vineri, 17 iunie 2011

La Palat pe inserat....

Am fugit putin de "mireasma" betonului incins....pana la Mogosoaia la Palat.... Mi-am imaginat cum Brancoveanu privea lacul si asculta linistea....departe de lume si mai ales de oameni... Va las si pe voi sa ascultati si sa priviti.... In lipsa aparatului de fotografiat...tot telefonul mobil a fost la "datorie" :)



28 de comentarii:

  1. Absolut de vis. Aș putea sta acolo o viață.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai fost de mult pe-acolo, cred că mi-ai dat idee pentru programul unui weekend (acum să văd când o să-mi găsesc şi timp...) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Max Peter : sa fugi putin din si de obisnuintele cotidiene...sunt sigura ca iti vei gasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Neaţaaa, draga noastră dragă! :)
    Deşi cam târzior, am venit cu cafeluţa cea de început de week-end - fără ciocolată, fără lăptic, dar cu un strop mic-mititel de...rom şi cu o liguriţă de frişcă bunuţă, de casă, din smântână adevărată! :)

    Şi cu o îmbrăţişare maaareee, bineînţeles. :)

    Te "invidiez" pentru plimbărica ta! :)
    Unul dintre motivele pentru care sunt ferfeniţă de oboseală în aceste zile este tocmai acesta de care ai amintit - m-am sumeţit să-mi pun în spinare cu mult mai mult şi mai multe decât pot duce şi...a trecut ceva vreme de când n-am reuşit să mai ies şi eu un pic din "obişnuinţele cotidiene". Şi se simte :(

    Aud liniştea acelui loc, simt ca o mângâiere adierea verdelui...
    Sunt convinsă că vizita asta te-a remontat simţitor şi că stresul şi oboseala de zilele trecute ţi s-au dizolvat în respiraţia acelui loc. Mă bucur că ai avut această idee! Sper să-ţi mai vină vreuna asemănătoare şi astăzi sau mâine.

    pup!
    O zi cu BUCURIE! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. alessia : pup alessia mea draga :)
    nu stiam eu de ce are cafeluta mea gust de rom si e asa...mai cremoasa...deci tu erai "vinovata" :))

    te imbratisez alessia...si tare as vrea sa pot sa te fac sa fugi de oboseala si stresul tau...si eu ma lupt cu al meu...castigam pe rand...aseara am castigat eu :))

    o sa te iau cu mine in gand data viitoare cand o sa merg la Palat...

    zi cu bucurie sa fie si pentru tine...o sa trec acusica sa-ti vad porumbeii...am uitat cum le zici tu...:)
    pup pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Dap, eu eram! :))
    Pentru că ai împărtăşit BUCURIA ta (şi) cu mine, am câştigat şi eu!:)
    Chiar am reuşit să fiu şi eu un picuţ acolo, cu tine. Am stat mai ales în locul acela din ultima ta fotografie. Şi mi-a fost bine. Şi acolo, dar şi pentru că atunci a fost momentul în care mi-am spus că voi fugi şi eu azi sau mâine măcar în parcul bătrân şi liniştit din apropiere, dacă nu mai departe :)

    Am primit cu mare drag îmbrăţişarea ta. Chiar aveam nevoie...
    Ufff, ştii, fac mereu regreşeala asta: iau şi tot iau să fac eu ceea ce alţi colegi se tot plâng că le este greu să facă, îmi tot spun şi le spun că "eu pot" (să-i ajut), dar...de multe ori se depăşesc nişte limite. Şi mă pomenesc copleşită, invadată din toate părţile de solicitări, de termene de predare a lucrărilor, şi ete că uneori nu mai pot nici eu, na! :))

    Porumbeii mei de astăzi fac parte doar din colecţia mea de fotografii ale... altora. Ca de obicei. Dar poate că voi reuşi să vi le arăt şi pe ale mele într-o zi.:)

    Eu le ziceam tot "porumbei", dar Andrei a venit cu iubirea lui de "babuce" şi "babuce" au rămas pentru toţi cei din gaşcă :))

