luni, 17 martie 2014

Pink Mondays - "Clujeanca ideala" :)

mai multe gasiti la karma police

20 de comentarii:

  1. god talie 65..ce vis.....la ce viseaza barbatii astia

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faaaaain! Este inaltimea pe care o am si eu dar greutatea si talia aici mentionate, le-am avut pana la 40 de ani .... Heheheiiii, s-au dus vremurile! la talpa insa.... am trait dintotdeauna pe "picior mare" ;)) am 38-39!
    o zi minunata draga nea draga! Pupici pink :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu arati oricum perfect, ai o talie de invidiat si esti mereu in forma maxima, adimir enorm de mult lucrul asta la tine, tu esti extrem de activa eu...contemplativa :))
      te imbratisez si eu draga mea draga, pink sa-ti fie si tie ziua :*

      Ștergere
  3. offff
    ideaul asta....!
    zic ca o ieseanca ideala as putea fi si eu....:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai că m-ai nimerit...acum vreo 20 de ani, hahaha! Picior mic am avut mereu, aveam mai puțin de 54 kg, 1,62 m, cândva am fost clujeanca ideală! ;)
    Acum sunt doar clujeancă, dar și asta-mi place. Faină postare, creează bună dispoziție.
    Seară ideală îți dorește clujeanca! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e tot ce conteaza, asta a fost si ideea, sa ne amuzam :)
      perfectiunea nu e motiv de amuzament, adevarat, dar nu pot sa nu observ ca standardele nu s-au schimbat chiar atat de mult :)
      sunt sigura ca ai fost si ai ramas o clujeanca get-beget, plina de farmec si acum 20, si in prezent :)
      o seara perfecta doresc tuturor clujenilor, alaturi de tine! :)

      Ștergere
  5. Nu ma incadrez la inaltime...De, nici clujeanca nu sunt! Foarte interesanta imaginea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu ma incadrez la nici un punct :)))
      imaginea m-a amuzat teribil si pe mine :)

      Ștergere
  6. Dar bihoreanca perfecta cum arata?:))
    Faina combinatie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Haha! Departe de ideal mai sunt! :))) Inaltimea-i de 173 cm... Oh, dar stai! Nu-s clujeanca! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu reiese de acolo a cui inima o are femeia aia.. ideala. Voiesc pentru ca sa stiu.
    :)

    RăspundețiȘtergere