vineri, 2 septembrie 2011

"Legends of the Fall"

Fotografiile postate de Max Peter in seara asta mi-au readus in minte un film cu adevarat special...."Legendele toamnei"....
Daca nu l-ati vazut la vremea aparitiei lui merita sa o faceti acum...
O femeie si trei barbati...cei trei barbati sunt frati...indragostiti de ea...si ea ii iubeste pe rand...indragostita definitiv fiind doar de unul singur...
Filmul aduce cu el peisaje incredibil de frumoase doar ca lumea nu este chiar atat de frumoasa...razboiul este urat...minciuna este urata....cautarea sinelui este dureros de grea....
Si cel mai dureros este sa suporti moartea celor dragi,iubirea neimpartasita si...pana la un punct chiar si pe cea impartasita...
Am plans vizionand acest film....asta e...recunosc...plang cand ma uit la unele filme....:)

42 de comentarii:

  1. Am weekendul liber...Voi savura începutul de toamnă uitându-mă la acest film...Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera: nu vei regreta...sunt foarte sigura de asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film pe care l-am vazut de cateva ori cu mult timp in urma. Frumoasa poveste

    RăspundețiȘtergere
  4. După ce m-am uitat la trailer mi l-am adus aminte mult mai bine.Îmi place Anthony Hopkins de mor! (acum... să nu înţelegi altceva!). A făcut şi aici nou un rol foarte bun.
    Trebuie să-ţi spun... sărut mâna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mircea: si eu la fel...l-am vazut spre sfarsitul anilor 90...dar de uitat nu l-am uitat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Max Peter: il admir pe Anthony Hopkins...cum as putea altfel?...
    este deosebit....
    dar Brad Pitt...este tulburator de frumos si...si mai bine tac :)
    daca nu erai tu nu imi fugea gandul la acest film :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi eu trebuie să-l văd. N-am reuşit, deşi am avut câteva tentative.
    Anthony Hopkins şi Brad Pitt mi-au plăcut mult în Întâlnire cu Joe Black.
    Poate că în Legendele Toamnei reiterează succesul colaborării lor remarcabile. Au jucat superb!

    RăspundețiȘtergere
  8. Blue: "Intalnire cu Joe Black" a aparut dupa "Legendele toamnei" si da...fac echipa buna...amandoi au ceva de spus...
    sunt doua filme deosebite...cred ca iti va placea povestea...

    RăspundețiȘtergere
  9. povestea filmului, frumoasa si trista.
    intr-adevar, un film pe care nu il uiti.

    RăspundețiȘtergere
  10. un film bun, din cauza sfârşitului mai ales, pe parcurs are câteva scene mai siropoase; pentru cei cel văd numai acum, actorii sunt destul de tineri :)

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am văzut filmul,dar m-ai convins să-l caut!Mulțumesc!
    PS:după mine este foarte bine că plângi la anumite filme,e semn bun!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb film!
    Un weekend de vis scumpo!
    Te îmbrățișez...

    RăspundețiȘtergere
  13. Super film! L-am vazut de multe multe ori!
    Un weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. cunosc filmul... e unul din cele mai frumoase si pe lista mea :)
    Weekend minunat si un start perfect în toamna!

    RăspundețiȘtergere
  15. da, chiar am sa-l urmaresc...multumesc...oduminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cleo: asa e...nici eu nu l-am uitat...

    RăspundețiȘtergere
  17. Scorchfield: poate ca da....nu stiu pentru ca nu stiu la care scene faci referire...eu am perceput totul ca pe un romantism cald...spre fierbinte :)

    RăspundețiȘtergere
  18. tu1074: uneori ma supar pe mine ca sunt prea sensibila :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Elena,Alice,Iulisa: multumesc....o duminica perfecta va doresc la randul meu si un inceput de saptamana cat mai usor :)

    RăspundețiȘtergere
  20. CARMEN: m-am gandit eu ca nu aveai cum ramane indiferenta la farmecul celor doi si mari si atragatori protagonisti ai filmului...ei fac povestea atat de vie si de reala...
    o duminica de vis iti doresc...pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  21. TAMY: sper sa-ti faca placere sa-l urmaresti...o duminica frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Te sfătuiesc să n-o mai faci!Sensibilitatea devine tot mai rară în zilele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  23. este un film care nu trebuie ratat :)

    RăspundețiȘtergere
  24. L-am vazut si eu de mai multe ori...
    Is vreo cateva filme (poate 5) la care ma gandesc cu cel mai mare drag sau interes sau emotie, in toata viata mea, si acesta e unul dintre ele.
    Nu m-as plictisi revazandu-l a mai multa oara.
    Mie mi-a placut Julia Ormond. Ea imi place cam in toate filmele pe care le-am vazut, in care interpreteaza orice personaj. Imi place ca actrita si ca femeie. Iar personajul ei din filmul asta e, cumva, tragic...
    A, si Aidan Quinn.

    RăspundețiȘtergere
  25. Lori: sa stii ca au fost momente cand Aidan Quinn mi-a placut mai mult decat Pitt...

    RăspundețiȘtergere
  26. Superb film.Pandi totusi big boys do not cry..

    RăspundețiȘtergere
  27. Oh, da, personajul lui e mai uman..., fata de "contorsionatul" caracter al lui Pitt.
    Si stie sa dea viata acestui personaj, transmite emotiile. Pare un om "bun", si "pe persoana fizica" (in viata reala,) si in film.

    RăspundețiȘtergere
  28. filmul e superb. si eu plang la unele filme...si-o fac serios :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Da - un film de referinţă pentru ceea ce poate însemna... dragostea şi imposibilitatea de a uita că... ai iubit şi iubeşti.

    RăspundețiȘtergere
  30. Oana : ai caracterizat perfect filmul si emotia data de dragoste....

    RăspundețiȘtergere
  31. Lori: un om bun...da...felul in care priveste il face bun pentru ca ochi albastri are si Pitt :)

    RăspundețiȘtergere
  32. un pisic: am inteles...tu spre deosebire de mine si Erys nu te lasi coplesit de emotii...big boy ce esti tu :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Am vazut filmul.M-a emoționat și m-a mișcat.Mi-a rămas în minte momente bună după vizionare.
    Îți mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  34. Vera : ce bine imi pare ca l-ai vazut....stiam ca il vei savura si il vei simti :)

    RăspundețiȘtergere