miercuri, 29 iunie 2011

Miercurea fara cuvinte - Lingerie dans La Belle Epoque






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

60 de comentarii:

  1. retro times... imi plac pozele vechi..sunt ca o poarta spre trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam erotica miercurea ta.
    Cred ca o sa atraga multe "priviri":))
    Noapte calda!

    RăspundețiȘtergere
  3. tu26dor: zici tu? :)
    o noapte frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce moda turbata! Corsete, pantalonasi cu danteluta, jupoane... Parisul a revolutionat moda dintotdeauna!
    Noapte buna draga mea! Sa ai o zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Reclama e sufletul comerțului!Acest adevăr s-a știut din toate timpurile.Am o slăbiciune deosebită pentru „vechituri” de toate felurile.Frumoase lucruri ne-ai adus.

    RăspundețiȘtergere
  6. Noa serbus. Indiscreţia aparatului de fotografiat datează... "de când era bunica fată".

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce îmbrăcate şi ce dezbrăcate sunt ! Chiar dacă greoiae, moda din "la belle epoque" era mult mai feminină decât cea de azi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună draga mea!
    Așa se purta înainte,
    nu am ințeles nici acum de ce
    rochiile erau foarte lungi și
    decolteurile foarte adânci!
    Să ai o zi excelentă scumpo!
    Pupicei...

    RăspundețiȘtergere
  9. CARMEN : buna dimineata :)
    ferecatoare dessu-uri...pariziencele au avut mereu un simt al esteticului deosebit...

    RăspundețiȘtergere
  10. Se-cret: si mie imi plac lucrurile cu "parfum de alta data"...asa ca vom avea parte de o bucurie impartita :)

    RăspundețiȘtergere
  11. abbilbal : buna dimineata :)
    da...dar ce fata suava era :)

    RăspundețiȘtergere
  12. dinu roman: da...pentru ca senzualitatea tine in primul rand de atitudine...hainele sunt doar...un accesoriu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Zina : da....sublinia mai mult feminitatea...intre atatea dantele femeile nu puteau fi decat delicate :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Lumi RO : sunt de acord cu tine :)
    o zi de miercuri deosebita iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. *ELENA*: trebuia sa existe si o compensatie :))
    pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place ideea... lenjeria, mai putin. Nu cred ca m-as putea imbraca vreodata cu asa ceva, sunt prea multe, prea..grele. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. lunapatrata : categoric si eu prefer si apreciez ideea...dar nu si vestimentatia :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Minunat! Rafinament, eleganţă...

    RăspundețiȘtergere
  19. Danielle Wolf: chiar daca apartine altei epoci...frumusetea ramane frumusete :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cleo : ma bucur ca ti-am inseninat dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-ar fi plăcut să fiu contemporană cu ele!!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/lumea-vazuta-din-tren.html

    RăspundețiȘtergere
  22. parfum retro :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  23. Interesanta lenjerie dar mie parca imi place mai mult cea actuala.:) O miercure frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  24. ”Cherchez la femme! “...

    Happy WW ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoase. Cred că am să caut şi eu prin arhivă ilustrate vechi, că am o grămadă. Nu cred că am cu această temă, dar unul din cunoscuţii mei are o colecţie de-a dreptul fantastică. Am să-i trimit adresa blogului tău.
    O zi liniştită să ai!

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi plac imaginile de epoca si imbracamintea retro,cam sofisticata dar atractiva

    RăspundețiȘtergere
  27. :)
    sarut'mana, Phandora!
    ... e bine din cand in cand sa aruncam o privire in trecut.
    Asa putem face comparatii, daca sapiensul a evoluat sau nu in anume parti esentiale!
    Nope!
    Nu a evoluat.
    Accesoriile difera... dezideratele raman aceleasi. Si toate tin de imagine, de atractie, de putere, de...
    :)
    Ma amuza cuconetele din imagine. Contrasteaza chipurile "angelice" cu lenjeria!
    Femeia dornica de a atrage privirile tuturor masculilor si de a deveni proprietareasa unuia dintre ei... ăl mai falnic, ăl mai bogat, ăl mai...

