duminică, 4 decembrie 2011

The Righteous Brothers - "Unchained Melody"

16 comentarii:

  1. Zdraveni barbati "fratii Brothers", pe un cantec de un elan impresionant de cate ori il aud, dar pentru mine, pentru satisfactia totala a auditiei ar fi de ales inainte de oricine intre Elvis Presley si Harry Belafonte. Multumesc pentru fiorii de nostalgie dupa anii in care tanjeam dupa o America fascinanta si prin cantece neasemuite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Liviu : cu drag...
    daca melodia ti-a readus nostalgia unor ani frumosi atunci totul este perfect :)
    pentru mine aceasta melodie este o tandrete maxima :)

    RăspundețiȘtergere
  3. geanina: romantismul unei amintiri...sau a unei posibile amintiri...inca nu stiu sigur :)
    faina sa-ti fie si tie ziua si usoara saptamana :)

    RăspundețiȘtergere
  4. dacă la mine în topul romantic nu vor rezista, măcar ştiu unde îi găsesc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte relaxanta melodia :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) de cate ori ascult melodia îmi aduc aminte de o întâmplare tare draguta, petrecuta în biroul în care lucram, acum 12 ani (în Sibiu). Eram 6 femei în birou, trei relativ tinere, doua mai spre vârsta de pensionare si una la jumatatea celor doua categorii. Ne fusese permis sa ascultam radioul în timpul lucrului si... tocmai începe melodia Unchained Melody cu The Righteous Brothers. Noi, cele trei tinere, am început sa fredonam mai mult în soapta, când... se ia curentul. A fost o pana de câteva clipe bune, timp în care noi am cântat mai departe, la volumul la cere câta radioul; si, când radioul a reînceput, melodia cântata de noi s-a potrivit la zecime de secunda cu originala :)) Doamnele mai în vârsta au început sa aplaude, apoi am râs toate cu lacrimi.
    Multumesc pentru ca ai provocat aceasta amintire placuta! Pupici
    PS: la noapte vine Mos Nicolae... l-am îtâlnit si mi-a spus ca pentru tine are muuuuulte surprize ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. CARMEN: ce intamplare haioasa...m-a amuzat teribil :))
    si uite asa am aflat ca stii sa canti si mai ales ca ai ureche muzicala :)

    daaa?asa a spus Mosul?sa fi fost eu atat de cuminte? :blushing

    RăspundețiȘtergere
  8. E o piesă superbă! Ar merita pe deplin un loc fruntaş în istoria muzicii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am "clatit" urechile cu frumusetea melodiei. Multumesc. Bucuria mea sa ti se-ntoarne inmiit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Zamfir de Turda: la fel si tie...
    ma bucur ca ti-a placut....te mai astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere