marți, 10 ianuarie 2012

Lenjeria de pat si starea de spirit....



Cu toţii ne dorim un somn liniştit însă, de cele mai multe ori, dimineaţa ne trezim mai obosiţi...
Ştiati că lenjeria de pat poate crea disconfort tocmai din cauza culorii sau a texturii nepotrivite?
Iata cateva sfaturi care ne pot face somnul lin si visele dulci :)
Lenjerie de pat pentru un somn relaxant
La sfârşitul unei zile încărcate ne dorim să ajungem cât mai repede în pat! Cum să scapi de agitaţia cauzată de oboseală? Alege o lenjerie de pat din bumbac în culori deschise. În aceste situaţii specialişti ne sfătuiesc să optăm pentru culorea albă! O nuanţă liniştitoare, care te va ajuta să dormi ca un prunc!

Lenjerie de pat baby nap
Oh da! Un somn adânc ca de bebeluş! Uneori îţi vine să te strecori sub cearceaf şi să cazi într-un somn adânc şi odihnitor... Ei bine, tot lenjeria de pat e soluţia ideală! Un material confortabil ca pentru bebeluşi din bumbac organic, culori calde, de preferat cu imprimeuri, care să îţi dea senzaţia de prospeţime şi... gata! Acum eşti cu adevărat pregătit pentru o seară odihnitoare!

Lenjerie de pat pentru o seară romantică


Materialele din satin, catifea velură sau mătase îti oferă senzaţia de intimitate, iar dacă le combini cu nuanţe calde ai reuşit să obţii ambientul perfect pentru o seară plină de romantism! De preferat sunt culorile: roşu, mov, negru, purpuriu, auriu sau o combinaţie a lor. Astfel vei oferii camerei tale o nunaţă de intimitate şi mister...

Sweet dreams :)

sursa: www.madone.ro

35 de comentarii:

  1. Sweet dreams! cred ca suntem singurele ramase asa târziu pe net! ;))
    Superb articolul tau despre lenjerie de pat!
    Eu am o... obsesie pentru flori de maci si toate seturile de lenjerii de pat pentru dormitorul conjugal, au imprimeuri cu flori de maci. Unele pe fundal alb, altele cu mult verde si crem, altele pe rosu aprins... si ai perfecta drepate, le schimb în functie de sezon sau dispoziţie psihica.
    Pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. CARMEN: cred ca ai dreptate....suntem "ultimii Mohicani" pe aici :))
    de la tine am trecut pe la Max si pe la Vera...azi nu prea am avut timp de vizite...
    mie imi place lenjeria de pat in culori calde...verde pal sau de culoarea marii si perne din puf si...si deja cred ca vorbesc in somn...pup Carmen dulce...sweet dreams :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) foasrte interesant! asta inseamna ca saptamana asta dorm ca o bebelusa :))).zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. geanina: se vede...esti mereu vesela :))
    faina sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    Sarut'mana, Pandhora!
    Pentru noi, berbantii, aceste aspecte nu au nicio importanta.
    Insa pentru femei aceste aspecte au o importanta foarte mare. Si-mi vine-n minte povestea "printesa si bobul de mazare"!
    Uite cat adevar intr-o simpla poveste!
    :)
    O zi frumoasa, frumoasa, frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. andreiraduM : buna :)
    ufff...voi barbatii :))
    frumoasa sa-ti fie si tie ziua...e atat de soare azi :)
    pup :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E o chestie aşa la îndemână, dar cu toate acestea nu prea se gândeşte nimeni la ea.
    Nouă ne place albastrul sau imprimeurile pe bleu pal. Întotdeauna am avut senzaţia că aceste culori sunt mai odihnitoare, mai liniştitoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Max Peter : foarte adevarat...si este atat de important sa ne odihnim bine...culorile ne influenteaza cu adevarat viata :)
    nici mie nu imi plac stridentele inclusiv cand este vorba de culoarea asternuturilor de pat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La mine chiar are o anumita importanta !

