joi, 29 septembrie 2011

"Just sweet dreams ! "

Daca sunteti in cautarea unui local linistit unde sa serviti masa sau o bere belgiana adevarata, va recomand Restaurantul Bruxelles....Il gasiti in zona Floreasca -Calea Dorobantilor....
Combinatia data de obiectele patinate de timp,lemn,caramida si muzica - atat cat trebuie de tare in fundal, sunt reteta perfecta pentru o seara in care sa te relaxezi cu prietenii dupa o zi lunga si deloc usoara - asa cum a fost a mea :)
O portie de paste cu piept de pui,grana padano si smantana, insotite de un vin alb rece si urmate de o portie generoasa de clatite cu ciocolata mi-au redat buna dispozitie...
Recunosc....nu e o masa usoara pentru seara dar...un pic de rasfat nu strica nimanui...si chiar daca strica...cui ii pasa? :)
In concluzie...eu zic sa riscati...merita :)

14 comentarii:

  1. Ooo...sigur ca mi-ai dat o idee unde sa merg la cina când oi veni în Romania
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai usor ajung la Bruxelles ala adevarat. Ai dreptate, belgienii stiu sa primeasca si daca asa fac si cei din Bucuresti, data viitoare primul drum acolo îl fac. Nu mai am de lucrat în casa, n-o sa mai am picioare rupte (sper), mie foame mi-e mereu si sete, asa ca ne vedem acolo. Chiar mi-ar face placere!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţam pentru recomandare...
    Dar mie mi-e absolut imposibilă zona!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera : o sa te simti bine...nu ma indoiesc de asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan : si mie :)
    pentru mine e mai usor sa ajung la...restaurant :)
    sper ca nu vei gasi din nou motive sa-ti agresezi picioarele cand revii in tara :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Max Peter : sunt sigura ca te vei descurca cu parcarea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar că "sweet dream"... îmi amintesc de berea cu cireşe, Kriek, aşa ca pentru copii, dar într-o seară de toamnă tot m-a ameţit... iremediabil :)
    O să mă faci să dau o fugă la... Bruxelles :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur mult ca te-ai lasat rasfatata! meriti din plin! pupici muuuulti ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana: eu nu beau bere...dar ma bucur ca ti-am trezit amintiri placute :)

    RăspundețiȘtergere
  10. CARMEN : pup si eu dulce...sa ai o zi usoara usoara :)

    RăspundețiȘtergere
  11. stiam eu ca nu exista rasfat fara desert :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Iata o tentatie! aceea de a compara cafeneaua mea qvasi-imaginara cu un local real, dar fermecator, dupa cum spui! sarut mana!

    RăspundețiȘtergere
  13. Liviu Velar : sper ca te vei lasa prada tentatiei :)

    RăspundețiȘtergere