vineri, 23 decembrie 2011

Craciun Fericit !

Mi-as dori ca Magia Craciunului sa dureze tot anul...tot anul sa fim buni,frumosi,ingaduitori,daruitori macar de vorbe bune la nevoie daca nu putem mai mult...
Craciun Fericit va doresc cu tot dragul celor care treceti pe aici constant sau din intamplare...bucurati-va de aceste Sarbatori si daruiti la randul vostru bucurie!
Sarbatori Fericite!

56 de comentarii:

  1. Crăciun fericit şi ţie şi vizitatorilor Pandhorei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite, draga mea Pandhora!! Sa te bucuri de aceste zile frumoase!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Camelia Săpoiu : multumesc de trecere :)
    Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu si te mai astept pe la mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera: multumesc :)
    Fericit sa-ti fie si tie Craciunul oriunde te-ai afla...te imbratisez cu mult drag la randul meu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Binele să fie cu tine şi alături de tine...
    Crăciun cu bucurii şi fericire să ai.
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  6. dmd. : multumesc Dan...Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu alaturi de familie si de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit si multa sanatate! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Diverse : multumesc :)
    Craciun fericit iti doresc la randul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. un Craciun Fericit iti doresc si eu tie alaturi de toti dragi!
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumosi crai de la rasarit... Unic. Multumim!

    Sarbatori cu rost si miez sa-ti fie, Pandhora! Cu bucurie in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  11. Rus Bianca: Craciun Fericit iti doresc la randul meu !

    multumesc de trecere...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  12. liviu.capitan : multumesc:)
    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oana :multumesc :)
    Craciun fericit iti doresc si eu cu tot dragul...bucurii si daruri multe in jurul bradului :)
    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  14. Să fii fericită! Un Crăciun liniştit!

    RăspundețiȘtergere
  15. Costea Mircea : multumesc :)
    Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  16. DOAR NOI: multumesc Claudia:)
    un Craciun plin de magie iti doresc cu tot dragul !

    RăspundețiȘtergere
  17. craciun fericit plin de fericire! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sărbătoarea Nașterii Domnului să iti aducă bucurii, împliniri și multă sănătate tie si celor dragi tie! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  19. Baghi, Ifim și toți cei care li-s dragi, îți urează sărbători fericite, cu toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună scumpo!
    Mulțumesc pentru urări!
    Sărbători fericite!
    Crăciu Fericit!
    Să îți aducă moșul multe cadouri!
    Te pup cu mare drag!
    http://www.youtube.com/watch?v=MbZWnRvKGg8

    RăspundețiȘtergere
  21. Un Craciun daca nu magic, macar plin de poveste sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  22. geanina: multumesc...fericit si vesel sa-ti fie si tie Craciunul! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Robert Nicolaescu : sanatate inainte de toate iti doresc si eu...un Craciun vesel si fericit iti doresc alaturi de cei dragi tie !

    RăspundețiȘtergere
  24. ifim: Craciun Fericit va doresc la randul meu,cu bucurii si daruri multe sub brad...si un alint special pentru Baghi...slabiciunea mea >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. *ELENA* : multumesc :)
    Craciun cu bucurie si la tne sa fie...te imbratisez cu drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. tu26dor: multumesc :)
    vesel si plin de armonie sa-ti fie si tie Craciunul Tudor! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Chiar dacă nu trec nici constant şi nici din întâmplare....îţi urez ţie...gazdă primitoare:)
    un Crăciun fericit alături de cei dragi.
    :)

    Dacă te întrebi, să ştii că trec în urma unui calcul.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. alicee : multumesc :)
    vesel si fericit sa-ti fie si tie Craciunul!
    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  29. Joker: mi-ar placea sa aflu in ce consta acest calcul:)
    Sarbatori Fericite oriunde te-ai afla!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sigur că ne-ar plăcea ca magia să ţină tot anul dar, tre' să mai şi muncească cineva pe lumea asta, nu? :)
    Crăciun Fericit cu tot ce-ţi doreşti! (de bine :) )

    RăspundețiȘtergere
  31. Cu mult,mult drag îți doresc un crăciun luminos fericit și liniște în suflet să ai !
    Sărbători fericite pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  32. primiţi cu colinda?
    http://www.youtube.com/watch?v=zeO77ADiNIA
    Crăciun de vis, înţesat de bucurie, zîmbete şi fericire!

    RăspundețiȘtergere
  33. Timpul e relativ, draga mea! Pup si sa fii happy !

    RăspundețiȘtergere
  34. În acela... ca să nu fiu la stânga sau dreapta eşicherului POLITIC.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. Crăciun fericit alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  36. tibi : multumesc :)
    Fericit si plin de veselie sa-ti fie si tie Craciunul!

    RăspundețiȘtergere
  37. tu1074: multumesc :)
    Sarbatori fericite iti doresc la randul meu !

    RăspundețiȘtergere
  38. Călin : intotdeauna :)
    multumesc pentru colind...mi-e drag Ducu Bertzi-mai ales a lui Floare de colt-recunosc :)
    Sarbatori pline de veselie iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  39. Invizibilul : totul e relativ dragul meu...pana si speranta este relativa :)
    Sarbatori Fericite iti doresc cu mult,mult drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Max Peter : multumesc:
    Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu alaturi de familie si cei dragi tie !

    RăspundețiȘtergere
  41. Wind: multumesc:)
    Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu !

    RăspundețiȘtergere
  42. Craciun fericit, cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  43. CARMEN: multumesc :)
    Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  44. Crăciun fericit, Pandhora! Pace în suflet şi numai bucurii, alături de cei dragi. Lumina stelei de la Betleem să ne călăuzească pe calea vieţii!
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  45. Alexandru: multumesc pentru frumoasa urare :)
    Sarbatori Fericite iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  46. Frumos colind, sarbatori magice sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  47. fly2sky: magica s-ti fie si tie ziua de Craciun...Sarbatori fericite iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Craciun Fericit ! Simplu si frumos si cu cozonaci gustosi !
    Te imbratisez si iti urez toate cele bune !!!

    RăspundețiȘtergere
  49. DANI : multumesc de urare....la randul meu iti doresc Sarbatori Fericite cu belsug pe masa si veselie in casa :)

    RăspundețiȘtergere
  50. unpisic: Fericit sa-ti fie si tie Craciunul si vesele Sarbatorile!

    RăspundețiȘtergere