    Lenjeria mea preferata de pat este un cearceaf bleu uni, si niste fete de perna albe cu o dunga simpla intr-o parte, una e cu fond alb cu niste floricele mici albastrii, si alta e cu fond alb si cu o dunga bleumarin. Materialul e bumbac simplu, si nu cred ca e mai mult de 200 thread. Eu pe astea le pun cand am companie la mine acasa, ceea ce de obicei evit, si mult prefer sa ma duc eu in alta parte, (ca sa pot sa stiu de dinainte ca sunt liber sa plec cand vreau, si sa nu mai imi fac probleme complicate re gonit musafirii daca se afla ei la mine si e caz de gonit). Mi-e lene sa imi invelesc plapumile sau paturile, desi uneori o fac si pe aia, o fac, desigur, intotdeauna cand am companie, ca doar nu o sa las alti oameni decat mine sa isi lase par sau alte celule DNA pe plapumile si pernele mele, dar nu am nimic asortat la lenjeria de mai sus si efectiv am niste chestii cu patrate portocalii care se potrivesc exact ca nuca in perete, dar aduc si avantajul ca nu e nimeni tentat sa se inveleasca cu ele ca sa adoarma acolo, daca nu e special invitat sa faca asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  10. Rudolph A.: si uite asa ai un somn relaxat...asta e tot ce conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sărut mâna cu respect !
    Da de unde , eu unul dorm şi-n cadă . În schimb la mine este foarte importantă perna . Dacă nu am perna potrivită (ca textură ,nu culoare) nu dorm bine . Am perna mea şi doar a mea , te-ai prăpădi de râs dacă ai vedea cum probez pernele sau feţele ca s-o cumpăr pe cea potrivită .

    Zi faină pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  12. SoriN: buna si tie Sorin:)
    sa stii ca si eu tin la perna mea din puf si e a mea si doar a mea :))
    mare lucru o perna pufoasa:))
    faina sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu m-am gandit la lucrurile acestea pana acum :)
    Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  14. re printesa si mazarea: o stiti pe Sarah Jessica Parker din Sex & the City ?

    De mult, acum vreo 15 ani, inainte sa devina ea asa de faimoasa la nivel mondial, era actrita in New York, (desi facuse deja vreo cateva filme, inclusiv unul mai simpatic, Honeymoon in Vegas, cu Nicolas Cage), deci la nivel de New York City era destul de faimoasa. Era cam suparata, ca tocmai se despartise de Robert Downey Jr care facea droguri in continuu, si inca nu il cunoscuse bine pe Matthew Broderick. Atunci in anul ala 1996, care a fost anul in care l-a cunoscut pe Matthew Broderick (cu care s-a casatorit ulterior in 1997), ea a jucat pe Broadway intr-o repunere in scena a piesei Once Upon a Mattress, care e inspirata din povestea lui HC Andersen.

    Eu am vazut-o in acea piesa, si era a 2-a piesa pe care o vedeam pe Broadway. Pe prima efectiv abia daca o tin minte, desi era tocmai cu Nathan Lane, Something Happened on the Way to the Forum. Insa pe Sarh Jessica parker din acea piesa Once Upon a Mattress nu am sa o uit niciodata. Filmul efectiv nu are cum sa ii redea prezenta si vivacitatea scenica care efectiv iti sarea in fata cu un iz de autenticitate cum eu personal nu cred ca am vazut nicio actrita vreodata pe nicaieri..efectiv tonul si volumul vocii, amplitudinea fiecarii miscari de la inceputul piesei si pana la sfarsit au fost in fiecare secuna exact asa cum a trebuit....si e si un rol fizic care ii necesita prezenta aproape incontinuu...pe mine poersonal m-a lasat cu gura cascata...Nathan Lane a fost de nivel de Alexandru Arsinel, simpatic, desigur, dar cam neglijent...


    ...ma rog am zis ca nu am vazut altele, or mai fi, dar eu personal nici nu merg la teatru prea des. Mi-a zis cineva ca Maggie Gylenhaal e ceva mai buna pe scena, dar eu nu am vazut-o, plus ca ma cam enerveaza parerile ei politice.

    Eu de cand am vazut-o pe Sarh Jessica Parker in acea piesa Once Upon a Mattress, eu de atunci am o parere atat de buna despre ea din cauza talentului ei atat de evident demonstrat fata de mine personal, incat efectiv poate sa scrie si nu stiu ce scandaluri despre ea sau poate sa fie descrisa ca ridicola in nu stiu ce filme sau haine...dar mie nu imi pasa. Eu am vazut-o live atunci intr-un moment de perfectiune. Si precis, precis, m-am gandit dupa aia, ca la exact timpul ala se indragostea de Matthew Broderick...ca altfel efectiv, oricat de talentata ar fi fost sau ar fi, IMHO, nu avea cum sa para atat de autentic nou indragostita.

