vineri, 20 ianuarie 2012

"La Calderon 80"....




....este numele unui micut restaurant situat peste drum de Gradina Iocoanei .
Amplasata in curtea unei cladiri de pe strada Luis Calderon nr.80, gradina restaurantului acoperita cu iedera vara, te face sa uiti ca esti in mijlocul unui oras in care asfaltul arde...
Interiorul, in care lemnul este predominat, te atrage prin mobilier, afise, obiecte de decor dar si prin salonul de fotografie si desigur...tonomatul...
Totusi...ne gasim intr-un restaurant asa ca este important sa aflam ce putem servi...
Eu o sa va spun doar ca pastrama de oaie cu mamaliguta este facuta in asa fel incat nu poti decat sa-ti lingi degetele...dar nu este obligatoriu sa iei masa...
Un cocktail exotic este perfect, gustos si aratos indiferent de ora, la fel cum excelenta este si cafeaua...
Va recomand ce am baut eu in seara asta, un "After Eight"-cafea, frisca, topping de menta,totul decorat cu boabe parfumate si bine prajite de cafea...eu am ales varianta "decaffe" pentru ca era cu adevarat trecut de ora opt :)


Asa ca....vara,iarna, daca ajungeti in zona Gradina Icoanei eu zic sa verificati daca am sau nu dreptate....ce ziceti...va riscati? :)

24 de comentarii:

  1. Aţi încercat localul Ceai la Cotroceni? E real, nu e o ironie.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca am auzit de el dar nu am fost...uite ca mi-ai dat o idee...ms mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. După denumirea hispanică ("Calderon"...mai degrabă de la Barca!) şi judecând după ambianţa plină de..."esenţe" ornate cu obiecte de epocă, mi-aş imagina că mă aflu undeva în Cuba lui Batista, în localul frecventat de..."Bătrânul şi marea"...
    Cine ştie, orice local (azi) mic poate deveni (mâine) ...MARE! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. dincolo de marime...atmosfera conteaza :)
    ma bucur ca ti-a placut micutul local si te-a facut sa visezi frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) ma risc cu siguranta!...cand ajung in zona, mergem impreuna! te risti?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmmm, ce pacat ca nu locuiesc în Bucuresti! dar, nu voi scapa ocazia sa vizitez localul, cu prima ocazie de vizita în capitala! cocteil sau cafea... important sa te vad si sa stam la o poveste tête-à-tête ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca ne vom bucura una de prezenta celeilalte indiferent de locul unde ne vom afla...placera de a-ti arata cateva locuri in care ma simt bine va fi dublata de prezenta ta...te pupicesc si eu :)

      Ștergere
  7. Stii, deja am un fel de carnetel electronic in care am notate locurile propuse de tine pana acum. Nu am sa ezit sa il includ si pe acesta...imi aminteste de un local in care mergeam sa citesc pe perioada liceului.Avea de asemenea mese si scaune din lemn, o atmosfera intima, linistita, placuta, iar pe tavan si pe pereti erau agatate sute de instrumente agricole sau muzicale foarte vechi. Mi s-a facut un dor cumplit de acel loc si de amintirile legate de el...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa le vizitezi si sa le simti farmecul asa cum eu l-am simtit...
      si mie ca si tie ne plac acele locuri care spun ceva si nu doar ofera ceva...
      e minunat cand avem locuri la care ne intoarcem cu drag chiar si in amintire :)

      Ștergere
  8. Bună Scumpo!
    Deja mi-ai făcut poftă
    de pastramă și mămăliguță!
    Un weekend cât mai plăcut scumpo!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo da...si eu sunt o pofticioasa....recunosc cu mana pe inima :))
      pup si eu...un w-end perfect iti doresc cu tot dragul >:D<

      Ștergere
  9. Eu cred că m-am riscat deja. Am fost acolo şi cred că o să mă mai duc când mai am treabă prin zonă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel am sa fac si eu...cu toate ca nu am treaba prin zona...dar imi fac :)

      Ștergere
  10. un weekend placut sa ai, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc erys...un w-end prfect iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  11. Bună dimineaţa cu o premiantă ninsoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara...ninsoarea m-a prins in dimineata asta la Constanta :)

      Ștergere
  12. Auu... ce pofta mi-ai facut de pastrama de oaie!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Astă vara am trecut pe acolo dar n-am rămas...doar mi s-a părut atractiv prin ambient, zicându-mi că nu e de ocolit.
    ...
    Şi.. dincolo de atmosferă, spiritul contează.(Sic!)
    :))

    RăspundețiȘtergere