duminică, 29 ianuarie 2012

Life in Pictures - Lalique









Rene J.Lalique,celebru designer in sticla,este renumit pentru creatiile sale uimitoare de vaze, bijuterii, candelabre, ceasuri dar si de sticlute de parfum...

Continuarea la
Costin Comba.







59 de comentarii:

  1. Nebunie. Cum poate sa arate ultima fotografie! Aia este o sticluta de parfum. Vrea sa aplice sintagma "esentele tari se tin in sticlute mici".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deosebita,nu-i asa?
      parfumull se numeste "Tresor de la mer " sticluta...intregul ansamblu fiind creat de Lalique...

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. crede-ma ca si eu...sunt multe sticlute deosebit de frumoase...mi-a fost greu sa aleg :)

      Ștergere
  3. Ce minunții a creat!
    Cu cât mai valoros este un pafrum pus într-o sticluță atât de deosebită!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce forme elegante! cât stil si rafinament! Pandora draga, gustul tau pentru frumos este deosebit si-ti multumim pentru frumoasa prezentare a colectiei Lalique!
    PS: eu am fost ocupata astazi cu zapada ;) am reusit sa facem si un Om ;) am sa revin cu fotografii. Ieri am fost si sa o vedem pe mamaruta Ema, care a împlinit deja doua luni!
    Te pup, îti doresc vise placute! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand tu erai la mine eu eram la tine :)
      am vazut zapada...astept si frumusetea de om de zapada :))
      ma rasfeti ca de obicei Carmen...ma bucur mult ca iti plac alegerile mele :)
      mi-as dori si eu o sticluta de parfum marca Lalique...dar...ma voi limita doar a le admira :)
      somn usor iti doresc si o noapte in care sa ninga ca in povesti >:D<

      Ștergere
  5. Cand vad aceste sticlute imi imaginez parfumul ce emana din ele.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe Pandhora!
    Prima si a doua sunt adevarate bijuterii!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt atat de diferite dar de o deosebita frumusete...prima ma duce cu gandul la o diadema din diamante si cea de a doua la un serai din 1001 de nopti...
      placuta sa-ti fie si tie Duminica :)

      Ștergere
  7. "Tresor de la mer " ... un vis, un poem, o perlă a imaginaţiei unui artist cu vocaţie ! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos spus...intreg ansamblul are perfectiunea unei perle...ma bucur ca iti place...este si preferatul lui Costin :)

      Ștergere
  8. Înnobilarea şi înfermecarea sticlei ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Wonderful compositions.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Superbă prezentare,ca de altfel tot
    ce prezinți aici mie îmi place mult!
    Îți mulțumesc!
    Îți doresc o duminică cât mai frumoasă!
    Te pup și îmrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena...esti mult prea draguta...
      ma bucura mult aprecierea ta :)
      o zi de duminica perfecta iti doresc...pup >:D<

      Ștergere
  11. Arata foarte bine! Mi-au placut. Duminica placuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. multumim...ne-ai intampinat cu o duminica plina de parfum:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest om a dovenit, ca multi altii, faptul ca pentru a crea nu ai nevoie decat de doua maini si de o vedere buna! Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la care sunt sigura ca a adaugat inspiratie :)
      faina sa-ti fie si tie duminica :)

      Ștergere
  14. Eu nu am aşa frumuseţi de flacoane.Am doar o insignă din alamă, de fapt e o cruce de Malta din 1915 (Journée du poilu 1915) cu semnătura lui Lalique gravată, pe care mi-a dăruit-o un vechi prieten francez deja trecut în memorie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai un obiect deosebit...felicitari!
      ce pacat ca nu ai blog...poate am fi vazut si noi insigna :)

      Ștergere
  15. adevărate opere de artă creaţiile lui Lalique. o duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu atat mai dorite cu cat numarul lor este finit...
      ma bucur ca ati trecut pe la mine :)

      Ștergere
  16. Wow! Arata minunat! Astfel de poze ma fac sa ma indragostesc de parfumuri si mai tare =D

    RăspundețiȘtergere
  17. Are niste idei absolut exceptionale...si mai mult de atat, are stil. Din 100 de sticle de parfum, cea proiectata de el se recunoaste imediat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as dori sa le vad in realitate...am o deosebita admiratie pentru creatiile lui Lalique :)

      Ștergere
  18. Sticluta din prima fotografie este fantastica.Sper ca si parfumul din ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca parfumul definitiveaza frumusetea sticlutei :)

      Ștergere
  19. Frumuseţea obiectelor pe care le-a creat va dăinui în timp, mai mult ca sigur că mulţi colecţionri sunt impresionaţi de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand in vedere ca majoritatea sticlutelor de parfum au fost facute in editie limitata sunt sigura ca acei colectionari sunt nu doar impresionati ci si direct interesati...fericiti oameni :)

      Ștergere
  20. Foarte frumoase! Mereu am fost fascinata de formele sticlutelor de parfum. Minunata alegere ! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-ar fi greu sa-mi aleg parfumul:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie...de aceea le-as pastra pe toate...in caz asta ar fi posibil :))

      Ștergere
  22. Astea nu mă tentează să le văd. Mă tentează să le miros pe cele care poartă parfumurile graţios... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. putin barbati stiu ca o femeie poarta un parfum si nu "se da" cu el :)
      ai fost de o teribila subtilitate :))

      Ștergere
    2. A avut cine să mă înveţe iar eu, am fost un elev bun... :)

      Ștergere
    3. norocos tu...norocoasa ea :)

      Ștergere
    4. Doamnele îl poartă,bine,sunt de acord,dar să nu se simtă de la poartă :)))

      Ștergere
    5. asta ar trebui sa invete multe doamne :))

      Ștergere
  23. Aceste sticlute sunt adevarate obiecte de de arta,sigur mulţi colecţionri sunt interesati de ele.
    Frumoasa alegere pt azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt mai mult ca sigura ca este asa...multumesc pentru aprecieri Iulisa...o seara frumoasa iti doresc :)

      Ștergere
  24. Te salut cu respect!
    Sunt sigur ca si rafinamentul parfumului e pe masura formei elegante a sticlutei :)
    O duminica asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara Sorin...si da...am si eu aceeiasi convingere :)
      o seara minunata iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  25. Wow! pentru mine păstreaz-o pe ultima... tot am ajuns ultima..
    O săptămânăa frumoasă!

    RăspundețiȘtergere