miercuri, 22 octombrie 2014

Orice...

Orice defectiune sufleteasca poate fi reparata- striga duhovnicul; 
Orice anvelopa poate fi facuta sa nu mai rasufle - spuse vulcanizatorul; Orice ogor batut de grindina poate fi reisamantat - spuse fermierul;
Pot face din Orice cel putin un ce- -spuse decis reconditionerul; 
Vacile sunt un bun teren de investitie- spuse bancherul veterinar Si toti, in afara de primul, aveau perfecta dreptate...

Lucian Avramescu

20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. nu zic eu, zice el si nici nu-mi trece prin cap sa-l contrazic :))

      Ștergere
  2. Adevărat, defecțiunile sufletești nu se pot repara. Adică, nici defectele, nici suferințele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sublim! Un citat cat o viata de om!
    Te pup draga mea draga. O zi buna! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. citatele ne ajuta sa intelegem lucruri dar oare tinem cont de ce ne invata ele?
      mult prea rar din pacate....
      pup si eu draga mea draga :*

      Ștergere
  4. Ultimul nu are dreptate - vacile au limba albastră. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Incerc sa-mi amintesc daca avem i Romania un proverb legat de asta ... In Grecia se zice, ca daca se sparge sticla, n-o mai faci cum a fost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-mi vine nimic in minte dar da, ce e stricat, stricat ramane chiar daca mai poti repara pe ici pe colo...

      Ștergere
  6. Frumoase şi atât de adevărate gânduri. Bine ai zis că ceea ce este stricat, stricat rămâne. Cu atât mai mult gingaşul nostru suflet, tocmai cel de care ne îngrijim atât de puţin, faţă de cât ar merita, căci el este cel mai de preţ.
    Weekend frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de aceea poate cand ne doare sufletul simtim ca se rupe ceva in noi...
      un sfarsit de saptamana perfect iti doresc si eu draga Alex! :)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. adevartat, orice inseamna putin mai mult decat nimic doar ca Lucian Avramescu duce orice-ul in alta directie...

      Ștergere
  8. cat de profund!
    o incantare acest citat...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Me ha gustado tu bloc, cuantas cosas interesantes, te invito a visitar el mío, espero que te guste y me encantaría que si no eres seguidora te hicieras para seguir compartiendo nuestros blogs
    Elracodeldetall.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu cred ca sufletele sunt chiar asa de gingase sau casante, cred ca au rezilienta destul de mare, in orice caz mai mare decat oasele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nimic din ceea ce se repara nu mai e cum a fost...o putem numi sensibilitate dupa aceea....

      Ștergere