duminică, 22 ianuarie 2012

Life in Pictures - "Iarta,iubeste,zambeste"

Initiativa ii apartine lui Costin Comba.

52 de comentarii:

  1. Da sunt de acord și mă străduiesc să fac asta !

    RăspundețiȘtergere
  2. de oriunde ai privi, cpacu asta al optimismului, sfaturile sunt menite sa ne fac sa ne inteleem si sa descoperim oamenii si lumea care ne inconjoara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...de sus in jos sau de jos in sus....daca am incerca sa urmam sfaturile poate am vedea lumea altfel si lumea la randul ei ne-ar privi cu alti ochi...

      Ștergere
  3. Da am reușit să „păcălesc bloggerul :lol:
    este un blog în platforma blogger pe numele celui din wordpress și de aici pot accesa fără problemă...sper că va merge și mai departe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce se intampla..am inteles ca nu esti singurul care are acesta problema :(

      Ștergere
  4. mesajul este sublim! ferice de cel ce respecta sfaturile, zi de zi, ora de ora!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/12/ajun-de-craciun.html)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...asa simtit si eu...
      mesajul l-am primt Craciunul asta dar mi se pare perfect in orice moment al anului si mai ales intr-o perioada incordata cum este cea pe care o traim acum...
      pup Carmen...buna dimineata :)

      Ștergere
  5. ma straduiesc zi de zi si imi iese mai mult sau mai putin! cu iertarea nu stau f bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cu iertarea stau cel mai bine...problema e ca nu toti cei carora le acord intelegere o merita pe deplin...si intotdeauna dau o a doua sansa...ciudat este ca nu imi pare niciodata rau :)

      Ștergere
  6. Am inchis ochii sa imi imaginez ca sunt pe o plaja tropicala, si tocmai atunci venea tzunami:). M-a ajutat un batran... O sa incerc cu celelalte:). O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Superb brăduțul tău!
    Eu aș zice”Zâmbește,iubește și iartă”
    Duminică cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos...eu as nuanta spunand "iarta si tine minte" :)
      pup o duminica frumoasa iti doresc :)

      Ștergere
  8. Superbe îndemnuri dar întreb şi io aşaa, ca un naiv ce sînt: cum pot accepta complimente dacă nu mi se fac? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti spun eu...complimentele sunt facute sub acoperire...trebuie doar sa le descoperi :))

      Ștergere
  9. Îl primisem de Crăciun dar asta nu m-a împiedicat să-l recitesc, admirându-l ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. di eu l-am primit tot de Craciun...
      cu toata simplitatea lor indemnurile nu sunt tocmai usor de urmat...firea noastra bat-o vina :)

      Ștergere
  10. Idemn la bucurie ... la bucuria de a trai!
    Felicitari pentru idee!
    Dumnica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Melly...
      o zi de duminica perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  11. Un brad plin de intelepciune! Excelent! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. sfaturi bune pentru a deveni om rezistent la batranete, precum bradul rezistent la ger :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos spus erys...tu gasesti intotdeauna cuvintele potrivite...

      Ștergere
  13. Cat de frumoasa este imaginea, si cate sentimente trezeste. O duminica frumoasa sa ai!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Ciprian...si da...cuvintele releva sentimente frumoase...sentimente pe care uneori uitam sa le traim...
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  14. Hmmmm... Eu cre'că-s suprasaturată cu d-astea.
    Că de câte ori citesc aşa ceva, mă m-apucă enervarea. Nu pentru mesaje, ci faţă de cei care le-au creat.
    Da' nu'ş de ce.
    Probabil pentru că folosesc aceeaşi tehnică care ni se aplică de mititei, dar cu scopul de a ne programa în defavoarea noastră. Şi, poate pentru că, indiferent de natura mesajelor, esenţa e aceeaşi: cineva ne induce ceva de la el, nu ne lasă libertatea de a ne autoedifica psihicul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. da...sfaturi pentru o viata in care binele si frumosul sa fie proportie mai mare uratului si raului...

      Ștergere
  16. Sarut mana ,cu respect!
    Într-o lume materialistă, când goana după bani e din ce în ce mai acerbă, este nevoie și de momente de respiro.
    Multumesc pentru sfaturi, eu le-am perceput ca o incurajare.
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Sorin...oare realizam cat de mare nevoie avem de incurajari??
      multumesc pentru gandurile bune...o duminica perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  17. Este o vorba veche care spune “Invata sa faci ceea ce altii nu vor si pana la urma vei reusi sa faci ceea ce altii nu pot”. Nu conteza cat de bun esti, ci cat de mult iti doresti ceva!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intelepte vorbe...nu le stiam dar imi plac mult :)
      multumesc Iulisa:)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  18. Cat de simplu pare cand le citesti si totusi cum uitam sa le facem..Ar trebuie sa avem un check list cu ele si in fiecare zi sa le bifam sa nu uitam sa le facem.O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Splendide cuvinte intr-o zi de duminica! Multumesc pandhora! te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu te imbratisez cu acelasi drag..stiu ca ai apreciat bunul-simt al acestor cuvinte :)

      Ștergere
  20. frumoase îndemnuri în "bradul" tău, nu ar strica să băgăm ceva la cap de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  21. E de bine..., motivaţional!
    Cred că te-a supărat cineva de ai completat-o pe Elena cu "...şi ţine minte".

    RăspundețiȘtergere
  22. asa am facut? am putut fi atat de "rude"?? ia sa vad...
    aaa...da....am spus-o nu in sensul razbunator ci in acela de "nu uita" :)
    ai un spirit de observatie fantastic...de l-as avea si eu tot asa :))

    RăspundețiȘtergere
  23. "Spune-le celor dragi cât de mult îi iubeşti" ... le-am spus. Îţi spun :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. m-ai emotionat foarte tare Oana...ce am facut sa merit asta?
    multumesc...te imbratisez cu mult drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. Cum ce ai făcut? Ai fost aproape. Nu aici sau acolo, ci aproape. Şi îţi mulţumesc.
    Pup ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. a. Cunosc de mult mesajele din copăcel.Aşa cum bradul este mereu cu "cetina tot verde, ce frunza nu şi-o pierde", tot aşa mi-aş dori ca ideile şi îndemnurile din cetină să nu se ..."scuture", adică să nu se piardă niciodată din mintea oamenilor odată cu terminarea sărbătorilor de iarnă...Să le reînvăţăm şi să devenim mai ... umani...
    b. Încă o dată un "bravo" sincer pentru Pandhora (mai ales că acuma are şi un inel cu simbolul...înţelepciunii!) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...ma simt tare rasfatata...multumesc Marco :)
      de-ar fi asa simplu sa ajungi intelept...
      parca sunt tentata sa-mi mai cumpar un inel :))

      Ștergere
    2. 1. Cred că din acest moment ar trebui să cumperi o...ladă plină pentru a le face cadou atâtor şi atâtor semeni...deh...care au nevoie...Pricepi tu, doar! :)
      2. Pentru tine: un set de medalion (pandantiv), brăţară, cercei...plus inelul...:)

      Ștergere
  27. multumesc Marco...chiar mi-ar placea un pandantiv pus pe un lantisor lung lung :)

    RăspundețiȘtergere