    O zi minunată, îţi doresc.
    Las la portiţă... cârciumărese!
    :))

    AR

    RăspundețiȘtergere
  28. Pătrăţelul roşu unde este? :D

    RăspundețiȘtergere
  29. :)) foarte sexi doamnele chiar daca nu arata foarte mult; atitudinea e totul

    RăspundețiȘtergere
  30. INCERTITUDINI : si mie pana la un anumit punct :)

    RăspundețiȘtergere
  31. rokssana : suav parfum :)
    o zi de miercuri frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  32. gabriela: alte timpuri...alt model de lenjerie :))
    o zi de miercuri minunata iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Nima: stiu francezii ce stiu :))
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  34. Max Peter : mi-ar placea sa vad ilustratele tale...si pe cele ale prietenului tau...desigur :)
    o zi faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  35. multumesc Andrei...carciumaresele sunt foarte potrivite...si spiritul tau de observatie mereu ascutit :))
    nici barbatii,nici femeile nu se schimba...dar ambalajul tine pasul cu timpul...valabil si pentru ei si pentru ele :)
    si ai dreptate cu chipurile"angelice"...asa era era "cererea" la acea vreme :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Costea : oooo...cum am putut uitaaa? :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Sophie : si atitudinea e..."fara lenjerie " :))

    RăspundețiȘtergere
  38. ANA MARIN : asa ziceam si eu :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi plac pozele vechi, dar mai mult iubesc stilul lor vestimentar. Trebuia sa ma nasc atunci.

    RăspundețiȘtergere
  40. Zodrac : un stil care punea accent in primul rand pe farmecul feminin...

    RăspundețiȘtergere
  41. Wow ! Epic ! O seara frumoasa si happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  42. Rappa_ru' :cred ca e mult spus dar ma bucur ca te-a impresionat placut :)
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  43. eterna feminitate, trupuri de femei, priviri de barbati!...insa nu ma mira ca a existat odata un razboi al corsetului :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Erys: corsetul a subliniat oare frumusetea femeii sau doar a (de)limitat-o?
    eu una cred ca adevarul este...la mijloc :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Prima fotografie era suficientă! :)
    Restul nu mai contează.

    RăspundețiȘtergere
  46. Scorchfield : atunci...a ta sa fie :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Sărut mâna Pandhora !

    Ce parfum ...şi ce contrast . Ştii ce-am gândit la prima vedere ? lenjeria din trecut era mai completă decât îmbrăcăminte actuală a domnişoarelor şi unde mai pui că au şi lenjerie totuşi ...unde-o mai încape ??
    Oricum eu văd la fel de sexi lenjeria de atunci ca şi cea actuală care este şi nu prea .

    RăspundețiȘtergere
  48. SoriN : buna dimineata :)
    lenjeria de atunci evident ca mai mult acoperea decat descoperea...si apoi urmau...hainele :)
    acum...lenjeria este de multe ori pe post haine :)
    timpuri si timpuri...:)

    RăspundețiȘtergere
  49. corsetul a limitat frumusetea naturala a femeii. aparut ca o platosa ciudata si a tinut vreo cinci secole...a servit deformarii trupului si departarii lui de libertatea de a trai in armonie cu natura si in contact direct cu ea. era un artificiu al rigiditatii, al piedicilor puse in calea miscarii...

    RăspundețiȘtergere
  50. mi se par extrem de sexy..cu cit ascunzi mai mult cu atit inciti

    RăspundețiȘtergere
  51. Inceputurile artei fotografice in materie de lenjerie. Estraordinare. salutari cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  52. karma police: sunt de acord...atractia nu consta in ce arati ci in ceea ce sugerezi ca ai putea arata...
    arta seductiei?asta o fi ? :))

    RăspundețiȘtergere
  53. Costin: venind de la tine,un cunoscator in ale fotografiei,aprecierea ma bucura enorm :)
    sunt deosebite fotografiile...prin atmosfera si dincolo de lenjerie prin atitudinea pe care "modelele" o au in fata aparatului de fotografiat...

    RăspundețiȘtergere