vineri, 14 martie 2014

Reflexii in Oglinda - Primul Selfie

Pe scurt: “selfie” a fost declarat de Oxford Dictionaries cuvântul anului 2013. Ce este un selfie? Tot o fotografie autoportret doar că realizată cu telefonul mobil (sau un aparat foto digital). Iar acestea fiind spuse…
Primul selfie din istorie a fost realizat de Robert Cornelius, unul dintre pionierii fotografiei, în 1839. O fotografie realizată în fața magazinului deținut de familia sa. Pe spatele fotografiei, Cornelius a notat: “prima fotografie realizată vreodată în aer liber”.


Preimul selfie realizat in fata oglinzii 

A fost realizată în anul 1900. Numele autoarei sale nu este cunoscut.

sursa : http://webcultura.ro

mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la Sorin


20 de comentarii:

  1. foarte-foarte interesant! pana acum acest termen mi-a fost necunoascut :) A doua fotografie este perfecta! pare o pictura în ulei! în prima, reflexiile blitzului sunt puternice - de aceea suntem la rubrica "reflexii" nu?! :))
    te pup draga mea draga. Un weekend minuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place mult cea de a doua fotografie, atat pentru continut cat si pentru ceea ce reprezinta ea in intregime...
      pup si eu draga mea draga, un w-end primavaratic iti doresc! :*

      Ștergere
  2. Altfel spus, de atunci incoace, nu-s prea multe idei noi sub Soare. :)
    Haaa! Pentru ca tot nu mai am foto cu reflexii ce-ar fi sa ma fotografiez in oglinda?! dar, nu! PC-ul meu se misca greu, iar de-as posta si o astfel de poza personala ar intra in colaps instant! :)) Dar cand voi dori sa-i determin sinuciderea computerului (ma scoate din putinele minti pe care le am!)... s-ar putea s-o fac! :)
    Seara minunat sa o petreci! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lucru valabil in multe domenii :))
      astept, in acest caz, sa-ti vad reflexia in oglinda :)
      te pupacesc, un w-end perfect iti doresc!

      Ștergere
  3. Interesant alegerea ta !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raportat la definitie, sa inteleg ca in 1839 aveau telefoane mobile si aparate foto digitale? :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Extraordinar ceea ce am aflat aici, la tine, dragă Pandhora! Anul 1839??? Înainte şi de Revoluţia de la 1848? Ce mult a trecut de atunci. Acela a fost începutul şi iată la ce minunăţii am ajuns acum. O adevărată artă.
    Weekend frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, timpul si timpurile reusesc sa ne surprinda mereu :)
      un w-end minunat iti doresc si eu draga Alex!

      Ștergere
  6. prima fotografie realizata vreodata in aer liber! cat de tare suna asta?! :)
    iar am mai invatat ceva...multumesc ...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa ? :)
      pup si eu o fata talentata!

      Ștergere
    2. E bine cand ai in iurul tau oameni care stiu mult mai multe.inveti si tu.E greu acest tip de poza , sa fi si multumit.

      Ștergere
    3. ma bucur ca ai gasit interesant tipul asta de foto :)

      Ștergere
  7. buna
    ce bine ca am gasit 'traducerea' acestui selfie care ma tot sacaia si nu stiam ce inseamna. stiam de foto pe care si le fac si spun: uite un selfie :))
    dar, eu care nu mai sunt in pas cu moda dar ma tin cat pot demult de ea, ia uite ca primul selfie e din 1900 :))
    Mi-a placut mult
    Weekend minunat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma intalnisem cu aceasta denumire, m-am bucurat sa gasesc si explicatiile :)
      un w-end perfect iti doresc si eu!

      Ștergere
  8. Interesant ! Nu am știut asta și mă bucur că ne aduci noutăți, dragă Pandhora.
    Să ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Zina, zile perfecte iti doresc laa randul meu!

      Ștergere
  9. Inspirata alegere!
    O zi cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,Sorin!
      o seara perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere