joi, 26 ianuarie 2012

Ormie Pig


Ormie from Ormie Pig on Vimeo.

32 de comentarii:

  1. Hahaha! Imi aminteste de mine cand mi-e pofta de ceva, hahaha...genial video.M-a amuzat

    RăspundețiȘtergere
  2. In-cre-d-bil!!!! Am râs cu lacrimi.
    Mulţumesc, Pandhora.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Blue...cu drag :)
      nu e asa ca e adorabil micutul pofticios?:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. nu stiu daca a fost chiar pe gustul tau sofisticat dar ma bucur ca te-a amuzat :)
      mare noroc pe voi...ghinionul tot e la noi :)

      Ștergere
  4. Nu am mai văzut un desen animat aşa de bun de vreo 25 de ani, pe când, volens-nolens, stăteam la Tom şi Jerry de hatârul copilului...Mi-a plăcut expresia şi mimica grăsunului pofticios, dar şi năstruşnicele idei ale personajului!Din acestea mai putem învăţa şi noi câte ceva... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e asa ca e super haios?:)
      micutul pofticios...si eu sunt la fel de pofticioasa :))

      Ștergere
    2. Marco, ce vrei sa inveti de la purcelus? iti da idei, nu?

      Ștergere
    3. Marco...mingea este la tine in teren :)

      Ștergere
    4. @fata din dafin:
      Purceluşul, deşi e..."grăsun" are o ..."slăbiciune": este pofticios.Asta îl face deosebit de tenace şi inventiv ca şi deosebit de simpatic, deoarece nici noi nu suntem prea departe de...comportamentul lui ilar...

      Ștergere
  5. ce dulceata roz-bonbon! :)) mi-ai inseninat seara :)multumesc! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult draga mea draga :)
      te pupicesc si eu...o seara faina iti doresc cu tot dragul in continuare >:D<

      Ștergere
  6. Daca e sa nu-ti mearga ceva,nu merge, si pace:)).
    Finalul e total!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. total...neasteptat :))
      eram sigura ca pana la urma va reusi :)

      Ștergere
  7. da cata munca, da ce stradanie...:))). foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  8. E belea mare porculetele asta :))))))))))))) !

    RăspundețiȘtergere
  9. Fooooarte haios :)))))))) !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Finalul mi-a adus aminte de finalul de la Finding Nemo, face toti banii:)

    RăspundețiȘtergere
  11. nepoata mea era indragostita de Nemo :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am răs cu lacrimi... Săracul Ormie e tare ghinionist... :)))

    RăspundețiȘtergere