marți, 7 octombrie 2014

Un porc sălbatic a furat 18 beri, s-a îmbătat şi a intrat în conflict cu o vacă

Un porc sălbatic a furat 18 beri, s-a îmbătat şi a intrat în conflict cu o vacă 
Un porc sălbatic a dat recent un adevărat spectacol într-un camping din Australia: animalul dat iama în proviziile excursionştilor, a băut vreo 18 beri, a devenit agresiv şi a intrat în   conflict cu alt animal. Autorităţile din Australia au avertizat excursioniştii să îşi pună în siguranţă proviziile de mâncare şi băutură, pentru a evita incidente de acest fel.
Descris de privitori, spectacolul pare să fi fost mai curând amuzant: porcul a furat 3 baxuri a câte 6 cutii cu bere şi a fost văzut bând din acestea; a răvăşit apoi pungile cu gunoaie din camping, căutând mâncare, după care, sub efectul alcoolului, a devenit agitat şi a intrat în conflict cu o vacă: unii dintre excursionişti au declarat că au văzut cum vaca l-a alergat pe porc în jurul unei maşini.
Ulterior, porcul a fost văzut zăcând sub un copac, probabil aflându-se tot sub efectul alcoolului.
Incidentul s-a petrecut în zona de camping DeGrey River, din Australia.
Deşi, pentru spectatori, incidentul a fost distractiv şi nu s-a întâmplat nimic grav, lucrurile ar fi putut lua o întorsătură neplăcută, deoarece, sub influenţa alcoolului, animalele pot deveni periculoase şi se pot manifesta agresiv faţă de oameni. Autorităţile au avertizat excursioniştii să îşi depoziteze în siguranţă proviziile, pentru a evita ca ele să fie devastate de animale.
Aceşti porci - care provin din porci domestici scăpaţi din captivitate şi sălbăticiţi - sunt consideraţi, în Australia, animale invazive şi dăunătoare, pentru că distrug recoltele, intră în competiţie cu speciile native pentru resursele de hrană şi sunt purtători de boli care se pot transmite animalelor domestice.

  Foto: Shutterstock.com
sursa: www.descopera.ro 

22 de comentarii:

  1. Şi uite-aşa, oamenii cărora le scapă de sub control animalele pretins domesticite, cîntă cu jale: vacoooo, vaco, ce mai porc ai foooost! :D
    Serios vorbind, hai să nu trecem şi Australia sub imperiul prostiei pe deplin instaurate în celelalte continente. Australia este încă, o destinaţie către care oamenii încă mai pot să meargă şi să ceară azil de normalitate deşi, nu-i tocmai la îndemîna tuturor. Nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te regasesc Tibi, nu te-am mai vazut de ceva timp :)

      stii doar ca pana la urma omul sfinteste locul, nu? :)))

      Ștergere
    2. Ştiu dragă Pandora, ştiu. Mă bucur şi eu să te regăsesc. Ştii că am decis să fiu mai puţin prezent în blogosferă: te-am anunţat, nu? :)
      Daaar, ca să fiu sincer pînă la capăt, ţie ţi-am dus dorul daaar, să nu mă întrebi de ce. Bine?
      Şi apropo: care OM? Care sfinţenie? TOŢI suntem păcătoşi şi ne place să fim, cred. Nu? :)

      Ștergere
    3. stiu ca ai decis asta, eu trec oricum pe la tine dar subiectul "politica" imi da o stare de total disconfort asa ca...

      si tu imi lipsesti, stiu ca stii...:)

      Ștergere
  2. haioasa patanie! :)))
    în Germania, în regiunea Berlinului, porcii mistreti s-au înmultit atât de rapid, încat au devenit agresivi, în cautarea hranei. Vin pana in curtile oamenilor si strica gradinile. Daca întâmplator drumul prin parc ti se intersecteaza cu un grup de porci mistreti, atunci e vai si amar! Si autoritatile nu iau masuri... Permanent sunt prezentate repotaje la tv!
    te pup draga mea draga! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa se intampla cu ursii la noi...
      asta e, oamenii taie padurile, animalele coboara in oras dupa hrana si pana la urma tot ele sufera, de foame sau sunt ucise pentru ca devin periculoase...
      exista oare fiinta mai hrapareata ca omul?
      nu cred...

      pup si eu draga mea draga, usoara sa-ti fie ziua! :*

      Ștergere
  3. :) Foarte amuzant!
    Îmi și imaginez cum stătea porcul picior peste picior, cu șapca pe spate și își mai desfăcea o bere! Se tot uita în stânga și-n dreapta: oare unde umblă vaca asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar si cand a aparut vaca...maratonul a fost gata :)))

      Ștergere
    2. O nelămurire tot mai am: mașina era în mișcare? :))

      Ștergere
    3. cu ocazia acestui eveniment masina era pe post de punct fix :))

      Ștergere
  4. Sa iti spun ca eu am vazut chestii similar?:)) Nu cu mistreti, nu in Australia, ci cu ursuleti, da, pui de urs, aici la noi, in Romania :)) Nu au furat chiar 3 baxuri, dar 6 doze tot au luat:)) nu au fugit cu ele, le-am gaurit si baut acolo, in camping, langa corturi :)) unii cred ca erau pe antibiotice, ca au golit si o sticla de suc

    RăspundețiȘtergere
  5. O parte din mine rade, cealalta plange ! Din pacate, noi suntem de vina pentru tot ce se intampla ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate da...noi le restrangem zonele in care traiesc :)

      Ștergere
  6. :)))
    ce probleme au unii!
    parca daca a baut si porcul o bere, ce! :))
    si-a adus si el aminte ca are o problema cu vacuta...
    dar tot vaca mai tare...:))
    ce-am ras!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai daca el era porc de beat, biata vacuta ce sa faca?!
      da-i si-alearga-l! :))

      Ștergere
  7. Macar vanatorii australieni au de lucru :) La ei e jale si cu iepurii ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar cum le-o fi desfăcut?! Alcoolul are efecte urâte asupra tuturor, mai ales asupra ...porcilor, hahaha! ;)
    Oricum, tot mai multe animale sălbatice caută hrană în locuri ciudate, inclusiv la oraș, ceea ce ar trebui să declanșeze multe semne de întrebare și răspunsuri, evident. ;)
    O seară frumoasă de toamnă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa e...oricum animalele au de suferit pentru ca oamenii se gandesc in primul si in primul rand la ei...
      prietenul meu este dintr-un orasel de munte, ursul coboara si doarme in fata blocului, nu-l sperie nici oamenii, nici cainii, cauta prin tomberoane si apoi doarme...
      faina sa-ti fie si tie toamna Mirela, multumesc! :)

      Ștergere