duminică, 2 martie 2014

O poveste de dragoste (la toaleta)

Pentru ca ne aflam in acea perioada a anului cand femeile sunt altfel rasfatate, cand primavara se apropie, cand, cu voie sau fara de voie ne permitem sa visam mai mult, m-am gandit sa impartasesc cu voi un filmulet deosebit de cald al rusilor de la Melnitsa Animation Studio, care a si fost nominalizat la Oscar in 2009, sectiunea Scurt metraj animat...
"Chiar și o îngrijitoare a unei toalete publice care, trăindu-și visele în zgomotele de pantofi ale bărbaților ce se perindă prin fața sa, găsește, în borcanul de maioneză în care strângea taxa de intrare, un buchet de flori. Și de aici speranța și teama și speranța și teama și…
Cu toții visăm la marea dragoste, nu-i așa?"

Va doresc tuturor o primavara in care sa infloriti si visele sa vi se implineasca! 





sursa: http://webcultura.ro

mai multe gasiti la karma police

20 de comentarii:

  1. A fost pe drept nominalizat! Este superb filmuletul! :)
    Sa ai o seara frumoasa si o primavara plina de dragoste!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca o data se dovedeste ca nu conteaza locul, conteaza omul si speranta la care nu trebuie renuntat, lucru valabil nu doar cand e vorba de dragoste...
      multumesc de urare draga Minnie, mereu bucurie sa-ti fie si tie primavara, pup! :*

      Ștergere
  2. sa nu mai citeasca happy woman, ci gazeta sporturilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu mai citeasca happy woman, ci gazeta sporturilor!

    o primavara de vis, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      o sugestie care nu ar trebui ratata :))
      te imbratisez draga erys, oricum ar arata primavara ta, sa te inspire si sa te faca mereu zambitoare, pup!

      Ștergere
  4. Foarte romantic filmuletul. Sa ai o primavara plina de bucurii si multa dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce draguuuuuut! atâtea simboluri în acest filmulet, atâttea gingasii... la toaleta garii! :)
    Multumesc ca ne-ai oferit posibilitatea de a vedea acest film. Sa ai o primavara bogata în bucurii, draga mea draga! pupici si noapte buna! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat :)
      poate ca filmuletul bate spre clisee, nu stiu dar cred ca tocmai simplitatea emotiilor il face valoros :)
      te imbratisez cu acelasi drag, multumesc de ganduri calde draga mea draga, ti le intorc inmiit! :*
      somn usor!

      Ștergere
  6. Este deosebit filmuletul! O primavara plina de iubire si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Iulisa!
      o primavara incantatoare iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Foarte frumos filmulețul!
    Un buchet de ghiocei și o primăvară minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena, la randul meu iti doresc o primavara minunata! :)

      Ștergere
  8. visele se pot implini oriunde. cred ca e important sa nu renunti la ele....
    mi-a placut filmuletul!
    o primavara superba plina de iubire :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat, nu locul ci omul, oamenii conteaza :)
      iti intorc gandul inmiit, pup geamana mea!

      Ștergere
  9. Am gasit Dragostea in wc si am tras apa.Am tras apa de doua ori ca sa fiu sigur ca nu mai apare vreunul in urma-mi sa se intrebe jucandu-se cu peticele de hartie igienică: mă trece, nu mă trece, mă trece...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar trebui sa te faci critic de film sau poate chiar esti :P

      Ștergere
    2. Poate ca da, poate ca nu...Ce tot mint aici, sigur nu!
      :))

      Ștergere
    3. ohhh...inca un idol daramat :D

      Ștergere
  10. Frumos filmulet!
    Adevarul e ca e asa de bine si frumos cand visam....

    Imbratisari, Pandhoră!

    RăspundețiȘtergere