sâmbătă, 25 iunie 2011

Pasarea Colibri - Ploaia care va veni

19 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru aducerea în memoria recentă a lor. Un week-end de vis să ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zodrac : Pittis si inconfundabila lui voce...
    un w-end fain sa ai si tu...cu sau fara ploaie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un cântec-autoportret...împărtăşire de sine...
    MULŢUMESC! :)

    Cu o ploaie de gânduri frumoase şi de îmbrăţişări te potopim astăzi, draga noastră dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda, ar fi foarte bine să le potopească pe toate ale mele. La restul nu mă bag, dar pe ale mele, bine ar fi să le spele.
    :)
    Mă gândeam azi că viaţa e cea mai cruntă formă de tortură din câte există.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  5. alessia : imi era dor sa-i aud vocea...si ploaia care va veni...si un gand acolo a fost si pentru tine draga mea draga...dar stiu deja ca stii...pup draga alessia draga :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Blue: despre iad se spune ca este pe Pamant...eu am convingerea ca asa si este...
    ohh...de ne-ar fi spalate greselile si nedreptatille pe care le-am facut sau care ni s-au facut...dar asta ne face oare mai curati?
    o sa ma gandesc doar ca va fi o ploaie de vara...calda,rapida si racoritoare...mi-ar placea sa cred ca o vei simti si tu la fel :)
    te imbratisez tare tare...

    RăspundețiȘtergere
  7. N-ar trebui să fie aşa!
    Eu am început să-l percep ca pe un iad în momentul în care mi s-a tăiat legătura cu Cerul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Blue: poate ca nu ar trebui sa fie...poate ca nici nu e...dar eu asa simt...

    RăspundețiȘtergere
  9. :X foarte... placut pt o sambata ploioasa ca a mea

    RăspundețiȘtergere
  10. Exact când am început să ascult melodia, a început să pice afară. V-aţi vorbit? ... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Suflet de curva: asa va fi si aici...
    nu prea imi place ploaia dar iubesc furtuna :)

    bine ai venit pe la "cutiuta" mea...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Max si Peter: eeee...crezi tu ca o sa-ti dezvalui toate secretele "cutiutei" mele? nu...nu :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Max si Peter: exact cand ti-am raspuns a inceput sa ploua :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Sărut mâna Pandhora !

    Mulţam aducerii aminte ! când am ascult melodia la tine ploaia tocmai se oprise , a fost o coincidenţă , nu ştiu stranie ?
    Inconfundabila voce a lui Pitiş , ştiu că abia aşteptam la ţeleenciclopedie documentare în lectura lui . Avea o voce pătrunzătoare .

    Mă înclin !

    RăspundețiȘtergere
  15. SoriN : ziua buna Sorin :)
    nu stiu...asa sa fi fost? :))
    da...imi placeau atat de mult comentariile lui...parca imaginile ii insoteau cuvintele si nu invers,cum de fapt se intampla...el fiind cel care comenta...
    iubea cuvintele cu sufletul cred si asta le facea magice...pentru mine cel putin :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoasă melodia aceasta!Nu o cunoșteam,n-am ce face asta e situația!:(

    RăspundețiȘtergere
  17. Se-cret : acum o stii...ma bucur mult ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere