luni, 13 iunie 2011

Ciocolata...ciocolata...ciocolata...





Daca sunteti in trecere azi pe la mine serviti-va cu o felie de tort...aveti cateva alternative la alegere...asa ca...nu ezitati....eu una iubesc ciocolata....:)






foto: libertatea.ro
foto: lady4ever.ro

52 de comentarii:

  1. Înainte de toate...

    LA MULŢI ANI cu sănătateeeee,
    draga noastră dragă! :)

    Să ne trăieşti cu BUCURIE!

    LAAAA MUUUUULŢI AAAAANI!

    Mmmmm, bun tortul! Ca sufletul tău! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...ce ne faci tu, Pandhora...
    Să înțeleg că azi e ziua... aceea :) ?
    Cu drag te îmbrățișez.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai făcut să-mi lase gura apă! Nu mai pot, mă înfig în prima cofetărie în drum spre casă...

    RăspundețiȘtergere
  4. După pâinea mea picurată, ai zis să mă faci pofticios și pe mine cu ceva. Dacă se poate sș dori 2 felii.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sunt fan dulciuri, dar cand esti invitat atat de frumos nu este bine sa refuzi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, Pandhora, o să servesc o felie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce serbam? hmmmm, delicios! eu am servit din tortul cu scoici... pentru ca mi-e dor de mare!
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Scumpo!
    Ce bine arată!
    și eu iubesc ciocolata..
    O săptămână plină de bucuri!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tort de ciocolata cu fructe de mare...immmmm,e o idee.:-))

    RăspundețiȘtergere
  10. Am nimerit la "Clubul celor ce vor face Diabet"?! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani draga mea prietena....

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmm, delicios. LA MULȚI ANI fericiți alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  13. mereu ne imbii cu ceva bun la inceput de saptamana. ca sa ne mearga bine pana in week end:) multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt dezolat ca trebuie sa te refuz dar la ora asta nu mai manânc ciocolata. Daca mai ramâne trec mâine, dar si cu putina frisca te rog!

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut!
    Am mâncat din bomboanele cu care este ornat tortul din poza de jos. Sunt belgiene și sunt atât de dulci, că două sunt de ajuns ca n-o mai vrei pe a treia, chiar dacă ești „ciocoholic”.
    Mâine plec la Harstad la cumpărături și dau o tură și pe la cofetărie.

    RăspundețiȘtergere
  16. Of Doamne,Doamne,pandhora!!!!!
    Ce faci cu mine? Nu știi că n-am voie,am kg. în plus!Iar trebuie să mă lupt cu ispita.

    RăspundețiȘtergere
  17. alessia : multumesc alessia...ti-am promis tort...m-am tinut de cuvant...acum...sper sa te descurci...multumesc...m-ai rasfatat teribil zilele astea...o sa ma invati rau :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Dreamer: cu drag Dreamer...multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Oana : asa e Oana...ieri a fost ziua mea si nu-mi este draga data de 13...cum le stii tu pe toate :)
    si eu te imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Max Peter : sper ca ai facut-o....sunt curioasa ce ti-ai cumparat :)

    RăspundețiȘtergere
  21. IULISA : cu drag Iulisa...mai serveste o felie :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Zodrac : te rog...sunt sigura ca nu are acelasi efect ca painea picurata dar...:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Blue: te rog Blue...chiar si doua...:)

    multumesc pentru gandurile tale bune...multumesc...te imbratisez...

    RăspundețiȘtergere
  24. CARMEN: ieri a fost ziua mea de nastere...mi-a facut placere sa va invit si pe voi la o felie de tort...chiar daca doar virtual...:)

    RăspundețiȘtergere
  25. ELENA : o felie in plus nu strica nimanui...cred...
    multumesc Elena...o zi frumoasa si pentru tine sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
  26. tatookis: din ciocolata...daaaa :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Invizibilul: dar e motivat...a fost ziua mea...asa ca am circumstante atenuante :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Scorchfield: din fericire nu...e doar clubul celor care au gustat un picut de ciocolata pentru ca ieri a fost ziua mea...eu zic sa risti si sa gusti si tu :))

    RăspundețiȘtergere
  29. dmd.: multumesc Dan...ai gustat din tort?
    eu sper ca da :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Septembrie : multumesc de trecere si pentru urari...mai serveste o feliuta...da? :)

    RăspundețiȘtergere
  31. tu26dor : mereu cu drag Tudor...sper ca vei avea o saptamana...dulce :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Dan : frisca nu mi-a mai ramas...dar tort...la discretie...servste-te te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Lorian Saceanu : in cazul asta iti doresc rasfat placut...sunt sigura ca sunt excelente...am mancat ciocolata belgiana...este grozava :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Se-cret : te rog eu...pentru mine azi lasa-te invins de ispita...da? :)

    RăspundețiȘtergere
  35. La mulţi ani!
    La mulţi ani!
    La mulţi ani!

    :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Pandhora, LA MULTI ANI cu bucurie, santatate si IUBIRE!

    Pentru tine, cu drag si pretuire

    RăspundețiȘtergere
  37. stiam eu de ce nu am intrat aseara...dar dupa o ora de tae bo (ca tre sa dau ceva jos)...si parca era un facut, o conspiratie totala impotriva mea...intrasem la Carmen, ea bunataturi, apoi la mircea, el cu ciocolata, la tine am zis...nu mai rezist daca vad inca ceva, dar nici n-as fi rezistat.
    La multi ani! Sa fii sanatoasa si fericita!

    RăspundețiȘtergere
  38. Scorchfield : multumesc :)
    multumesc :)
    multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  39. andrei : multumesc Andrei pentru urari si pentru flori...a fost un pic dificil sa deschid pagina :)
    mai am un motiv de a multumi...sunt bucuroasa ca existati aici in virtual...si pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Cleo: multumesc :)
    inca o feliuta de tort sigur nu face ravagii :)

    RăspundețiȘtergere
  41. A, pai la multi ani, mai draga! Pune si io poza cu bere, asa rece si imbrumata :)

    RăspundețiȘtergere
  42. loopoo: multumesc...multumesc :))
    uite ca la bere nu m-am gandit...dar exista si o data viitoare :))

    RăspundețiȘtergere
  43. La multi ani cu intarziere! :) Vad ca ai oprit o bucatica de tort si pentru astia ca mine, care vin mai greu :D Sa fii sanatoasa si sa ai paret de tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  44. Irina: multumesc...multumesc :)
    sigur...tort este suficient...nu trebuie decat sa alegi...asa ca...esti invitata mea :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Să ştii că n-am minţit. Chiar mi-am luat un carton de amandine, că sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  46. Max Peter : mascotele sunt slabiciunea mea...dar nici amandinelor insiropate nu le pot spune...nu :)

    RăspundețiȘtergere
  47. anda alexandra mihai22 iunie 2011 la 22:00

    o mai cuc.......o sa ma poti ierta vreodata?....atita sint de aiurita ca am uitat total de ziua ta...nu stiu cum s-a intimplat...deci o sa-ti urez la multi ani cu intirziere, te iubim si ne e dor de tineeee
    http://www.youtube.com/watch?v=7bim02txy-A

    RăspundețiȘtergere
  48. eee cu asa baiat frumos care imi canta Happy Birthday...cum sa fiu suparata? :))
    si eu va iubi muuuult si astept sa treaca cei 2 ani si sa petrecem mai mult timp impreuna...va imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere