miercuri, 5 martie 2014

Miercurea fara cuvinte - My sweet niece








Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte"

41 de comentarii:

  1. Este o dulceata de copil ! ♥
    Sa va traiasca! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Minnie, si tie la fel!
      de abia astept vara ca sa vina in tara si sa petrecm o luna intreaga impreuna :)
      te pupacesc :)

      Ștergere
  2. wow,wow,wow ce domnișoară s-a făcut !!!
    să-ți fie sănătoasă și bucurii să vă aducă
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, multumesc, chiar asa si e :)
      nu-mi amintesc daca tu treceai pe aici cand am postat poze cu ea micuta...
      este fiica fratelui meu,dar ca locuieste (ca in povesti) peste mari si tari...:(

      Ștergere
  3. Vaaaaai cât e de scumpa! ce bine seamana cu tine - doar culorile le-a luat de la maica-sa, fizionomia e însa din neamul vostru. Un zâmbet fermecator!
    Prima poza este COOL! imi plac toate ipostazele, ma bucur mult ca ne-ai prezentat-o pe nepotica ta. Pupici si îmbratisari :-*
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea draga, iti dai seama ca ma faci maxim de fericita :)
      mi-e tare dor de ea si de abia astept vara ca sa putem petrece o luna impreuna...
      ufff...de-as fi si eu supla si jucausa ca tine, bine ar fi, eu sunt ca o pisica lenesa care toata ziua ar toarce :)
      o mie de pupici pentru draga mea draga :*

      Ștergere
  4. se pare ca nepotica ta este o mica campioana.. :*
    sa va traiasca si sa fie fericita .

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai cunoscut-o la tine pe blog, insa imi face placere sa o revad! un copil minunat, cu niste ochi atat de frumosi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, are niste ochi limpezi si oricat de cesela ar fi, ganditori....
      este o geamana , ca si mine, a gandi este verbul carene caracterizeaza, cu ce ne trece prin cap, e alta poveste :))

      Ștergere
  6. No, d’apăi bună dimineața ! Vino la mine (pe blog, bineînțeles) și salută soarele, este invitați c o fac celor care încă nu au ajuns pe blogul meu. Tu ai fost mai harnică. Mulțumesc.
    Să ai o noapte liniștită și odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dulcica foc nepotica! Ce ochi superbi! Sa creasca mare si sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Silvia si tie la fel iti doresc daca ai nepoti!

      Ștergere
  8. Wow ce mare a crescut nepoțica ta!
    Să vă trăiască,este o dulcică!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Elena, acum are 9 ani :)
      o seara perfecta iti doresc si eu, pup!

      Ștergere
  9. Copil frumos...! Să vă trăiască! are dreptate Carmen, seamănă mult cu tine :)
    O primăvară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Anastasia, acest lucru imi face cea mai mare plecere, faptul ca semanam in multe privinte ma face fericita :)
      o primvara dupa sufletul tau iti doresc draga Aanstasia, pup!

      Ștergere
  10. Minunată! Frumoasă nepoțica ta și ocupată cu tot ce-i bun și sănătos la vârsta ei. Te pup, săptămână minunată să ai în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela, asa e :)
      sa stii ca ii place sa si picteze dar fara sa fie un talent asa cum ia lectii de chitara doar pentru ca o incanta ideea de a canta...tu, mama de artist(a) sunt sigura ca intelegi asta :)
      o seara frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  11. Ce zâmbet dulce și ce privire blândă are nepoțica ta ! Să-ți trăiască ! Spune, este la fire așa cum o arată chipul ?

    Primăvară fericită, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Zina, multumesc :)
      da, e un copil dulce, plin de voiosie dar si serios atunci cand te astepti mai putin :)
      o primvara minunata iti doresc si eu draga Zina!

      Ștergere
  12. are hobbiuri foarte faine si se vede ca e tare fericita
    e minunata

    RăspundețiȘtergere
  13. ce copila minunata! felicitari! sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce mult a crescut! Să fie sănătoasă! Şi voi asemenea!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur de cate ori te regasesc, draga Blue :)
      multumesc de vorbe calde si gandul bun, te imbratisez >:D<

      Ștergere
  15. O fetita cocheta care sta pozeze :)
    tare dulcica! sa fie sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. ce mare s-a facut! si e atat de frumoasa! as zice ca seamana cu tine... :) asa imi pare mie!
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...nici nu stii cat de tare ma bucur cand mi se spune asta :)
      adevarul e ca semanam in multe privinte (spre disperarea fratelui meu pentru ca eu nu sunt facuta doar din plusuri) :))
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  17. Sa-ti traiasca, este o zanisoara blonda!

    RăspundețiȘtergere
  18. E frumusetea pe care am vazut-o - in foto - acum un an sau doi, in curte, cu animalutele si pasarile?! :) Oricum, frumoasa si activa, dupa cum imi pot da seama! :) Sanatoasa sa fie! :)
    Zile fericite! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. ce meemorie ai tu, Diana :)
    multumesc, multumesc la fel si tie!
    o noapte frumoasa iti doresc si eu, te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoasa foc si asa de zambareata! Sa va traiasca si sa creasca mare si sa fie norocoasa!
    Numai bine, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere