luni, 26 septembrie 2011

George Toparceanu - PORTRET


Ea are ochii mari,
Ea are gura mica,

Un corp cu forme tari

Si gratii de pisica.

Dorinte, pururi noi

Scantei ascunse-n vatra

Si doua brate moi,

Si-o inima de piatra.

foto:
Christel Eldrim

33 de comentarii:

  1. Rău dacă-i de piatră... dar ai dreptate, rar găseşti combinaţia: ochi calzi - inimă blândă.
    Faine versuri!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Inima de piatra" o adevarata provocare pentru reprezentantii sexului "tare". Potrivita fotografia..privirea aceea care te ingheata..dar asa cum spui..si piatra se sparge :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o ea cu gura mica nu am vazut inca...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. fly2sky : baietii sunt mai rezistenti decat par...nu-ti face griji :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu ce sa-mi aleg din aceste caracteristici :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sophie : pe toate...dar pe rand si la momentul potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Piatră până la un punct... Dragul de Topârceanu...Îmi era dor de el

    RăspundețiȘtergere
  8. Vera : da....pana la punctul de "fierbere" :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase versurile,cât și portretul!
    O săptămână plăcută îți doresc,scumpo!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vera : o saptamana usoara iti doresc la randul meu...te imbratisez >:d<

    RăspundețiȘtergere
  11. Şi acum eu ce-ar trebui să zic? Versurile îmi plac (he-he..., le ştiu din liceu, când îmi cam fugeau ochii...), personajul din fotografie îmi place (are ochi frumoşi, pe doamna mea pentru ochi am "luat-o"), până la urmă mi se apleacă... :))

    RăspundețiȘtergere
  12. A avut de tras saracul... cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  13. totul este frumos, pana la inima :)...oare poetul a avut parte de asa ceva?...cu siguranta da...Oseara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Max Peter : eu as zice ca mai degraba iti pica bine :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dan : a iubit si a suferit...chiar da :)

    RăspundețiȘtergere
  16. TAMY: nu ar fi fost poet 100% daca dragostea nu l-ar fi durut...

    RăspundețiȘtergere
  17. tja... asa e unele! si e multe! :))

    PS: Draga mea Pandora, am câteva zile foarte ocupate si grele... Firma la care lucrez trece sistemul întrun nou program, pentru care facem un curs internsiv (SIEMENS NX7.5 - daca vrei sa stii cam ce este, vezi http://www.youtube.com/watch?v=opxo2KxRLDw)iar acasa... fetele mi se muta (pe 4 octombrie încep universitatile)... deci sunt si f. ocupata si un pic(mai mult) trista...
    Multumesc mult pentru mesajul de aseara, stiu ca ti-ai facut griji, esti o dulce. Te pup si îti doresc noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. CARMEN : ma bucur ca esti bine...stiu...o sa-ti lipseasca fetele...inteleg ca esti trista...dar e si o parte buna...ai doua fete si mari si frumoase care isi pregatesc un viitor frumos...in concluzie...zambeste....macare putin :)
    te imbratisez cu mult drag...somn usor si vise frumoase >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. O epigrama din cele mai intransigente ale lui Toparceanu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Liviu Velar : intransigenta? prea serios cuvant pentru fluidul Toparceanu :)

    RăspundețiȘtergere
  21. ....Ai vrut tot, nici nu te-ai uitat in urma
    Credai ca nu te opresti pana nu ajungi la luna.
    Gustul e dulce cat ai castigat.
    Cand ai pierdut, e totul amar
    Chiar daca tu credeai ca nu dispar,
    Acum stii, si diamantele se sparg....

    (Guess Who - Diamantele Se Sparg)

    RăspundețiȘtergere
  22. IULISA : completarea per-fec-ta :)
    multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Uite-asa te trezesti patruped, simtind fiecare fir de praf pe genunchi-nsangerati, tragand speranta la o fluiditate-a inimii de piatra...

    RăspundețiȘtergere
  24. ganguritu: si ce te faci cand sperantele se implinesc? :))

    RăspundețiȘtergere
  25. "gură mică"?
    Ce limbă pătrunzătoare...are.
    :))

    Chestiune de gusturi nene.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. de gusturi sau dispoziţie, optimă.:)

    RăspundețiȘtergere
  27. ce poeziioara :)) la toti a atras atentia gurita mica :)) mie mi-a "fugit" gandul la bancul cu barmanul de care radeau toti dupa ce i-a facut pestisorul de aur o mufa mica :))
    filip, o ea cu gura plina ai vazut?

    RăspundețiȘtergere
  28. cosmin : nu stiu bancul dar cred ca e mai bine ca nu-l stiu :))

    RăspundețiȘtergere