miercuri, 1 octombrie 2014

Supermarket Love

Dragostea nu are nevoie doar de oameni potriviti, are nevoie si de locuri potrivite.
In acest caz, de ce un Supermarket nu ar putea fi un astfel de loc?
Raspunsul la aceasta intrebare l-am primit luni seara la Teatrul Nottara, urmarind premierea piesei Supermarket Love.
Cele zece scurte dar concentrate scene care compun acest spectacol, ne dezvaluie mai multe fatete ale iubirii si asta nu pentru ca nu le-am cunoaste.
Cunoasterea nu inseamna insa obligatoriu  si intelegere :)
Aici a intervenit daruirea si emotia cu care actorii care au urcat pe scena ne-au facut sa simtim, sa traim sau sa retraim sentimente, temeri, dorinte, sperante, dezamagiri...din dragoste.
Aceste senzatii, tratate cu un umor usor picant, usor dulceag, uneori intepator dar absolut nonsalant, ne-au adus zambetul pe buze sau nu, dupa caz, ne-au facut sa radem cu gura pana la urechi sau ne-au facut sa ne simtim asa putin urzicati pe dinauntru :)
Teama de responsabilitatile unei relatii, instrainarea si regasirea, dragostea si inselatoria, dezamagirea si speranta ca dragostea exista, tuturor acestor trairi le-au dat viata pe scena actorii Gratiela Popa, Iulian Babulea, Diana Dumbrava, Bogdan Stroe, Dana Roman, Ionut Gurgu, Alina Pietrareanu, Alexandra Chicos, Mihai Badoi, Cora Manole, Claudia Ene, Ilie Nae, Ioana Maria Visan, Cosmin Ferent, in regia lui Cristian Bajora.
V-am spus oare ca toti acesti sufletisti sunt actori amatori? Nu, nu v-am spus pentru ca si eu, privindu-i, cu greu am crezut ca despre un spectacol de amatori este vorba.
Determinarea, emotia bine controlata, dictia frumoasa, intreaga lor prestatie nu avea legatura cu amatorismul ci cu, fara indoiala, profesionalismul acestei ocupatii care este, cu siguranta, un microb.
Doar un microb al carui leac cu certitudine nu va fi gasit te poate face ca pe langa job-ul de fiecare zi sa vrei sa arzi frumos urcand pe scena.
Scoala de actorie Teen Media Academy a aniversat cu acest spectacol cinci ani de existenta, de experienta.
Pe toti acesti oameni curiosi si curajosi si nu doar pe ei, ii puteti urmari in spectacolele care se deruleaza la Teatrul Pub In culise.
Si ca sa revin la  seara de luni, la Supermarket Love, pot spune doar ca, spre deosebire de un magazin real, in cazul acestui supermarket "marfa" nu mai poate fi returnata si nici schimbata.
Pentru sentimente nu exista retur...dar exista speranta :)

20 de comentarii:

  1. Multi viitori acori cu mare talent s-au pierdut facând Institutul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai petrecut o seară interesantă! Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur ma duc si eu ! Multumesc pentru recomandare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag! :)
      au piese interesante in repertoriu, o sa mergem si noi sa vedem Scrisori catre Rita.
      autorul, Stefan Caraman,este scriitor, are si blog, Kaos Moon, ne-am intersectat de cateva ori in virtual, este un tip interesant :)

      Ștergere
  4. O sa vad si eu spectacolul neaparat!
    Iti recomand, daca n-ai vazut, comedia Uzina de placeri S.A., tot la Nottara. Cu Virgil Ogasanu.

    http://www.nottara.ro/spectacole/curente/sala_George_Constantin/2/Tot/uzina-de-placeri-sa_83.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...da, multumesc! :)
      l-am vazut acum doia ani, cred, cu VirgilOgasanu si frumosul Dan Bordeianu :)
      e faina piesa, nimic nu e ce ar parea a fi :)

      Ștergere
  5. Superba recenzie! Draga mea draga, ai comentat cu atata profesionalism aceasta piesa de teatru! Felicitari! Se simte ca ai rezonat perfect cu actorii si ai surprins esenta gesturilor si a replicilor piesei de teatru. Minunat spectacol! As fi vrut sa fiu cu tine.
    Te pup. O zi minunata! ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Carmen, daca tu ai fi fost acolo, cu siguranta ai fi comentat cu mult mai bine :)
      subiectul a fost foarte ofertant iar actorii l-au pus in valoare, cu siguranta ti-ar fi placut, la randul meu sper sa iesim la teatru impreuna, poate cine stie, la un moment dat toamna te va aduce in tara :)
      te pupacesc! :*

      Ștergere
  6. Cu o asemenea temă inepuizabilă - dragostea - îmi închipui ce interesantă a fost piesa. Iar titlul este foarte oribinal, potrivit cu vremurile noastre, când aproape toate sunt cumpărate de la supermarket. Aproape toate...
    Chiar mă miram că nu recunosc niciun actor şi uite ce surpriză: actori amatori! Bravo lor!
    Mulţumiri pentru cronica teatrală, dragă Pandhora! O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de aprecieri, draga Alex! :)
      bine ai spus, aproape toate pot fi cumparate de la supermarket, aproape toate...
      si da, actorii au fost foarte buni chiar daca nu si-au facut o profesie din asta.
      faina sa-ti fie si tie ziua si bucurie toamna! :)

      Ștergere
  7. Ce frumos din partea teatrului Nottara să găzduiască actori amatori. Şi uite ce spectacol reuşit au realizat. Ar trebui să spun că mi-ai stârnit interesul şi că mă voi duce, dar îmi este şi jenă să îţi spun de când nu am mai fost la teatru :))
    Cu mare plăcere am citit recenzia!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru toate exista un inceput :)
      poti merge la spectacolele celor de la In Culise, ii gasesti in Piata Natiunilor Unite, este o atmosfera desebita acolo, ar fi un prim contact cu teatrul foarte potrivit.
      astept sa ne povestesti! :)

      Ștergere
  8. Mai este o piesă de teatru cam de același de gen: Dragostea durează 3 ani

    RăspundețiȘtergere
  9. of dragostea!! aceasta legatura perfecta intre oameni imperfecti....
    si de aici sa te tii... :))
    frumos ai povestit! se simte ca ti-a placut la supermarket... :P

    RăspundețiȘtergere