luni, 27 octombrie 2014

Righteous Brothers - UNCHAINED MELODY - GHOST


30 de comentarii:

  1. Una din cele mai reusite interpretari e aceasta, postata de tine. Iar filmul cred ca e aproape la fel de bun ca si "Love story". Si nu doar subiectul, cat interpretarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de o sfasaietoare tandrete aceasta poveste ilustrata prin imagini din care muzica ne sapa in suflet...

      Ștergere
  2. una dintre cele mai frumoase piese din toate timpurile...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Piesa asta, of doamne! Imi e fix in inima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine ar fi pentru noi - toţi - dacă am şti să împăcăm lumea văzutelor cu lumea nevăzutelor... Din păcate, trăim amputaţi: trăim în imediateţe uitînd că adevărata viaţă este în spirit, nu neapărat în carne. Trăim amputaţi pentru că ne complacem în realul imediat perceput ca fiind definitoriu, în timp ce inefabilul ne scapă invariabil, de cele mai multe ori. Ce gîndim, aia trăim, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iar te-a suparat cineva... :)

      Ștergere
    2. NU. Chiar, NU!
      Mi-ai dat o temă de reflecţie şi am profitat. Te superi? :)

      Ștergere
    3. esti cel mai serios romantic pe care il stiu, pentru ca nu pot spune ca te cunosc :P
      ooo...ma supar total si definitiv! :)))

      Ștergere
    4. Nu m-ai descifrat :D Sînt cel mai întîrziat adolescent romantic în viaţă. Şi chiar nu cred că te superi pentru că ştii foarte bine că un astfel de romantic este greu de găsit în romanica, da? Hai că îmi depăşesc timiditatea şi te îmbrăţişez cu drag, romantică incurabilă ce eşti! :)

      Ștergere
    5. iti intorc cu acelasi drag imbratisarea Tibi draga! :)
      >:D<

      Ștergere
    6. He he :) Zi te rog, doar Tibi drag. Dragă tu-mi eşti mie, bine? Hai c-am pus picioru-n prag :D
      ps. Mulţumesc şi eu pentru readucerea aminte a acestei melodii superbe, melodie foarte dragă sufletului meu, melodie pe care aceşti doi actori de excepţie o interpretează cu prea plinul sufletului lor în registru cinematografic.

      Ștergere
    7. Tibi drag sa ramana atunci, buna dimineata! :)
      sunt peste masura de incantata ca aceasta melodie vibreaza la fel de puternic dar altfel pentru fiecare dintre noi :)

      Ștergere
  5. Minunata melodie! Nu mai ma satur sa o tot ascult. Iar filmul.... l-am vazut de atat de multe ori, cu emotie de fiecare data.
    Iti multumesc pentru prilejul de a reasculta aceasta minunata melodie, draga Pandhora!
    O seara frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag, intotdeauna cu drag, Alex!
      faina sa-ti fie si tie seara, multumesc! :)

      Ștergere
  6. o melodie care te topeste, un film care emotioneaza mai mult poate ca oricare altul... superba alegerea ta!
    La începutul anilor '90 când piesa ocupa locurile fruntase in toate topurile internationale, stiam textul pe de rost si-l murmuram la birou, împreuna cu colegele mai tinere de cate ori se transmitea la radio (da, era o vreme când aveam voie sa ascultam radioul in timpul serviciului) :)) Odata îmi amintesc ca la jumatatea melodiei s-a întâmplat sa se întrerupa curentul si atunci noi am cântat tare, mai departe cântecul si dupa câteva secunde, poate chiar un minut, curentul a revenit si noi am fost perfect în tact! Am râs cu lacrimi si mânde am mai fost atunci de noi :)))
    Te pup draga mea draga! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce intamplare faina, esti grozava! :))
      asta inseamna sa traiesti si sa te bucuri de emotiile bune si frumoase :)
      pup draga mea draga, buna dimineata! :)

      Ștergere
  7. Este un film cu totul și cu totul aparte .....

    RăspundețiȘtergere
  8. O melodie foarte frumoasa cu o mare încarcatura emotionala!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Absolut superba melodia imi place mult!
    Sa ai o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un cântec nemuritor, un fim minunat, muțumiri pentru remember !

    Zi frumoasă, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  11. Oare s-a gândit cineva la începutul lui 1955, că melodia"Unchained Melody" va fi ascultată și azi, cu siguranță și mâine, poate și peste 50 sau mai mulți ani?! Cine știe, oricum e o piesă nemuritoare precum sufletul, precum spiritul și iubirea adevărată. Dintre toate versiunile, aceasta, datată 1965, în interpretarea The Righteous Brothers, e cea mai frumoasă. Te felicit pentru alegere! O săptămână minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela :)
      ma bucur ca impartasesti alaturi de noi incantrea care a accentuat farmecul acestei melodii in timp asa cum atat de bine ai remarcat :)
      o zi perfecta iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  12. Trist final pentru actor în viața reală...

    RăspundețiȘtergere