luni, 12 decembrie 2011

Doar atat??


Un ţânţar durează o zi, un trandafir trei zile. O pisică durează treisprezece ani, dragostea trei.
Uite aşa.
La început, este un an de pasiune, pe urmă, un an de tandreţe şi, în cele din urmă, un an de plictis.

În primul an spui:

 "Dacă mă părăseşti, mă OMOR".
În al doilea an spui: 
"Dacă mă părăseşti, o să sufăr, dar o să-mi treacă".
În al treilea an spui: 

"Dacă mă părăseşti, desfac o sticlă de şampanie".
Frédéric Beigbeder in Dragostea durează trei ani
 
foto: Lelyak Konstantin.

37 de comentarii:

  1. :)) Adevarul este ca sant unele cupluri care se iubesc toata viata la fel ca in primul an.
    Am avut vecini un cuplu care se iubea si se respectau enorm unul pe celalaltul erau un model, la 6 luni dupa decesul ei a murit si el... A imbatranit in 6 luni de nu-l mai cunosteai. Dragostea acelor oameni unul pentru celalaltul m-a marcat pentru totdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ninu : ce emotionant...
    cred ca asta este visul fiecaruia dintre noi...dar cate vise se implinesc?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragostea adevarata dureaza vesnic... problema consta în a gasi dragostea adevarata!
    Vechii greci spuneau cã la început bãrbatul si femeia au format o sferã, dar zeii temându-se cã o asemenea perfectiune a formei ar putea sã le ia locul, au despicat toate sferele în douã si le-au aruncat pe Pãmânt. De atunci fiecare jumãtate îsi cautã cealaltã jumãtate.
    Noapte buna! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. CARMEN: stiam aceasta legenda...e frumoasa ca o promisiune :)
    da...sa gasesti si sa pstrezi adevarata dragoste este cu adevarat o problema care-pentru multi-nu isi gaseste rezolvarea...
    pup si eu...somn usor...

    RăspundețiȘtergere
  5. e nu e chiar asa...cum zicea si carmen dragostea adevarata si pura dureaza vesnic...e mai dificil sa o gasesti:). o data gasita nu poti decat sa te bucuri:)...ciaooo

    RăspundețiȘtergere
  6. Sticla aia de sampanie ramane mereu nedesfacuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani, pandhora nascută într-o zi de 13!
    o zi senină!

    RăspundețiȘtergere
  8. dragostea are anotimpurile ei...primavara e mai usor, vara mai greu, toamna poate fi foarte darnica si satisfacatoare, iar iarna poate fi pustiitoare...e greu sa intelegi si sa treci prin toate anotimpurile, dar exista si situatii reusite :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca si asta cu dragostea dureaza trei ani este o legenda. Sunt c sotia mea de 6 ani si pot spune ca dragostea este inca prezenta

    RăspundețiȘtergere
  10. geanina : buna dimi :)
    si dragostea poate fi un joc de noroc adica un joc al hazardului :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Liviu: inteleg ca esti mereu indragostit :)

    RăspundețiȘtergere
  12. anastasia : multumesc multumesc...ce draguta esti tu :)
    este adevarat...data este 13 dar luna este iunie :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Erys: exista...probabil ca asta este si farmecul iubirii si al dragostei implinite...daca ajungi sa-i masori durata atunci...

    RăspundețiȘtergere
  14. Mircea Florescu : sa va bucurati ever de ea :)
    imi plac cuplurile mereu indragostite :)

    RăspundețiȘtergere
  15. aş putea să îl contrazic pe nenea ăsta, pentru că la mine a fost să dureze mai mult de trei ani, şi nici măcar nu am desfăcut sticla de şampanie la sfîrşit, ba dimpotrivă

    RăspundețiȘtergere
  16. doar atat?? e si dragoste mai lunga ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ar plăcea să-mi închipui că momentul căsătoriei este ca lansarea pe apă a unei nave.Vreau ca atunci şi numai atunci să se spargă acea sticlă de şampanie! Pentru totdeauna, ca să dureze, şi nu în cel de-al treilea an, cum spune gluma! Şi noi mai ştim un mic secret: cioburile de la sticla de şampanie aduc noroc, ca toate cioburile, nu-i aşa? Bată-vă norocul, să vă bată cât mai mulţi ani, dragi prieteni!

    RăspundețiȘtergere
  18. Florin : eu zic sa afli si tu in caz ca nu ai facut-o deja :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Marco Polo: frumoasa imaginea sticlei de sampanie care "lanseaza la apa" casnicia...mi-a placut mult :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Am auzit si eu cum ca dragostea ar dura trei ani...la mine, iubirile au durat mai putin, hihi...

    RăspundețiȘtergere
  21. Love should last forever ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Poate asa...ca o medie aritmetica ponderata sa se ajunga la 3 ani...la unii durand o viata ..la altii 3 minute.. :) Oricum, exceptiile sunt importante, nu regulile :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Vera : ce a fost reprezinta trecutul...
    surprize pot aparea oricand si durata lor este greu de estimat :)

    RăspundețiȘtergere
  24. fly2sky: regulile pot fi plictisitoare...pe cand exceptiile... :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Cat de romantic esti Marco Polo! Da, cioburile aduc noroc. Tu ai adunat ceva cioburi pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  26. fata din dafin : eu zic ca da...dar sa vedem ce ne spune Marco Polo :)

    RăspundețiȘtergere
  27. @fata din dafin:
    1.Dacă tu eşti din dafin, îţi voi spune "Laura" (dafin=laur).Laureaţii antici purtau coroniţe din....laur, adică din foi de dafin.OK?
    2.Probabil că am şi un dram de romantism.Asta ca să contrabalansez realismul meu omniprezent şi uneori excesiv.
    3.Da, am adunat multe cioburi, adică am avut şi noroc în cele şase decenii ale mele, dar până să le adun, unul câte unul,cu greutatea aplecării şi cu migală, mi s-au scurs printre degete tone de nisip sclipitor şi mirific precum aurul, dar înşelător ca speranţa cea deşartă...
    4.Mulţumim Pandhorei pentru "păsuire" şi pentru spaţiul pus la dispoziţie! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  28. Şi în Luni de fiere tot acelaşi interval/e de timp era...
    Cred că în general...nu trebuie să te concentrezi pe un singur subiect.
    ...
    Cu cât ai acumulat mai mult în copilărie cu atât dragostea durează mai mult.
    Acum, şi să vrei nu te poţi concentra pe un singur subiect.
    Câtă inteligenţă poată să aibe un om?
    ..
    Se scapă cu imaginaţia.

    :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Joker: si de ce ar trebui sa scape? :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Doar trei ani?... Eu am făcut mult mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  31. Marco, nu prea cred ca ai trecut prin sase decenii. Ceva te tradeaza...dar n-am sa-ti spun.

    RăspundețiȘtergere
  32. Cu Iubirea.

    Dar asta e materia cea mai grea.
    Îţi cere să te ei după alţii pe deoparte(prost) dar şi să dăruieşti la fel pe mai departe(divin)...dar, orice formulă pare a fi redundantă...în faţa Ofertei.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Joker : in concluzie...scapa cine poate :)

    RăspundețiȘtergere
  34. @Laura (fata din dafin):
    1.Sunt nu departe de a bate la uşa care stă să se închidă după ce de-al 6-lea... :)
    2.Ceva mă trădează....în sensul că nu-i aşa: asta vrei să spui, Laura?
    3.Conştientizez sau...intuiesc ceea ce vrei să (nu) îmi spui... :) Toate la vremea lor, nu-i aşa ? :)

    RăspundețiȘtergere