luni, 12 septembrie 2011

Christina Aguilera - Hurt

Afisele de circ care o atrag pe Vera mi-au amintit de melodia Christinei Aguilera-Hurt....
Imi place povestea din acest clip si emotia din vocea ei...interpretata sau nu emotia ei pare atat de reala si eu vreau sa cred ca asa si e...reala...

20 de comentarii:

  1. Sunt momente in care suntem uimitor de reali, chiar daca ne copleseste o emotie enorma. Unora le aparem, probabil, patetici, dar in sinea noastra suntem reali, asa si nu altfel, clocotind de emotie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-s fan Christina Aguilera, dar melodia asta mi-a placut si mie.
    Si videoclipul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am plâns. Ştiam melodia, dar acum, văzând şi clipul, am simţit emoţia altfel.
    Mi-am adus aminte că toţi avem nevoie de... iertare: şi când greşim şi recunoaştem asta şi chiar şi atunci când nu recunoaştem. Sau mai ales atunci...
    Pandhoraa, o noapte blândă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, intradevar, este o melodie care prinde...O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    Sarut'mana, Pandhora.
    Am trecut sa te salut... mi-era dor.
    Asadar: salut!
    ...
    nu-mi place cantareata aceasta...
    imi pare mult prea superficiala pentru mesajul unor melodii. In fine, e opinia mea si nu e musai sa coincidda cu a altcuiva.
    :)
    Las la portita un brat de tufanele si o... imbratisare maaaaaaaaare, rotunda, de gashca.
    Sa-ti fie bine si sa fii iubita!

    Tzuguiatul
    (nenea bloageru' mi-a spus ca nu am acces la blogul tau cu contul meu... asta inseamna ca a devenit discriminator)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum vreo doi ani, cred, am văzut un documentar despre viaţa şi activitatea Christinei. Mint dacă nu aş spune că nu m-a impresionat volumul de muncă pe care l-a depus, chiar copil fiind. Are şi o voce foarte frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Liviu Velar : emotia reala se simte si daca este perceputa altfel de cei din jur este problema lor.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Lorelei: este bine realizat videoclipul....tenta retro te adanceste incet incet in poveste...

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana : tu esti o sensibila si sunt sigura ca ce te-a facut sa vibrezi in melodia asta este deosebit de important pentru tine...
    te imbratisez...o zi faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. TAMY : da...emotia prinde intotdeauna...o zi faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Andrei : multumesc pentru tufanele...toamna miroase a tufanele si a struguri pentru mine :)
    si mie imi lipsesti si tu si alessia...
    eu sunt aici si va astept....te imbratisez cu drag dar paraitul oscioarelor nu prea imi iese:)))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Max Peter: voce pe care juriul de la Cerbul de Aur a considerat-o nesemnificativa...
    doar ca ea a reusit...

    RăspundețiȘtergere
  13. Lumea circului e si va ramane pentru mine o comedie alternata cu drama.O lume exceptională...
    Îmi place puterea din vocea ei și autenticitatea în acest videoclip...

    RăspundețiȘtergere
  14. Vera : cred ca ai folosit cuvintele cu adevarat potrivite pentru a exprima ce transmite acest videoclip...

    RăspundețiȘtergere
  15. Aşadaar v-aţi propus să suciţi nisciva gâturi celor ce doresc a vă privi la profi l?
    :)))
    Puţintică mila n-aveţi:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Joker: atata timp cat capul ramane pe umeri...gaturile se pot suci linistite :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Da' mai pandi, dar blochează fluturii din stomac. îi axfisiază.
    :))))
    Aşa că cu fiinţa asta umană no ştii cum s-o mai dai:ori pe umeri ori sub umeri la fluturi.
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Joker: lasa...lasa...nu te pun jos pe tine niste fluturi :)

    RăspundețiȘtergere
  19. :)))
    Mulţumesc pentru delicateţe.
    :)
    http://www.youtube.com/profile?user=mountainapplecompany&annotation_id=annotation_578920&feature=iv#p/u/0/V1bFr2SWP1I

    RăspundețiȘtergere