vineri, 30 septembrie 2011

Stiu ce fac maine...un drum la coafor :)



Atragatoare reclama...nu? :))

Reclama a evoluat...totusi...
Dincolo de promovarea unui produs reclama este un alt fel de arta....
Sigur,asta nu insemana ca toate reclamele sunt atinse de "fiorul artistic" dar...eu zic ca merita sa incercam sa vedem intr-o reclama si...povestea...
Sau doar mie imi plac povestile? :)

21 de comentarii:

  1. haha:) alte vremuri, alte metode, aceleasi probleme de rezolvat:D:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestile sunt frumoase :D
    Segmentul pe care l-ai atins acum, il voi dezvolta si eu peste ceva timp...sa termin cu drumetiile :D
    Am cativa ghimpi :p

    RăspundețiȘtergere
  3. ganguritu : sunt curioasa...de ghimpi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E drăguţă... prin prisma amintirilor. Dar eu nu mai vreau. Am prins perioada, am avut destule experienţe şi îmi ajunge...

    RăspundețiȘtergere
  5. Max Peter : eu nu chiar perioada aia...dar nu mi-as dori oricum :)
    reclama e atat de...liniara...probabil pentru ca eralimitata efuziunea creatiei...

    RăspundețiȘtergere
  6. azi, imaginile sunt amuzante...asa, fara nicio urma de originalitate, desuete, banale, fara impact...povestea spune ca pe vremuri, femeile isi permiteau sa mearga mai des la coafor :)
    iti doresc o zi placuta pentru ceea ce ti-ai ales sa faci!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesantă reclama!
    Bineînțeles că are un fir, nu ca o publicitate absolut tâmpită tot pentru un produs de păr care suna cam așa: Dacă părul meu ar fi o persoană, ar dori...

    RăspundețiȘtergere
  8. Erys: romancele au stiut mereu sa fie ingrijite...e un plus de care trebuie sa fim mandre :)
    multumesc...o sa ma mai gandesc :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vera: imi plac reclamele...
    ii apreciez pe oamenii cu imaginatie...ca sa faci o reclama cu un story bun in spate imaginatia este ingredientul de neinlocuit :)

    RăspundețiȘtergere
  10. dincolo de amuzament, dincolo de poveste, am ajuns sa citesc printre replici, printe note intr-o reclama...si din pacate ceea ce pe noi, in calitate de consumatori de publicitate, ne atinge, pentru dezvoltator este un succes...asta e tot, marketing de guerilla, in cel mai pur sens...stiu pandhora, pragmaticul din mine graieste...:P

    RăspundețiȘtergere
  11. E mai mult reclamă decât publicitate! Încă puţin şi aducea cu o somaţie.
    :))
    Oricum, e scurtă şi la obiect ca o informare, adică mult diferită de ceea ce se practică acum în domeniu.
    Şi comentariul, vocea aceea "tovărăşească", principială şi fermă, e ca la dările de seamă.
    Hihih, parcă-i "BD la coafor".
    :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Blue : da...vocea si ceea ce spune par a fi mai mult o somatie decat o invitatie la coafor :))

    RăspundețiȘtergere
  13. ...si nu voi lua PERSEN pe langa mine :p

    RăspundețiȘtergere
  14. Hi, i think that i saw you visited my web site so i
    came to “return the favor”.I'm attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use
    some of your ideas!!

    Here is my webpage; http://www.amazon.com/Cleanse-Supplement-Weight-Constipation-Relief/dp/B00NTIYWVS

    RăspundețiȘtergere
  15. Someone necessarily assist to make severely posts I might state.
    This is the first time I frequented your web page and to
    this point? I surprised with the research you made to make
    this actual publish extraordinary. Wonderful activity!

    Also visit my blog ... Augen und Wimpern

    RăspundețiȘtergere
  16. Post writing is also a fun, if you be familiar with after that you
    can write if not it is difficult to write.

    my web page - dunkle wimpern

    RăspundețiȘtergere