    RăspundețiȘtergere
  15. cred ca oricine isi face culcusul in asa fel incat somnul sa-i fie dulce si odihnitor. de calitatea somnului depind atat de multe, inclusiv sanatatea noastra :)...pentru mine, satinul sau matasea sunt doar de privit si admirat. prefer bumbacul oricarui alt material. si mult, mult alb. deh, sunt mai demodata :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie-mi plac lenjeriile molcute,culori placute,de exemplu verdele tau m-a captivat:),deci aleg tot timpul tot ce-i mai moale...
    In rest, imi place sa ...dormmmmm:).
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. recunosc, nu aveam habar, dar măcar am aflat de ce dorm eu ca un bolovan :) . lenjeriile mele de pat sînt toate în colori liniştitoare, pastelate, iar perna are probabil şi ea rolul ei.

    RăspundețiȘtergere
  18. de asemenea e bine ca dormitorul sa aiba peretii in culori de verde deschis...

    RăspundețiȘtergere
  19. Diverse: acum daca te-ai gandit sigur somnul iti va fi lin :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Rudolph A.: cred ca Broadway-ul nu poate fi decat fascinant...te fericesc ca ai trait aceasta experienta :)
    J.P are un farmec si o naturalete cu adevarat autentice...cred ca in asta si sta forta care a propulsat-o...dublata de o munca teribila...nu ma indoiesc de asta....

    RăspundețiȘtergere
  21. erys: albul nu se poate demoda :)
    si da...si eu prefer bumbacul matasii sau satinului...
    matasea,satinul au ceva de alcov...imi plac doar in acest context :)

    RăspundețiȘtergere
  22. angi : ador verdele...si o astfel de lenjerie de pat ma face sa visez inainte sa adorm :))
    si...te inteleg atat de bine....si mie imi place sa dormmm:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Călin: in acest caz nu-ti ramane decat sa visezi frumos :))

    RăspundețiȘtergere
  24. SoriN: :))
    multumesc Sorin...asemeni si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Vera: chiar i-am avut la celalat apartament in care am locuit...aveam si o perdea galben-pai extrem de transparenta...era o atmosfera atat de blanda in camera...lumina reflectata de aceste doua culori era de...vis :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună scumpo!
    Superbe lenjeri și așa cum spui”
    Materialele din satin, catifea velură sau mătase îti oferă senzaţia de intimitate, iar dacă le combini cu nuanţe calde ai reuşit să obţii ambientul perfect pentru o seară plină de romantism!”
    O zi superbă îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  27. *ELENA* : multumesc :)
    o zi "de matase" iti doresc la randul meu...pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  28. Mi-a trebuit ceva timp ca să dau un comentariu fix pe temă.Dau timpul înapoi cu vreo 40 de ani şi readuc din tonomatul memoriei (pe atunci eram licean) un nume de formaţie şi o melodie care TREBUIE ascultată.
    The Moody Blues - Nights In White Satin
    http://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8
    ENJOY !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo...nu am mai auzit-o de o mie de ani...este atat de frumoasa...iubirea trebuie strigata,cantata si...suspinata uneori...
      multumesc pentru aducere aminte :)

      Ștergere
    2. Dacă tu nu ai mai auzit-o de o mie de ani, adică de pe când eram eu în liceu, înseamnă că eu sunt acum de vârsta lui...Matusalem sau cel puţin a lui...Noe !!! :))))))))
      WE plăcut cu..."Nights In White Satin"!

      Ștergere
    3. de ce vrei sa ma necajesti??
      pentru mine tu ai varsta intelepciunii...si te asigur ca si de mine tineretea este departe :)

      Ștergere
    4. Daca doresti sa te odihnesti intr-un dormitor cochet, www.sosassy.ro este alegerea ideala! Aici gasesti lenjerii spectaculoase pentru gusturi exclusiviste! Rasfata-te cu rafinament si fii regina dormitorului tau!
      Si...
      NU UITA! inregistreaza-te pe site si, in functie de istoricul comenzilor tale beneficiezi (pe loc sau la urmatoarele comenzi) de preturi preferentiale!

      Va asteptam cu drag!

      Ștergere


  29. Cea mai mare parte a timpului in care stam acasa il petrecem dormind, este pacat sa nu te bucuri de acele momente.


    RăspundețiȘtergere