marți, 20 decembrie 2011

Octavian Paler - Definiţia Zăpezii


A înghetat lumina în somn
Si cade mirata pe strazi
Visând ca rasare la poli.

20 de comentarii:

  1. :)
    Ei da, definitie nu joaca!
    Stii, mi-e dor de acest om, imi lipseste.
    Si mai imi este dor de nenea Pruteanu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună scumpo!
    Superbă imagine!
    O seară magică!
    Te pup.

    P.S.scuze că nu am mai trecut
    pe la tine,probleme cu noul format.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat ca glasul lui nu mai poate fi auzit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iris : imi era dor de albul alb...te imbratisez si eu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. andreiraduM: si mie imi este dor...de asta ma intorc atat de des la el...
    Pruteanu era un fermecator...

    RăspundețiȘtergere
  6. The Nature Jotter : I know :)
    show without either :)

    RăspundețiȘtergere
  7. *ELENA*: pup si eu...nu-ti face griji...ma bucur de fiecare data cand treci pe aici :)
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dan : cum ii suneam si lui Andrei ma intorc atat de des la el pentru ca ii simt lipsa...

    RăspundețiȘtergere
  9. C.L.M.: nu am nici un merit in ceea ce priveste fotografia...dar este cu adevarat deosebita :)

    RăspundețiȘtergere
  10. exact aceste cuvinte mi-au trebuit mie azi dimineata, sa-mi exprim bucuria la vederea fulgilor de nea ;)
    Pupici calzi din Bavaria înghetata ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. CARMEN : si pe mine postarea ta m-a dus cu gandul la cuvintele lui Paler :)
    pup dulce Carmen >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. un gand pe cat de original pe atat de frumos...

    RăspundețiȘtergere
  13. Erys: ce poate fi mai frumos decat lumina zapada?

    RăspundețiȘtergere