miercuri, 8 octombrie 2014

Miercurea fara cuvinte - Un ceai?






mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN

41 de comentarii:

  1. ramân aici la tine, pana bem toata cana cu ceai! wow, ce decor frumos! parca simt aburul aromat... da da, toamna este sezonul ceaiurilor.
    Serile sunt lungi si timp suficient pentru povesti la o ceasca de ceai.
    Te pup draga mea draga. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e ca si cum ne-ar fi prins dimineata stand la povesti la o ceasca de ceai cald si aromat, buna dimineata, draga mea draga! :)
      te pupacesc :* :*

      Ștergere
  2. Prefrinţele nopţii: tu cu ceai, eu cu cafea !
    Să ai o zi liniştită şi bună !

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,oricând și nu numai unu :)
    Îmi place mult sub orice forme,gusturi sau arome !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, mulțumesc !
    A venit vremea ceaiului, a senvișurilor calde, a hainelor de lână, a tricotatului, a dormitului mai mult... A venit toamna !

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...da!
      un ceai cu aroma de vanilie siscortisoara miroase perfect a toamna! :)

      Ștergere
  5. Da, mulțumesc!
    Cu două cuburi de zahăr, te rog! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. O, da! perfect pentru aceasta vreme mohorata!
    O zi minunata draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar acum mi-am facut unul! :))
      minunata sa-ti fie si tie ziua, multumesc anastasia! :)

      Ștergere
  7. Mulțumesc pentru invitație!
    Fotografiile tale arată super,îmi iau și eu un pahar să mă încalzesc puțin!
    O zi minunată îți doresc scumpo!
    Pup cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. pai asa ... sa tot bei ceai
    stau si eu pe aici macar pana pe la pranz, asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti trece toata ziua, vei gasi de fiecare data un ceai proaspat :)

      Ștergere
  9. E bine venit un cei cu aroma de menta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru ceai ! Happy WW ! Nicol
    P.S Sunt pe telefon. Nu am acces la PC ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti amabila ca ne inviti la ceai.M-ai nimerit,ca eu beau numai ceai .Frumos la tine,dar si eu ca sa nu ma plictisesc,am luat mai multe vase pentru a face si a bea ceai,altfel...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine-mi pica un ceai pe umezeala asta! Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Deocamdata-s la cafea :) Dupa amiaza vin la ceai :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, da vin si eu la ceai, mai ales ca la durerile mele de spate, chiar mi-ar prinde bine ceva cald.

    RăspundețiȘtergere
  15. daaa...
    acum ca am venit, nu mai plec! te astept si pe tine...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asaaaa...sa punem un ceai si sa stam la o barfa mica, asa ca fetele :P

      Ștergere
  16. Mulţumim pentru invitaţie! Un ceai aromat e oricând binevenit, iat fotografiile tale sunt excepţionale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in privinta fotografiilor nu am niciun merit, ele sunt doar un pretext pentru o senzatie de bine :)
      te rog sa te servesti! :)

      Ștergere
  17. Ceaiul ca ceaiul, dar ceainicele acelea de sticla sunt grozave. Da, vreau un ceai daca mi-l trimiti in ceainic.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ar merge perfect cu raceala care ma incearca acum :) Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Un ceai aromat este oricând binevenit! De câţiva ani buni m-am obişnuit să încep fiecare zi cu o cană cu ceai, ca să-mi cureţe şi revigoreze "instalaţia", la început de zi. Şi îmi place să combin mai multe plante, ca să fie buchetul cât mai aromat.
    Tare bine arată fotografiile tale. Acum mă duc să-mi fac un ceai.
    O zi frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere