joi, 30 octombrie 2014

Reflexii in Oglinda - Leszek Paradowski

Leszek Paradowski
foto: Leszek Paradowski

mai multe gasiti la  SorinN

22 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. de asta am ales-o, isi merita aprecierile :)

      Ștergere
  2. Categoria manipulare digitală... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. manipulare, manipulare dar acum stim si noi :))

      Ștergere
  3. Splendidă reflexie,îmi place tare mult!
    Un weekend de poveste îți doresc,scumpo!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un w-end perfect iti doresc si eu, Elena, multumesc! :)
      pup!

      Ștergere
  4. faina ideea de manipulare!
    tre sa ai idei in astfel de fotografii...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. CARMEN
    ce efect fain! wow!... Totul este ales cu grija în acest tablou! soarele rosiatic sclipind timid în ceata, apa linistita cu suprafata ca oglinda, sfoara parând ca o undita... Excelenta compozitei!
    pup draga mea draga. O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu inteleg de ce comentariul tau nu aparea asa ca l-am pus eu...
      imaginea este un adevarat tablou fara a fi o pictura, mi-a placut si mie in mod deosebit :)
      pup si eu, seara faina iti doresc si eu!

      Ștergere
  6. Superba! Cu adevarat arta. Frumoasa alegere, draga Pandhora!
    Un weekend frumos si vesel! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex, o saptamana usoara iti doresc si eu! :)

      Ștergere
  7. O reflexie uimitoare, ține mai mult de magie decât de fotografie ! ☺

    Weekend frumos, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos spus :)
      o saptamana faina iti doresc la randul meu, Zina!

      Ștergere
  8. Ce reflexiie maiastra! M-a uitat ceva timp ,imi place si nu-mi inchipui cine o fi avut idea astra ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e o realizare deosebita, intre vis si realitate :)

      Ștergere
  9. Admirabil cadru! Felicitari pentru alegere!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Sorin! :)
      o noapte buna iti doresc si eu!

      Ștergere
  10. E super fain...de o sensibilitate aparte,lumina parca vibreaza.
    Frumoasa sa fie Duminica ta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imaginea are o incarcatura foarte vie, e o plutire fara sa fie :)
      o noapte buna iti doresc si eu, Iulisa!

      Ștergere
  11. astazi l-au aratat pe arobatul american care ieri a stabilit recordul mondial traversând un fir întins între doi zârie nori... Doamne ce nebunie! Dar mi-am amintit de postarea asta a ta :)) pup draga mea draga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut si eu stirea :)
      la aceasta imagine m-am gandit si eu, sa stii :))
      oricum a fost o nebunie maxima, maxima...
      te pupacesc si eu draga mea draga! :*

      Ștergere