sâmbătă, 4 octombrie 2014

BZN, Dan Spataru si Drumurile noastre



16 comentarii:

  1. Ce idee frumoasă. Ce mai ascultam BZN în copilărie şi adolescenţă.... Iar melodiile lui Dan Spătaru le ştia (şi aprecia) toată lumea. Vorba aceea: "muzică, nu zgomot"!
    Weekend frumos, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. muzica lui Dan Spataru, el, aceasta melodie in special ar putea fi un brand pentru Romania...
      cei de la BZN, adevarati muzicieni, au apreciat dupa cum se vede muzicalitatea acestei piese.
      un w-end perfect iti doresc la randul meu, draga Alex! :)

      Ștergere
  2. ce videoclip aparte! tare ciudat si interesant in acelasi timp... Dan Spataru si BZN :) cine si-ar fi închipuit vreodata ca drumurile lor se vor întâlni?! :)
    noapte buna draga mea draga! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e asa? cine si-ar fi putut imagina asta?! :)
      mi-au placut in acest videoclip imaginile, chiar asa putine cu Micul Trianon (conacul de la Floresti), constructie superba inceputa de Grigore Cantacuzino (zis si Nababul) pe la inceputul anilor 1900, constructie cu o poveste trista pentru ca nu a fost terminata, acum fiind in ruine dar chiar si asa, spectaculoasa...
      mi-ar placea cand veniti in tara sa mergem sa o vedem si poate si Castelul Cantacuzino de la Busteni :)
      te pupacesc draga mea draga, un w-end vesel iti doresc! :*

      Ștergere
  3. Europa FM este postul de radio preferat de mine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un post de radio echilibrat, muzica, stiri, intr-un ritm digerabil, as zice :)

      Ștergere
  4. Ce frumos, imi place Dan Spataru!!!Cred ca strainii apreciaza mai mult decat noi valorile noastre!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca mai mult...
      muzica usoara romaneasca este inca apreciata, sunt foarte multi tineri care cunosc melodiile Corinei Chiriac de exemplu, am vazut asta anul trecut la Train Delivery si am fost cu adevarat placut surprinsa :)
      ma bucur ca cei din afara tarii daca sunt cautare de altceva, in muzica noastra usoara chiar gasesc :)

      Ștergere
  5. mi-a placut ideea cand am vazut-o!
    au fost intrebati daca vor mai face si alte piese cu alti artisti romani....
    au zis ca nu! insa vor fi la sala palatului , dar nu mai stiu cand....:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta vor avea succes cu aceasta melodie dar si cu videoclipul :)

      Ștergere
  6. Fain, o sa incerc sa adaug si eu clipul sa vad daca reusesc. Am avut si eu o postare azi cu BZN. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut ca ai reusit :)
      ma bucur ca melodia lui Dan Spataru va fi auzita si simtita si in alte locuri decat acasa, chiar merita si nu doar ea...

      Ștergere
  7. Cu adevarat piesele lui Dan Spataru sunt nemuritoare, tanar sau mai varstnic trebuie sa stii macar o melodie de la el, asta este cert. Proiectul facut de cei de la BZN mi se pare foarte interesant si foarte simpatico, cu adevarat de apreciat ceea ce au facut si mai ales pentru ca ei clar apreciaza muzica romaneasca de calitate, ar trebui sa facem si noi, romanii, mai des treaba asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, exact asta ar trebui sa facem si pana la un punct chiar se intampla lucruri...
      un exemplu ar fi spectacolul din fata Palatului Parlamenului cu ocazia celor 555 de ani de atestare documentara a Bucurestiului unde interpreti din generatii diferite au cantat hituri romanesti din timpuri diferite...a fost chiar frumos! :)

      Ștergere
  8. Are o nepoată ce-i calcă pe urme... ;)

    RăspundețiȘtergere