miercuri, 28 decembrie 2011

Miercurea fara cuvinte - Pentru noaptea de Revelion...ceva rosu aduce noroc :)






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

79 de comentarii:

  1. E foarte frumos roșu,îmi place tare!O doamnă care are ceva roșu pe ea e mult mai elegantă !
    Da așa să faceți toate doamnele !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si Craciun fericit in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. tu1074: sunt foarte de acord cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. adriana: multumesc pentru urari...un An nou fericit iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ;) bine ca spui! voi avea grija!

    Sa ai o minunata zi de miercuri! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. CARMEN: si eu o sa port ceva rosu chiar daca nu la vedere...pup dulce Carmen sibianca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. De acord cu rosu pentru doamne. Nu pot sa neg ceea ce imi palce:)
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  8. îţi spun drept, eu m-am distrat cu pisoiul tău din dreapta, pe care nu l-am văzut pînă acum şi care e tare simpatic :)
    cît despre roşu...da, conferă eleganţă doamnelor şi domnişoarelor, dar nu e neapărat suficient, depinde şi pe cine e pus acel roşu.

    RăspundețiȘtergere
  9. tu26dor : ar fi si pacat,nu? :)
    senina sa-ti fie si tie noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Călin: seamana perfect cu pisicuta pe care am avut-o timp de 13 ani...e ca si cum ar fi langa mine cand scriu...asa si facea de fapt...dorul e un lucru al naibii de greu de suportat...

    eu zic ca important e sa stii sa porti un lucru...
    eleganta e inutila indiferent de culoare daca nu stii sa o pui si sa te pui in valoare fara stridenta...

    RăspundețiȘtergere
  11. cata eleganta...asa da...cu siguranta impresia foarte buna e asigurata:)

    RăspundețiȘtergere
  12. geanina : si sa nu uitam de...noroc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, "Roşu şi negru", dragoste şi ură, tunică de războinic şi sutană preoţească.

    RăspundețiȘtergere
  14. Să convenim că-l aduce ...
    Dar de menţinut, îl menţine? ("Dar muieţi-s posmagii?") ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt de acod cu tine, dacă ştii să porţi, străluceşti, dacă nu, ...evit complintele de acest fel.
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  16. E o culoare buclucasa rosu si nu-i sta bine oricui! Pentru noaptea de revelion sunt o alegere excelenta cele prezentate!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. imi place rosul , dar nu-l imbrac niciodata...nu stiu de ce :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna scumpo!
    Rosul este o culoare placuta,
    imi place..voi avea grija!
    Sarbatori Fericite si
    LA MULTI ANI,2012!
    Cu mare drag te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ştii că doamnelor le place vinul roşu, da? :)

    RăspundețiȘtergere
  20. abbilbal: frumos ai definit rosul si tot ce se poate impleti c el :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Doru : ei si tu acum :))
    rosul il aduce iar nou ne revine sarcina "usoara" de a-l pastra :))

    RăspundețiȘtergere
  22. anastasia: frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Melly: ma bucur ca ti-au placut :)
    o zi frumoasa iti doresc la radul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  24. rokssana : un accesoriu rosu nu strica nimanui :)

    RăspundețiȘtergere
  25. *ELENA*: sa-ti poarte noroc in 2012 :)
    te imbratisez...o zi faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Tiberiu : uimitor...si eu am auzit acelasi lucru:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Uuuu,mama..eu vreau rochia si pantofii...

    RăspundețiȘtergere
  28. Asta cu rosu de Revelion n-o stiam. Eu pun bani in buzunar, sa fie tot anul plin ! Cercei rosii sint buni ?

    RăspundețiȘtergere
  29. DANI: bani pentru belsug,rosu pentru noroc...sigur ca sunt buni...poti sa-ti pui o simpla pamblicuta in jurul incheieturii mainii sau la gat sau sa o tii pur si simplu in poseta :)
    se mai spune ca aduce noroc si santate daca stranuti in noaptea dintre ani :)

    RăspundețiȘtergere
  30. :)))
    Nici nu ştiu!
    Poate să fie îndeajuns?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. Joker : u dram de noroc face cat o caruta plina cu aur...o spune un intelept...nu eu...eu sunt depaaarte de intelepciune :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Pentru o noapte poate sa aduca noroc, acuma depinde de calitatea vinului. :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Un An Nou plin de realizari si bucurii :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Cristi: cei mai multi se opresc la...cantitate :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Sophie: sper ca vei avea ceva rosu in noaptea dintre ani :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Liviu R.: multumesc :)
    un An Nou fericit si cu multe impliniri iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  37. WOW!!! Îţi place... să te joci!... :)))
    Cum să nu-mi placă un astfel de roşu?!
    Dacă nu ne-om mai auzi/citi, îţi doresc un An Nou plin de bucurii şi împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  38. Max Peter: acum daca tot m-ai prins...recunosc...imi place joaca :))

    multumesc...un An Nou mai bun,mai plin,mai vesel decat cel care a trecut iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  39. Sa fie cu noroc! :)
    Sarbatori fericicite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  40. Diverse: sa fie sa fie :)
    multumesc...asemeni si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  41. dmd.: in mod sigur asta nu te face furios... :))

