miercuri, 15 octombrie 2014

Miercurea fara cuvinte - Cetatea Poenari





mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN

39 de comentarii:

  1. Aceste peisaje îmi fac bine de fiecare dată când le văd !
    Mulțumesc
    happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trecut de mai multe ori pe langa ea,dar nu am vizitat-o spre rusinea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia doi din teapa ar trebui mutati intr-o zona mai publica. Se subantelege de ce :)))
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis ! Să-i vadă cine trebuie și să se teamă că le vine rândul ! :))

      Ștergere
    2. ma bucur sa te revad, Tudor! :)
      constat ca esti foarte...incisiv! :)))

      Ștergere
  4. Oare ce au făcut cei doi, de au fost trași în țeapă? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu dl. Tepus, nu stiu eu d-astea :)))

      Ștergere
    2. ....ai prins sensul! :)) Uneori cred că sunt stră-stră-stră-......strănepotul lui Țepeș. doar că s-a strecurat undeva o greșeală de ortografie!

      Ștergere
  5. Si aici imi doresc sa ajung odata... Cate locuri minunate are România!
    Te pup draga mea draga :-* sa ai o zi frumoasa! Happy WW :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multe, chiar multe :)
      te pupacesc si eu draga mea,draga, cu soare sa-ti fie si tie ziua! :*

      Ștergere
  6. Bună dimineaţa !
    Să ai o zi frumoasă şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un loc superb, nevizitat încă de noi. E bun acel memento ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Are vreo legatura cu Vlad Tepes ? Nici eu n-am fost pe-acolo ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, este construita de Vlad Tepes
      fiind in varf de munte era un loc sigur, la adapost de atacuri

      Ștergere
  9. Un ceva care scoate bani din buzunarele turiștilor... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si asta, da :)
      oricum, genul asta de "ceva" scoate bani din buzunarul turistilor mai peste tot in lumea asta...

      Ștergere
  10. Superbe meleaguri!
    O seară minunată îți doresc,scumpo!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos loc!
    imi pare rau pentru cei doi ca si-au luat teapa!:))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Inca un loc in care ma indemni sa ajung. :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-a plăcut schimbul de replici dintre tine şi Gigi :)
    seară frumoasă! pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur :)
      pup si eu Anastasia, faina sa fie si seara ta! :)

      Ștergere
  14. Am fost/urcat la Poienari de cateva ori ! Drumul pana sus este mai greu, dar privelistea de acolo merita tot efortul! De cate ori am fost nu erau personajele in teapa. Organizeaza cumva simulari ale bataliilor ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am fost vara trecuta dar de explicat nimeni nu ne-a explicat ce e cu " personajele" trase in teapa...
      probabil ca au vrut sa sublinieze apartenenta cetatii lui Vlad Tepes....

      Ștergere
  15. M-am gândit că nu am văzut cetatea, am primit sfatul bun că niciodată nu este prea târziu şi m-am amuzat cu jocurile de cuvinte stârnite de cei din ţeapă.
    O zi de joi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te-ai amuzat e perfect, si da, niciodata nu e prea tarziu :))
      faina sa-ti fie si tie ziua, multumesc! :)

      Ștergere
  16. Frumoase imagini, frumoase locuri!
    Sper sa ajung si eu, candva, pe acolo. Cred ca ai avut parte de o plimbare tare placuta si relaxanta, draga Pandhora.
    Iti doresc numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost placut dar maxim de obositor :))
      o zi faina sa ai, draga Alex! :)

      Ștergere
  17. ohooo, ai urcat, deci, cele 1400 de trepte si ai supravietuit sa ne si povestesti despre asta :))
    e frumos acolo sus, noi am urcat cu Ana in brate (avea putin peste 1 an) dar nu ne-am dat seama la ce ne-am inhamat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...despre asta nu vreau sa-mi amintesc, a doua incercare oricum nu va mai fi :))
      bine ca nu stiati ce va asteapta :))
      dar sa stii ca mai greu de urcat mi s-au parut treptele de la Meteora care sunt oricum mai putine...

      Ștergere
  18. n-am ajuns in aceste tinuturi
    oricum avem o tara frumoasa cu locuri minunate

    RăspundețiȘtergere