duminică, 29 ianuarie 2012

Ce vor barbatii....



...in materie de bijuterii? Ce le place? Ce li se potriveste? Ce este in trend?

Placate cu titan. Mese din otel inoxidabil; Nituri. Fibra de carbon. Cabluri din hotel. Suna cumva a magazin de scule? Acestea sunt totusi, materiale netraditionale care incalca toate regulile si confera bijuteriilor barbatesti o cu totul si cu totul alta atitudine. Nu cu mult timp in urma, aurul, platina si argintul erau singurele metale folosite pentru bijuteriile fine. Acum, bijutierii combina materiale „pretioase” si nepretioase” fara nici cea mai mica problema. Prin amplasarea diamantelor pe suporturi de otel sau titan acestea au capatat un aspect mai robust, mai industrial. Surprinzatoarea utilizare a acestor materiale: piele, cabluri, lemn, sau chiar si cauciuc le ofera o imagine sexy ceea ce face ca simtul aventuros si indraznet al barbatilor sa creasca atunci cand le poarta.

sursa: www.sepoarta.ro

31 de comentarii:

  1. Hmmm, interesant articol...
    Eu m-am dat batuta si am incetat sa ma gandesc la ce le-ar place deoarece sunt mai pretentiosi decat femeile, hihi...glumesc...sau nu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat...si imi place asta :)
      personal cel mai putin imi place la un barbat ca accesoriu inelul si cel mai mult...cercelul...dar nu cel cu piatra care este acum in trend...imi plac cerceii de genul celor purtati de pirati :)

      Ștergere
  2. M-ai pacalit cu titlul. Am o bratara de otel cu zale de aur si un ceas shic de la fetele mele, îmi ajunge. Mai mult nu spun decât în fata Marii Adunari nationale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da? asa am facut? sa fi fost asta intentia mea? :))
      da...combinatia de otel cu aur este faina...sunt sigura ca si ceasul este deosebit...
      si daca ai fi in fata Marii Adunari? ce ai mai spune ca ai ? :))

      Ștergere
  3. le ador..titanul face oricum parte din familia platinei sint superbe

    RăspundețiȘtergere
  4. Într-o zi de concediu când n-aveam ce face şi mă învârteam prin oraş, m-am hotărât să-mi iau ceva... Ei bine, am constatat, după ce au ajuns să mă doară picioarele de umblat, că habar n-am nici eu ce-aş vrea, aşa că... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca te mai hotarasti la o incercare poate o sa incerci si o combinatie care sa includa otelul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum Pandhora tot pledează pentru oţel, vreau să amintesc de Regele Carol I care, după 1877, din tunurile turceşti capturate, a pus să i se facă o coroană de oţel care există şi acum la Muzeu.Aşadar, "trend"-ul a fost inaugurat acum 135 de ani.Nimic nou sub soare! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. tu Marco esti o adevarata comoara la casa oamului :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ..."comoara la casa oamului"
      Mai-mai să scrii "la casa...oamelor" ! :))))

      Ștergere
  8. La ora actuală n-am nici ceas de mână(de vreo5-6 ani).Cănd eram tânăr și neliniștit,înaintea telenovelei încă,am avut un ghiul(cu monogram)cred că așa i se zice.Atunci nu puteai ieși din casă fără așa ceva,în dotare,așa că eram și eu în pas cu moda :)!
    În materie de zorzonele masculine nu am nicio idee ce place acum bărbaților

    RăspundețiȘtergere
  9. in concluzie ai purtat ce ti-a placut si pe deasupra ai fost si la moda :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Dupa titlu ma asteptam sa gasesc altceva :)
    Mie un ceas imi ajunge :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel mi-a spus si Dan...ca titlul l=a dus in eroare :))
      ceasul este un accesoriu cu adevarat folositor :)
      o noapte frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  11. Mie nu îmi plac alte bijuterii pentru bărbați, în afară de ceas și verighetă (dacă e cazul). Iar astea să fie de aur. Sunt conservatoare, după cum se vede...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu imi plac bijuteriile in exces la barbati mai ales daca sunt purtate zi de zi indiferent de ora sau context...
      si...ce e conservator e mereu la moda :)

      Ștergere
  12. Baietii mei au ales inelul.:)Sorin lucreaza,deci a sarit peste:).

    RăspundețiȘtergere
  13. imaginatia creatorilor nu trebuie sa aiba limite. mie-mi plac zdranganicile astea! dar depinde si de cine si cum le poarta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai pus un alt punct pe "i"...
      trebuie sa stii sa porti o bijuterie...altfel iti faci mai mult un deserviciu decat un serviciu :)

      Ștergere
  14. :) am ajuns acum spre miezul noptii, sa citesc ce vor barbatii :)) Mai bine acum, decât în ceasul al 12lea :))
    De gustibus non est disputandum... Sunt la fel de sofisticati ca si femeile ;)
    Noapte buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe alocuri chiar mai sofisticati...ceea ce nu cred sa fie un plus :))
      pup draga mea draga...in seara asta a fost un ger teribil la noi incat lenevind si incalzindu-ma pe canapea...am adormit :))
      dar nu puteam sa nu trec pe aic sa vad ce se mai intampla :)
      te pupacesc...somnic pufos >:D<

      Ștergere
  15. nu prea le plac barbatilor inelele.. ar trebui sa se inventeze altceva drept verigheta pt ei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit pe la mine :)

      ar fi o idee...dar ma intreb ce le-ar placea pentru ca verighetele nu stiu cat de fericiti ii fac :))

      Ștergere
  16. De înţeles am înţeles dar, ce mai vor femeile?
    :))))Sic!
    Mă rog, FEMEILE.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  17. eeee....asta este un alt capitol :))

    RăspundețiȘtergere
  18. la capitolul bijuterii m-am pierdut. in scimb imi plac ceasurile

    RăspundețiȘtergere
  19. de unde se poate cumpara?

    RăspundețiȘtergere