    RăspundețiȘtergere
  7. alessia : atunci...babuce sa ramana...de la andrei citire si al lui "imparat"...potrivit nume pentru un porumbel :)

    in spatele treptelor care coboara spre lac se afla Palatul...e o liniste placuta...nu linistea aia asurzitoare...o liniste vie...pestii chiar sar din apa din loc in loc...teii din gradina Palatului miros atat cat trebuie si nu lesinator...nu se aud motoare de masini...si in perioada asta din an...o mare de trandafiri in jur...
    plimbare placuta iti doresc...chiar si virtuala...:)

    am vazut ca tu esti maxim de sufletista...sunt sigura ca cei din jurul tau...obisnuiti sa-ti planga pe umar...uita ca esti si tu tot un om...si nu poti fi mereu...up...
    cand esti down...sunt aici...vino si dam repede o fuga (virtuala) la Palat sau in Cismigiu sau pe Kiseleff....sau in orice alt loc vrei tu...bem o cafeluta si...povestim...sau doar tacem...
    te imbratisez draga mea draga...tare tare...

    o sa astept cuminte sa vad si babucele tale :)
    pup draga alessia >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe meleaguri.Cine calca pe aceste meleaguri revine mereu, atras de legendele si stralucirea lor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe imagini ai surprins scumpa mea,
    îmi plac toate dar totuși m-aș așeza
    între flori să le miros parfumul!
    Un weekend excelent și plin de bucuri!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Offtopic : Despre Liviu Capitan ... cel al carui blog il urmaresti - http://www.claudiu-savu.info/2011/06/cu-arama-pe-fata.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Sărut mâna , Pandhora ! ce bine, relaxant şi mai ales necesar este sa te poţi rupe de cotidian câteodată şi dacă locul în care vei ajunge este asemeni acestuia încărcat de o întregă istorie cu atât mai frumos . Liniştea acelor ziduri spun totul dacă ai timp şi poţi să le asculţi !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multam' fain, esti o dulce si o inspirata si imparti fericirile cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. IULISA :da... Palatul de la Mogosoaia are un farmec aparte...usor ascetic...

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetitzata : splendoare calma...da...

    RăspundețiȘtergere
  15. ELENA : si trandafirii si teii miroseau minunat...
    Duminica placuta ii doresc la randul meu...pup...

    RăspundețiȘtergere
  16. Invizibilul : greu esti de multumit :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Claudiu Savu : nivelul la care faceti schimb de cuvinte va priveste si modalitatea prin care ati ajuns aici este tot problema voastra...o noapte buna iti doresc...

    RăspundețiȘtergere
  18. SoriN : liniste...o liniste care este prezenta dar legata de trecut...este un loc pur si simplu frumos...

    RăspundețiȘtergere
  19. Brandusa : imi face placere si ma bucur ca si voua celor care sunteti in trecere pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Seara buna. Se pare ca nu ai nimerit in momentul in care burtosii care ascultau manele isi faceau siesta in pe iarba de la palat. Este un loc minunat, dar prost administrat.
    Cu drag te salut.

    RăspundețiȘtergere
  21. Costin: neata :)
    se pare ca am avut noroc din cate spui tu...in afara de noi mai era un grup de englezi si cateva persoane mai in varsta in parculetul cu trandafiri...asa ca linistea chiar a fost o bucurie :)
    o zi faina sa ai si mai mult noroc cand mergi data viitoare la Mogosoaia :)

    RăspundețiȘtergere
  22. mi se pare ca i-ai raspuns corect lui claudiu savu
    e un frustrat si ceea ce a facut spune multe despre el
    nu il baga nimeni in seama asa ca se baga el in seama:)
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  23. Am văzut numai în fotografii Palatul Mogoșoaia.Când eram în București nu aveam voie să ajung în locuri de felul acesta,erau alte vremuri.Poate în viitor.Între timp citesc postarea și impresiile tale și bineînțeles admir fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  24. Se-cret : sunt sigura ca ti-ar placea...sunt atat de multe flori in parcul Palatului...sper ca il vei vizita cand vei veni in tara...sunt sigura ca vei face multe multe fotografii :)

    RăspundețiȘtergere