luni, 2 ianuarie 2012

Janis Joplin - Cry Baby

18 comentarii:

  1. Janis Japlin...o artista pe care o ascult mereu cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI,SCUMPO!
    Tot ce iti doresti sa se implineasca!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna...pacat ca heroina i-a luat viaţa cam devreme...

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am bucurat de muzica buna! Multumesc! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) azi ? de ce! azi nu avem motive nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!
    dar asa incepi anul? Nu-i cam trista piesa asta? Mie toate piesele de psychedellic rock gen "Doors" mi se par de-a dreptul depresive. Desi au in ele o anumita caldura.

    How about a psy trance? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Eu inca banuiesc ca plange deoarece a vazut cite kg a pus pe ea dupa sarbatori :)))

    Frumoasa melodie !

    RăspundețiȘtergere
  8. Vera: un suflet nefericit...imi plac multe melodii de-ale ei...asta in mod special :)

    RăspundețiȘtergere
  9. *ELENA* : multumesc Elena...pup si eu...o seara faina iti doresc si o saptamana frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  10. erys : a fost nefericita in multe feluri...

    RăspundețiȘtergere
  11. Diverse : cu drag :)
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. geanina : cred ca orice zi este buna pentru...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. baldovin : bine ai venit pe la mine si la multi ani si tie :)

    este o melodie calda si vocea ei este exceptionala...
    am o slabiciune si pentru "the doors" :)
    eu nu am un gen sau formatii preferate am melodii care ma tulbura si ele cuprind genuri muzicale diferite :)

    te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Borg: ufff...raule :D
    si da...melodia este deosebita si vocea ei incredibila :)

    te mai astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Păcat că așa s-a risipit viața ei... dar astaa fost menirea ei să se „topească”așa cum s-a topit.
    Mie tare mi-a plăcut și îmi place și acum

    RăspundețiȘtergere
  16. E o voce şi un gând din alte vremuri...
    Uite că mi-a adus aminte de un documentar pe care l-am văzut recent, legat de istoricul mişcării hippy în SUA în anii '60.

    RăspundețiȘtergere
  17. Max Peter : da..o emotie din alte vremuri...

    RăspundețiȘtergere