vineri, 3 octombrie 2014

Reflexii in Oglinda - Reflexii (vintage) in...baie



mai multe gasiti la  SorinN

26 de comentarii:

  1. Credeam ca ne dai o Doamna dintre razboaie privindu-se în oglinda din baie... Pe vremea aceea!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador genul ăsta de băi. Bine, cea din ultima poză ar avea nevoie de un picuț de vopsea, dar tot frumoasă este.

    Zi frumoasă, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt, imi place acest stil! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-ar placea o astfel de camera de baie, mai ales prima :)

      Ștergere
  4. Îmi plac toate!
    Un weekend cât mai plăcut îți doresc!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Reflexiile sunt vintage sau fotografiile? :p

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca in ultima baie as sta toata ziua... :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase si baile si reflexiile!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. ultimul tip de baie este stilul care imi place :) Romantic... mi-as dori o asemenea baie.
    pupici draga mea draga :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prima este preferata mea, pe locul doi, ultima care cred ca este si "castigatoarea" acestei editii, a fost cea mai apreciata :))
      te pupacesc si eu draga mea, draga, somn usor! :*

      Ștergere
  9. Cine nu şi-ar dori o asemenea baie? Ne mulţumim cu cele micuţe şi îngrămădite, de la bloc.
    Frumoase reflexii.
    O duminică frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac reflexiile alese ! Imi place stilul vitange.

    RăspundețiȘtergere