    RăspundețiȘtergere
  42. Rujul pe care-l port se pune?
    :)
    Nu de alta, dar, deşi la începutul lunii îmi venise o poftă teribilă să-mi iau sau să-mi fac o rochie roşie, am ratat ocazia.
    Nu-i ni'ca, o să mă "salvez" cu lenjeria. Că d-aia am. Roşie, adică.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Iris : alegerea perfecta si una si cealalta :)
    si mie imi plac detaliile rosii cand vine vorba de lenjerie dar nu neaparat cea rosie...asa ca...in mod sigur vom fi norocoase la anul :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Decii..."norocul"este un purtător de nume a..nume?
    :))

    "roşu în faţa ochilor" @dmd?
    sau...a sufletului? sau a spiritului?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Joker : norocul este pentru fiecare altceva...chestie de nuanta :D

    eu zic sa-l intrebi pe dmd :):D

    RăspundețiȘtergere
  46. Să fie un an cu mult noroc și sănătate, așa cum vă doriți! :)
    Sărbători cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  47. a.Roşul are multe nuanţe.Trebuie să se asorteze şi cu conformaţia trupului, şi cu aspectul feţei, şi cu culoarea părului şi coafura, dar şi cu ... vârsta! :)
    b.Pentru că, iată, sunt aşa de multe condiţii (=capcane) de satisfăcut sau aşa de multe ..."necunoscute" de rezolvat într-ale "façon"-ului, eu propun arhicunoscuta costumaţie roşie a lui...Moş Crăciun, simplă, uni, suferitoare, practică şi...aducătoare, cel puţin în mintea noastră, nu numai de daruri, ci şi de bună-dispoziţie... :) La mulţi ani, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  48. Ceva rosu la vedere? Frumoase creatiile mamelor acelor domnisoare.

    RăspundețiȘtergere
  49. Faine toalete! La mulţi ani cu sănătate, fericire şi munţi de iubire să te protejeze! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Marco Polo: pai cum altfel ar putea fi mos Craciun? :))

    La multi ani iti doresc la randul meu,un An Nou mai bun ca cel care trece !

    RăspundețiȘtergere
  51. Sara : multumesc Sara...un An Nou cat mai frumos sa fie si pentru tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Costin Comba : esti subtilitatea in persoana :))

    RăspundețiȘtergere
  53. LOLITA : un An Nou fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  54. C.L.M. : fata priceputa...sa-ti poarte noroc atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  55. cred ca fata din ultima imagine ar face foarte multe valuri la o petrecere de revelion :)))))

    RăspundețiȘtergere
  56. Kadia: daca ar aparea doar in aceasta tinuta...lumea ar zice ca a nimerit la "petrecerea burlacilor" :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Hmmmm...sa-mi caut ceva r o sh u .
    La multi ani ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  58. Marco,chiar iti plac nuantele de rosu? Mie imi place mai mult negrul...e mai elegant.
    De fapt, rosul e provocator. Daca vrei sa iesi in evidenta, merge. Dar nu prea mult rosu. Trebuie sa mai ai si altceva care sa iasa in evidenta.

    RăspundețiȘtergere
  59. Interesanta ideea! Imi plac rochia si pantofii!:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  60. Nima : un mic detaliu iti aduce norocul...asta spune superstitia :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Fata din dafin : sa speram ca Marco Polo va mai trece pe aici ca sa-i aflam parerea in lupta dintre rosu...si negru :)

    RăspundețiȘtergere
  62. ANA MARIN : sunt doar sugestii...o tinuta rosie cap-coada ar fi mult prea mult...eu una prefer accesoriile :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Tii!!!
    Şaizeci şi nouă de comentarii?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  64. Joker: asa se intampla miercurea...e un "club" fain...
    spunem prea multe cuvinte...uneori imaginile vorbesc mai bine....
    de ce nu te alaturi noua?
    nu trebuie decat sa te inscrii in fiecare zi de miercuri la Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  65. Calin are dreptate,
    depinde şi pe cine e pus acel roşu.
    O seara magica!

    RăspundețiȘtergere
  66. Rochiile rosii,lungi cu spatele gol,cofera atata eleganta ,mister si senzualitate incat este aproape imposibil sa nu impresionezi cu o astfel de rochie,Culoarea rosie a pasiunii, materialul satinat si croiala eleganta o fac extrem de senzuala pe cea care o poarta.Aa dar nu despre asta era vorba aici !Am sa caut un breloc rosu pentru chei.
    La multi ani iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  67. IULISA : si in ce "cantitate" este pus acel rosu:)
    o noapte faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  68. SoriN: esti o persona cu mult bun gust..ai conturat aspectele cele mai "sensibile" ale unei tinute in rosu :)
    un breloc este accesoriul perfect pentru un barbat...si nu doar in noaptea de Revelion :)
    un An Nou in care norocul sa nu te ocoleasca iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  69. He, he, faine idei pentru noaptea dintre ani!

    La mulţi ani fericiţi, cu sănătate şi bucurii, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  70. Alexandru: multumesc Alexandru :)
    un An Nou fericit iti doresc cu mult drag la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  71. sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri
    numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  72. liviu.capitan: multumesc Liviu...un An Nou fericit iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere