joi, 8 septembrie 2011

Brutta....

...a fost o vreme cand asa ma si simteam...."brutta"... adica urata si pe dinafara si pe dinauntru....
Apoi a aparut-pentru foarte scurt timp-un "el"....a fost din vara pana in toamna...toamna ca si acum...el mi-a spus :

"Brutta
Lo vedi che non sei brutta
crescere è sempre una lotta
la vita fuori ti aspetta
ti aspetta insieme a me..."

In amintirea acelui timp cand inca mai credeam in cuvinte o sa ascult again si impreuna cu voi daca vreti...."Brutta"....

22 de comentarii:

  1. Cleo: ma bazez mai mult pe ce simt...
    mi s-a intamplat de multe ori ca mintea mea-chiar si limpede-sa ma duca intr-o directie gresita...
    dar cuvintele raman mereu fermecatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Important e cum te simţi! Ia să văd, cine se laudă că e Afrodita sau Adonis? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Max Peter: mi-am revenit intre timp...asa ca cel mai des ma simt zana zanelor....sigur sunt zile cand sunt vrajitoarea cea buna...si tot asa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti ceea ce vrei sa fii!
    Am trecut prin ceva asemanator.
    Nu e nevoie de nimeni sa iti spuna cum esti!
    Esti perfecta asa cum esti!
    Frumos blogul!
    O sa te urmaresc si te astept si pe la mine:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Aimee : bine ai venit pe la mine si ma bucur ca ai gasit cate ceva interesant in "cutiuta" mea :)

    multumesc pentru cuvintele tale atat de adevarate...
    intamplarea de care aminteam a fost de mult dar toamna...de fiecare data mi-o readuce...in suflet :)

    acum plec in vizita la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă ai şti cât de mult mi-a plăcut melodia aceasta... şi cât m-am regăsit în ea.. şi încă sunt... Brutta.
    Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Oana: nu spune asta...nu spune asta...
    o sa o citez pe Aimee care a spus mai sus un adevar simplu "Nu e nevoie de nimeni sa iti spuna cum esti!
    Esti perfecta asa cum esti!"....
    te imbratisez...

    RăspundețiȘtergere
  8. Parfum de anii 90...Are niste versuri nemaipomenite!
    Mulțumesc pentru readucere aminte!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vera : adevarat...adevarat...imi plac mult...
    cu drag Vera :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhoraa,frumusețea fizică este doar o amăgire. Este cel mai subiectiv lucru din lume!
    Din păcate mulți sunt prea orbiți de ea!
    Tu ai o frumusețe adevărată care nu e amăgitoare!Bucură-te de ea!

    RăspundețiȘtergere
  11. tu1074: uite cum ma faci tu sa rosesc :)
    asa este...si frumusetea este ca si multe alte lucruri...o amagire....

    RăspundețiȘtergere
  12. quando credi che sei brutta, guardati in torno e vedrai la vera bruttezza...vedrai la malvagità dentro l`agente, vedrai la falsità che ti circonda...sei bella dentro...e tutto quello che conta...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt perfect de acord cu Aimee, ești ceea ce vrei tu să fii. Eu cred că frumusețea interioară se reflectă întotdeauna și în exterior doar că puțini au timp să observe acest lucru. păcat că trăim într-o lume a aparențelor!

    Un weekend excelent, alături de oameni frumoși!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carpe Diem: frumoase cuvinte Ionut...multumesc....
    uneori pacatuim privind prea mult in jurul nostru...alteori privind prea mult in noi...

    RăspundețiȘtergere
  15. Zodrac : o lume a aparentolr in straturi as spune...e din ce in ce mai greu sa vezi dincolo de....
    un w-end perfect iti doresc la randul meu cu milt drag :)

    RăspundețiȘtergere
  16. acum stii sigur ca ai gresit cand ai gandit asa despre tine! fericirea si frumusetea sunt produse secundare :) (asa parca spunea si G.B.Shaw)

    RăspundețiȘtergere
  17. Erys : uneori ne macina gandurile si neincrederea...
    a trecut vremea aceea...dar eu nu am uitat-o...

    RăspundețiȘtergere
  18. Mereu trebuie sa ai incredere in tine indifenet daca gresesti sau faci ceea ce trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  19. minoki : de ar fi mereu posibil....dar este asa cum spui...

    RăspundețiȘtergere
  20. La vita fuori ti aspetta
    Ti aspetta insieme a me
    ....
    E nessuno si domanda dove sei
    Vanno via ma io ti aspetto
    Con in mano questi fiori
    Per poterti dire..tanti auguri
    Brutta.....
    Parcă nici nu ştii de unde vine atâta sensibilitate..
    O minunăţie. O adevărată Morgana.:)
    Splendidă

    RăspundețiȘtergere