luni, 27 iunie 2011

Cerul de la Comana

Am avut noroc pana la urma...ploaia a ocolit azi Bucurestiul asa ca am fugit putin la padure. Delta Neajlovului si padurea Comana sunt incredibil de aproape de Bucuresti...asa ca ne-am bucurat de racoare...si am privit cerul care a fost de un albastru transparent...doar cativa norisori albi erau asa...in trecere...



26 de comentarii:

  1. dinu roman : si mie...dar vara asta nu va fi... cel din primavara a fost prea scurt...asa ca fur si eu ce pot :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase locuri în jurul Bucureștiului!Trebuie sădecunosc că nu am habar ce este pe acolo!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe imagini..!
    O săptămână frumoasă îți doresc!
    Te sărut și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutari zâmbitoare de sub brazi...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Se-cret: dar ai habar de alte locuri frumoase acolo unde tu locuiesti despre care eu nu am habar...asa ca suntem chit :)

    RăspundețiȘtergere
  6. *ELENA* : multumesc :)
    te imbratisez si iti doresc la randul meu o saptamana usoara :)

    RăspundețiȘtergere
  7. dmd.: sa inteleg ca a inceput vacanta ? :)
    distractie maxima...va imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Avem o tara atat de frumoasa... si chiar in Bucuresti si imrejurimi sunt locuri de vis, doar ca noi ne-am invatat sa ne plangem... mereu si mereu.

    zambete, bucurii, impliniri,ganduri optimiste pentru o saptamana magica!

    RăspundețiȘtergere
  9. DoarEu : este foarte adevarat Claudia...cred ca deja e un fel de reflex acest "ne plangem"...o saptamana usoara iti doresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, e de mirare ca inca este atata verde, alta data, pe timpul asta, era arsa iarba... au fost ploi mai multe?

    RăspundețiȘtergere
  11. În acest weekend am stat acasă, n-am mai plecat pe nicăieri. Dar îmi pare rău că nu am avut şi eu o "ieşire"... Nu am avut încredere în vreme, după ploile de sâmbătă.
    Să ai o săptămână frumoasă şi liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cleo : e adevarat...a plouat destul de mult in ultima vreme...

    RăspundețiȘtergere
  13. Max Peter: am simtit nevoia sa fug din orasul de beton...as fugi zilnic daca ar fi posibil...
    o saptamana usoara iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am fost si eu anul trecut pe aici dar totul era uscat, iar in loc de apa am gasit doar o mlastina

    RăspundețiȘtergere
  15. Mircea: ieri totul era verde proaspat si un aer curat si in plus....liniste :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cătălin : un motiv in plus ca sa privesc cerul...

    RăspundețiȘtergere
  17. Minunate meleguri. o seara pe placul tau.

    RăspundețiȘtergere
  18. IULISA: multumesc...seara frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Nori, cât mai mulţi nori, de toate felurile: iubesc norii! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. bravo tie ca iti faci timp si pentru iesit in natura :)

    RăspundețiȘtergere
  21. loopoo : am obosit sa vad mereu orasul de beton :)

    RăspundețiȘtergere