !
    E frumoasă imaginea de pe desktopul tău !

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc...ma bucur ca iti place..eu ador apusurile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. E Plin de mister...
    baietii mei schimba imaginile dupa bunul lor plac,asa ca acum am imagini de copil de 10 ani,acum de adolescent de 15:).
    Nici nu ma obisnuiesc cu o imagine ca deja e alta.
    Acum e fondul albastru cu steguletul lui...:)windows 7.

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta leapsa! Am primit-o si eu de la Ciprian! Imi plac barcutele tale! Fain desktop!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cele -13 grade imi aduc aminte de frigul indurat dimineata. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. urasc iarna geroasa...dar...visez frumos la primavara :)

    RăspundețiȘtergere