duminică, 8 ianuarie 2012

Life in Pictures - Nightlosers - Dragostea-i ca şi o râie ...

Cu dragoste dedic aceasta melodie tuturor Ionilor si Ioanelor care si-au sarbatorit ieri ziua onomastica dar si celor care vor trece azi pe la mine...sper sa va amuze si sa va bine dispuna aceast clip...pentru mine asta este efectul de fiecare data :)



Urmarea o gasiti la Costin.

46 de comentarii:

  1. amuzant :)
    muţumesc pentru dedicaţie!

    RăspundețiȘtergere
  2. tare imi plac Nightlosers. imi aduc aminte ca am fost la un concert de-al lor pe la iasi acum multi ani in urma! au facut spectacol:)

    RăspundețiȘtergere
  3. geanina: si mie imi plac si ei si stilul lor :)
    din pacate nu i-am mai auzit de mult...am inteles ca au contracte mai mult in afara...

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevărat,dragostea îi ca râia !
    M-am distrat copios !
    La mulți ani tuturor care au serbat onomastica!

    RăspundețiȘtergere
  5. tu1074 : ma bucur ca ti-au placut Nightlosers :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha, ha, haha, se tine scai de tine ca si raia, asa e!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Superbă melodia,nu am mai
    auzit-o de mult!
    Iti doresc o duminică plăcută!
    Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa e! Mai ales la tinerete! :)
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Haioşi, nimic de spus.
    Daaaar Dobrică... unde eşti tu Jil?

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))! Multumesc pentru portia de ras sanatos! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. amuzanta dedicatie! a mers bine la cafea!
    sa ai o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am mai ascultat melodia asta de mult timp :)
    La multi ani sarbatoritilor!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lumi RO: asa e asa si te manaaaanca :))

    RăspundețiȘtergere
  14. ELENA: pup si eu :)
    o duminica linistita iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Melly: doar la tinerete daca avem noroc...dar...nu se stie niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Tiberiu: din pacate vocea lui colosala...s-a dus...

    RăspundețiȘtergere
  17. Nima: da..cam asa e :)
    te imbratisez si eu...o zi faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Aniela: ma bucur ca te-ai amuzat...eu iubesc melodia asta :)
    o zi faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  19. erys: cu mult drag...pup si o zi plina de zambete iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Diverse : si eu la fel...asa ca mi-am zis ca e cazul sa ne amuzam un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc din suflet!Am ras,chiar daca am febra!Dar cat adevar e in cantec!

    RăspundețiȘtergere
  22. emahategan: ma bucur mult atunci:)
    ai grija de tine si multa sanatate iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. Vera : ma bucura ca te-au amuzat baietii de la Nightlosers...asta este efectul si asupra mea :))
    melodia este de fapt o romanta care ii apartine celebrului lautar Zavaidoc...am vrut sa postez si varianta originala-cantata de el dar am zis ca ce e mult strica :)
    pup Vera >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. IONu am mai ascultat melodia asta demult, IONu sunt ION dar multumesc de melodie si La Multi Ani IONILOR pozitivi sau negativi(ca poate se schimba), multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  25. Robert Nicolaescu: ce haios joc de cuvinte ai facut :))
    IONu sunt atat de talentata dar o sa ma straduiesc :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Te salut cu respesct!
    De nota 10! Mi-aduci în zbor numai amintiri ce stârnesc zâmbete.

    La multi ani sarbatoritilor!
    O zi cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Uitasem melodia asta :) O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  28. SoriN: multumesc...imi pare bine ca te-ai distrat...si pe mine ma bine dispune teribil melodia asta :)
    o zi faina iti doresc si eu in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Cris-Mary : nici eu nu o mai ascultasem de mult...am zis ca e potrivita ca si dedicatie pentru ca este cu aevarat haioasa:)

    RăspundețiȘtergere
  30. E amuzantă piesa, cred că o mai auzisem, dar reascultând-o, m-am amuzat tare!

    RăspundețiȘtergere
  31. E haioasa foc... am chicotit și apoi am râs :)
    Mulțumim pt dedicație ;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Da, e foarte haios cantecul! Am postat si eu clipul pe blog cu cateva luni in urma. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Max Peter: e cunoscuta si ea si clipul...ma bucur mult ca te-ai amuzat :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Oana: cu mult drag...daca ai ras inseamna ca scopul a fost atins :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Cristi: da? ce bine imi pare:)
    aveam senzatia ca au fost uitati pentru ca nu mai auzisem de ei...de fapt auzisem ca au cantari mai mult in strainatate....

    RăspundețiȘtergere
  36. 40 de comentarii?
    Ce râie este asta??
    :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Molipsirea, costumaţia lor, expresivitatea..,
    personajele, apărute în clip recomandă:
    textul cu pricina.
    :)
    Inspirat şi adevărat!
    Adevărul e că râia, se duce în pasiune iar asta
    dă... în pagube colaterale.
    Consecinţe la care, visăm noi toţi da'...,,
    care vrem noi!
    :))

    Te îmbrăţişez... din călcâiee.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  38. Joker : eu cred ca tu esti contabil :))
    am primit imbratisarea...iti las mancarimea :)

    RăspundețiȘtergere
  39. E şi ăsta un sens: Să fii contabil la tot ce înseamnă sensibil şi natural dibuind cu exactitate
    plusurile şi minusurile adevăraţilor contabili.
    Acei luaţi prin surprindere de goliciunea fundului lor..ivit ca din senin!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Joker : in discutie eru calcaiele:)
    dar in sfarsit...tu probabil ca intelegi la ce anume te referi...eu una nu...

    RăspundețiȘtergere