joi, 12 ianuarie 2012

Robotzi :)

16 comentarii:

  1. si robotii au furat de la noi!!!au avut de la cine invata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! Am nişte prieteni care sunt înnebuniţi după aceste desene animate. Sunt simpatice personajele. Îmi place cum vorbeşte Foca! :-)
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  3. geanina: da...suntem inepuizabili :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex: sunt foarte haiosi...Mo si Foca si accentul lor si micile lor intamplari :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare nostim şi distractiv, deşi, la modul serios, "morala" e niţel cam dură! Cum americanii au inventat avionul invizibil, cel fără pilot, etc. noi de ce nu am inventa mâna invizibilă, mâna fără ...om, aceea care să fure singură ? Sau poate că am şi inventat-o, ea deja e... activă, dar nu sunt eu la curent cu ... jurnalele de ştiri-bombă ?! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Marco Polo: sa privim partea funny a lucrurilor :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna pandhora!
    Nostim ,mi-a placut!
    O zi plina de zambete si impliniri!..

    RăspundețiȘtergere
  8. ma bucur ca te-ai amuzat :)
    pup,o zi faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mark se distreaza cu desenele astea!:)
    Intrebarea lui a fost cat se poate de fireasca:"Cum de se uita la desenele astea"?:)
    Chiar asa,pandhora?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. angi: spune-i lui Mark ca suntem muuulti fani ai lui Mo si Foca...si mai mari si mai mici :))

      Ștergere
  10. O altă lume!! ( cu foarte simpatice personaje)

    Zi bună îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. INCERTITUDINI: da...simpatice si pline idei care mai de care mai "crete" :))
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. "Prietene, noi nu furam... Când e greu, ne adaptam" Punct!
    :))))))) :)))) bestiali cei doi!

    RăspundețiȘtergere