vineri, 3 iunie 2011

George Michael - I Want Your Sex

22 de comentarii:

  1. nu imi place george michael - cu atat mai mult dupa ce am aflat orientarea lui ”politica”:)
    s-a dat la fund dupa aceeea .... si la propriu si la figurat...:))
    are, ce-i drept, cateva melodi care suna acceptabil
    nuai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. liviu.capitan : nu cred ca orientarea lui "politica" cum o numesti tu are legatura cu muzica lui...
    gusturile nu se discuta...valabil si in muzica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie tot Freedom imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie-mi place cum cântă George Michael.
    :)
    Totuşi, Pandhora, ce directă eşti cu clipul acesta!!
    :))
    Ca să intru într-un joc amuzant de clipuri, ţi-aş replica cu...
    http://www.youtube.com/watch?v=MlFKg32NMKA
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Intregul mic spectacol al clipului unde si pozele si ritmurile isi au rostul lor sunt tulburatoare, dar mai ales ... satinul valurit...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie-mi place "Father figure" de mor... Poate si pentru videoclip. :)

    Si "Too funky". Deasemenea, si videoclipul contribuie la impresia generala.

    Si "Jesus to a child". Si "Fast love".

    Si ar mai fi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Blue: vorbeam in seara asta cu cineva despre cat de "hot" era clipul asta la vremea lui...de aici si postarea...eram curioasa sa vad cum il mai percepe lumea acum :)
    clipul tau este el insusi...un joc :))

    RăspundețiȘtergere
  8. liviu v :...sau bentitele de pe ochi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Lori: cand am vazut prima data clipul la "Father figure" mi-am dorit cu disperare un palton alb ca al ei :))
    da...si mie imi place mult....
    mai am o slabiciune si pentru "Kissing A Fool"...

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare mult mi-a placut la vremea aceea G. Michael! Si acum mai ascult cu placere din melodiile lui dar parca au un aer cam prafuit. Dar , una peste alta,a avut muzica de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  11. minoki: si acum imi place...este firesc sa para "prafuit"...apartine unei alte epoci...dar "prafuit" nu inseamna si invechit :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vant: da...are o voce care "te prinde" si clipuri care sunt deparet de a fi banale...

    bine ai venit pe la mine...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mira-m-as sa vrea el într-adevar asa ceva de la domnisoara! Dar cânta frumos, e drept!

    RăspundețiȘtergere
  14. Dan: poate ca variatie...nu avem de unde sa stim :))
    si da...imi place cum canta :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună Pandhora !
    Mie unul ca om nu , nu îl accept cred ca din cauza orientării dar ca şi cântăreţ îl apreciez chiar dacă din repertoriul lui îmi place doar Careless Whisper şi Jesus to a child . Melodia din acest videoclip este dinainte de a i se afla orientarea , aşa cum a zis Liviu „politică”

    RăspundețiȘtergere
  16. SoriN: buna Sorin...da...in mod sigur da...:)
    cum ii spueam si lui liviu...orientarea lui "politica" nu ii afecteaza muzica ...
    pe mine artistul din el ma intereseaza...barbatul nu ma tulbura si cu atat mai putin orientarea lui sexuala...
    Pascal Bruckner in Luni de fiere spune: "copulatia este demna de un animal,numai deviatia este umana"...asa sa fie oare?
    eu sunt convinsa ca nu...dar fiecare e asa cum e sau ajunge sa fie asa cum isi doreste...din punctul meu de vedere la asta se reduce totul :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ba , eu zic că are dreptate .Ştii unde greşeşti ? Fiind vorba de George Michael şi deviaţia lui sexuală ai luat de bun în primul rând extremele , dar deviatie se poate numi şi altceva faţă de ceea ce puritanii ar numi normal , clasic . În acest caz deviaţia sau variaţia ar fi cam acelaşi lucru pe când copulaţia la modul simplu şi fără implicaţii , da , ar putea fi foarte bine denumit instinct.
    Bine , acum nu suntem noi în masură să judecăm dacă faptul că fiecare e aşa cum e este normal sau nu , discuţia e mult mai amplă si implică multă genetică .

    RăspundețiȘtergere
  18. SoriN: poate ca implica multa genetica in incercarea de a gasi o explicatie acestui comportament care iese din tiparele "normalului" unanim acceptat...
    in grecia antica un barbat considera ca doar un barbat-un egal de fapt poate raspunde sentimentelor si afectiunii unui barbat...
    femeile erau apreciate ca baza pentru continuitatea familiei...pentru acele timpuri aceea era normalitatea...
    pe mine ma deranjeaza alaturarea orientarii sexuale a unei persoane cu ceea ce reprezinta acea persoana...mai ales daca este o persoana publica sau o vedeta cum este cazul lui G M....
    daca,intre timp el ar fi capatat o cocoasa sa zicem...am mai fi spus despre el "nu imi place george michael - cu atat mai mult dupa ce am aflat ca a dobandit o cocoasa" ? :)
    sigur...avem dreptul la antipatiile si simpatiile noastre care au la baza criterii personale...cu care putem sau nu putem fi de acord :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi dau seama ca n-am mai ajuns de ceva vreme pe blogul tau (nici pe al meu nu ajung de altfel cat as vrea;)..Cantecele lui George Michael mi s-au parut intotdeauna "placute"..orientarea sexuala nu ma intereseaza..iar mesajul direct..e binevenit uneori..macar stii ce la ce sa te astepti :))

    RăspundețiȘtergere
  20. fly2sky: ma bucur de cate ori treci pe la mine si cu aceeasi placere trec si eu pe la tine chiar daca nu atat de des :)
    GM este un artist...viata lui ii apartine ca si orientarea sexuala pe care si-a ales-o...
    mie imi place muzica lui in rest...:)

    RăspundețiȘtergere