sâmbătă, 31 decembrie 2011

La Multi Ani 2012 !!

Fie ca aceasta urare sa se implineasca pentru noi toti !
La Multi Ani tuturor celor care imi deschid "cutiuta" chiar si intamplator....va astept si in 2012 cu acelasi drag si bucurie ca sa mai schimbam o vorba-doua ....
Un An Nou Fericit va ureaza cu tot dragul Pandhora :)

61 de comentarii:

  1. Eu nu vreau să o deschid :)
    Mă mulțumesc cu binele actual :p
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani Pandora!
    Noul an sa fie plin de bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Diverse : multumesc :)
    Un An Nou fericit iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cătălin:
    uneori esti prea lucid pentru un visator :))
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Melly : multumesc :)
    Bucuriile sa-ti fie si tie aproape in anul ce vine...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. An Nou cu sperante implinite iti doresc :)
    La multi si cat mai frumosi ani!
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. Oana : multumesc :)
    Un An Nou Fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  8. La Mulți Ani!
    Anul viitor să-ți îndeplinească dorințele neîmplinite anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Scorchfield: multumesc :)

    Un An Nou fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.youtube.com/watch?v=LDiuaqXpQo0
    na, că ţi-am zis-o!

    RăspundețiȘtergere
  11. Călin:
    esti teribil :))
    multumesc pentru urari...uite cum sunt eu inteleapta in luna iunie...ca in iunie m-am nascut :))

    la multi ani si 2012 norocos iti doresc si eu !

    RăspundețiȘtergere
  12. handmade.in.covasna: multumesc pentru urare si pentru felicitare :)

    la multi ani iti doresc la randul meu !

    RăspundețiȘtergere
  13. La mulţi ani şi ţie, dragă Pandhora, tu cea care ne încânţi cu mozaicuri tematice dispuse ca aranjamentele de pietricele multicolore din miile de modele ale decoraţiunilor de pe pereţii seraiurilor din cele 1000 de nopţi, pentru că, cea de-a 1001-a noapte este chiar aceasta de-acuma, dintre ani: NOAPTEA DE REVELION 2012!
    Să-ţi fie bine şi ţie dar şi...pisicuţei de alături de text! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Un an nou cât mai bun să ai, cu bucurii și sănătate.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult Pandhora ! La multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire !

    RăspundețiȘtergere
  16. La mulţi ani, pandhora!
    Bucurii, sănătate, iubire şi linişte sufletească!

    ..şi eu tot în iunie...

    RăspundețiȘtergere
  17. Vă doresc din tot sufletul SĂ VĂ FIE BINE LA ANUL! Să aveți un an îmbelșugat! Sănătate, bucurii, împliniri!
    La mulți ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com
    -
    —-adauga urarea ta aici—
    Draga tu1074, fie ca la cumpana dintre ani sa te gasesti alaturi de cei dragi! priveste cu multa încredere Anul Nou 2012, pentru ca doar asa, acesta îti va aduce sanatate, bucurii si împliniri!

    pandhoraa, LA MULȚI ANI multă sănătate, fericire și împliniri alături de cei dragi !
    Un an de vis să ai în 2012 !

    RăspundețiȘtergere
  19. La mulţi ani frumoşi şi luminoşi şi petrecere frumoasă la cumpăna dintre ei!

    RăspundețiȘtergere
  20. La Mulţi Ani Pandhora, să ai parte de un an mai bun, cu bucurii mai multe, cu împliniri şi cu fericire!

    RăspundețiȘtergere
  21. Marco Polo: multumesc pentru aprecieri...
    cuvintele si urarile tale sunt mestesugite...cred ca si Marco Polo avea aceasta rara calitate :)
    si eu si Pati pisicuta mea care a ramas doar virtuala, iti dorim un An Nou fericit in care norocul si bucuriile sa-ti fie aproape...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  22. ANA MARIN: multumesc...un An Nou Fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  23. dmd. : multumesc Dan...un An Nou fericit iti doresc cu tot dragul alaturi cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  24. anastasia : o geamana sa inteleg...ca si mine :)
    sa stii ca pisicuta mea asteapta sa mai treci pe la ea :)
    te imbratisez...un An Nou fericit iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  25. Vreme trece,vreme vine,toate's vechi si noi sint toate..La multi ani Pandhi!

    RăspundețiȘtergere
  26. tetris : multumesc...un An Nou fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  27. multumesc Sara...un An Nou plin de veselie si reusite iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  28. tu1074: multumesc mult pentru felicitare si pentru urari...un An Nou fericit iti doresc la randul meu...te imbratisez...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  29. Tiberiu: multumesc pentru urari...un An Nou fericit iti doresc la randul meu...la multi ani si o noapte vesela iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  30. Invizibilul: multumesc :)
    un An Nou dulce precum ciocolata iti doresc cu tot dragul...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  31. Max Peter: multumesc :)
    un An Nou fericit cu sanatate si noroc iti doresc la randul meu...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  32. C.l.M.: multumesc :)
    la multi ani iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  33. unpisic: multumesc ca ai trecut pe la mine si pentru urare...un An Nou fericit iti doresc la randul meu cu tot dragul...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  34. La multi ani!!!
    Sa fie un an bun, draga Pandhora de care sa te bucuri!
    Imbratisariii!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Multumesc! Un an nou fericit iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Vera: ma bucur mult ca ai trecut pe la mine :)
    un An Nou cum iti doresti sa ai...te imbratisez cu drag...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  37. Sophie: un An Nou fericit iti doresc la randul meu cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
  38. tasha: multumesc de trecere si pentru urari :)
    un An Nou fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  39. La multi ani, un an nou plin de bucurii si impliniri alaturi de familie, prieteni si de toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  40. La multi ani. Iti doresc un an nou plin de impliniri si belsug.

    RăspundețiȘtergere
  41. Pardau Ciprian: multumesc :)
    un An Nou fericit iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Costin: multumesc...la multi ani pe 2012!

    RăspundețiȘtergere
  43. rokssana: multumesc:)
    la multi ani pe 2012!

    RăspundețiȘtergere
  44. La mulţi ani fericiţi! Bucurii, sănătate şi multe împliniri! Numai bine, Pandhoraa!:-)

    RăspundețiȘtergere
  45. Goda : multumesc...la multi ani pe 2012!

    RăspundețiȘtergere
  46. Alex : multumesc :)
    la multi ani pe 2012!

    RăspundețiȘtergere
  47. Costea Mircea : multumesc...2012 asa cum iti doresti! :)

    RăspundețiȘtergere