vineri, 7 martie 2014

“Imi pare rău”, “iartă-mă”, “te rog”...

Ziua de mâine nu-i este asigurată nimănui, tânăr sau bătrân. Azi poate să fie ultima zi când îi vezi pe cei pe care-i iubeşti. De aceea, nu mai aştepta, fă-o azi, întrucât, dacă ziua de mâine nu va ajunge niciodată, în mod sigur vei regreta ziua când nu ţi-ai făcut timp pentru un surâs, o îmbrăţişare, un sărut, şi că ai fost prea ocupat ca să le conferi o ultimă dorinţă. Să-i menții pe cei pe care-i iubești aproape de tine, spune-le la ureche cât de multă nevoie ai de ei, iubește-i și tratează-i bine, ia-ți timp să le spui “îmi pare rău”, “iartă-mă”, “te rog” și toate cuvintele de dragoste pe care le știi.”

Gabriel García Márquez

31 de comentarii:

  1. ce bine ar fi sa ne sincronizam intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  2. De aceea și de încă 1.000 sau 10.000 altele îl iubesc eu pe Gabriel García Márquez. Ieri, pe 6 Martie, a împlinit 87 de ani. Ar trebui să mai trăiască mult-mult, mai are multe și excepționale de spus...Dar pentru că nu pot știi, și pentru că e bolnav, voi profita de acest spațiu frumos de la tine și-i voi spune că prețuirea, respectul și admirația mea pentru el nu au margini și că a făcut foarte bine totul și că oamenii pot fi mai buni citindu-l. Și că-l citesc mereu și mereu, și mă bucur de fiecare rând scris de Domnia Sa. Mulțumesc!...Să ai un sfârșit de săptămână cât mai senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ganduri fierbinti si pline de emotie, potrivite lui, potrivite tie, potrivite sufletelor care gandesc simtind...
      un w-end perfect iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  3. ne-ai tot spus altii inainte ce si cum trebuie sa facem pentru a ne fi bine. dar stii cum e, pana nu dam cu capul de pragul de sus nu invatam lectia...:)
    sa ai o zi faina, sa zambesti si la multi ani!
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cre dca ne dorim propriile lectii...
      multumesc de urare, la multi ani si tie, fata frumoasa!
      pup :*

      Ștergere
  4. intr-adevar ar trebui sa fie mai mult decat un ritual aceste gesturi perfect umane

    RăspundețiȘtergere
  5. În această zi specială îţi doresc o primăvară caldă, fericire, numai împliniri şi La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Ifim, intorc aceeasi urare doamnei speciale din viata ta, la multi ani!

      Ștergere
  6. Minunate şi adevărate gânduri!
    La mulţi ani de 8 martie, dragă Pandhora!
    Multă sănătate, bucurii şi flori în suflet! Iar în această zi specială, numai veselie! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Alex pentru frumoasele urari, la multi ani si dragelor tale!

      Ștergere
  7. “îmi pare rău”ca esti asa depart....
    “iartă-mă” ca uneori vin mai tarziu pe blogul tau...
    “te rog” sa fi mereu stralucitoare si cu speranta în suflet....
    pupici si îmbratisari de 8 Martie! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Minnie, este atat de multa dragalasenie in ceea ce mi-ai scris, te imbratisez >:D<

      Ștergere
  8. Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. Iti doresc un 8 Martie special!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Kristi, aceeasi urare o indrept catre femeile importante din viata ta!

      Ștergere
  9. Frumos articolul tau !
    O zi frumoasa !La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani, draga mea draga! Un 8 Martie fericit!
    ​¸.•°❤❤⊱º✿✿°•.¸♪♪°•.¸

    RăspundețiȘtergere
  11. La mulți ani,scumpo!
    Superb citatul lui Gabriel G.M.!
    Un weekend frumos și plin de iubire îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, draga Elena, o saptamana perfecta iti doresc si eu!
      te imbratisez >:D<

      Ștergere
  12. Foarte inspirate gandurile alese de tine, offf...si cata dreptate are Marquez, viata e asa scurta, trebuie pretuita la maxim. Iti doresc o zi a femeii plina de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dreptate pe care de cele mai multe o trecem cu vederea...
      multumesc de urare, sper ca ai avut un 8 martie minunat!

      Ștergere
  13. Tocmai pentru cei dragi adesea nu avem timp, adesea amânăm cuvintele pentru ei, şi vine o zi când nu mai avem ce să spunem, dealtminteri nici cui, pentru că acea vreme este preatârziul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dureros de prea tarziu....
      acel gol nu mai poate fi umplut....

      Ștergere
  14. MA POATE AJUTA CINEVA?
    PE PAGINA MEA AU APARUT NISTE RECLAME PE CARE NU EU LE-AM PUS ACOLO, AM INCERCAT SA LE ELIMIN DAR NU AM REUSIT...NU INTELEG CE SE INTAMPLA...

    RăspundețiȘtergere
  15. a. La mine nu apar reclame alipite blogului de faţă.
    b. Totuşi prima pagină cuprinde mai multe postări, chiar şi pe aceea din 27 febr.a.c. În acest mod, pagina devine enorm de mare şi e greu să apară pe smartphone-uri.Cred că e mai bine ca mai înainte, adică fiecare postare să apară pe o pagină separată.
    c. Emit un protest vehement printr-o notă..."diplomatică" pentru că a dispărut pisicuţa Patty.Nu trebuie precupeţit niciun efort pentru a restabili situaţia anterioară acestor modificări intempestive.

    Cu bine !

    RăspundețiȘtergere