joi, 16 octombrie 2014

Reflexii in Oglinda - Lacul Balea



mai multe gasiti la  SorinN

12 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografii! Un loc cu totul deosebit. Am ajuns acolo în vara lui 1990 şi tare încântat am fost de peisajul deosebit. Sper să mai ajung pe acolo. Mi-ai trezit amintiri frumoase, dragă Pandhora.
    Numai bine şi o noapte frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca vei ajunge din nou, o sa-ti intregesti bucuria :)
      o noapte buna si tie draga Alex!

      Ștergere
  2. ce frumoooooooooos! Aici mi-am petrecut multe veri si ierni :) Urcam deseori în weekend cu bunicul sau participam la Serbarile Iernii cu colegi de clasa si prieteni...
    Ma leaga multe amintiri, cele mai multe frumoase, dar am si pe cea a avalansei care a surprins o clasa de elevi de la un liceu din orasul meu, aflati în tabara de schi... O tragedie pe care sibienii nu o pot uita niciodata.
    Te pup draga mea draga :-* Un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam de acesta tragedie, dureroasa amintire...
      te imbratisez draga mea draga, o saptamana usoara iti doresc! :*

      Ștergere
  3. cred ca e foarte interesanta zona si e unica in Europa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un loc cu o incarcatura aparte, am avut o senzatie bizara de cate ori m-am aflat acoo...

      Ștergere
  4. Lac luminat, lac intunecat ... misterul oglinzii e parca mai adanc asa, impartit intre lumini si umbre.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tin minte ca am ramas surprins in copilarie cand am vazut odata zapada in luna august acolo. :)) Minunat loc!

    RăspundețiȘtergere