vineri, 10 iunie 2011

Leapsa de la Sophie


Am preluat de la Sophie o leapsa tare simpatica :)

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.

Explicatie: Fotografia este facuta la Moeciu intr-o dimineata cand se ridica ceata...nu este prea reusita dar este a 4-a din al 4-lea folder :)

Urmeaza :

1.
Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...

Azi cred ca am 30 de ani...maine...nu mai sunt atat de sigura :) O sa raman Pandhora :)

2.
Ai porecle? Care?
Mi se mai spune Cleo pentru ca o perioada am avut breton ca al Cleopatrei

3.
O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
Trista: The Doors - The end
Perfecta: Led Zeppelin - Kashmir

Trei care imi plac mult mult
The Doors - The end
Led Zeppelin - Kashmir

Maroon 5 - She Will Be Loved


4. Ai animal de casa? Care?
Am avut timp de 13 ani o pisicuta neagra... dar acum...nu mai e...

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Timpul...la timpul trecut

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Nu e un citat,este o replica dintr-un film romanesc...il am mereu in minte pentru realismul lui :"casatoria este un paravan in spatele caruia o femeie se dezbraca linistita pentru un alt barbat".

7.
Desenul animat preferat din copilarie:
Chip & Dale

8. Iti place inghetata?
Ohhh...da da da

9.
Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Cezara

10. Zi-mi un banc!

Nu prea stiu bancuri dar ultimul pe care l-am auzit a fost asta : Ana si Manole stau de vorba...ce faci Manole intreba Ana...fac un zid spune Manole...te bagi?

Dau leapsa celor care in trecere pe aici vor sa desconspire cate ceva despre persoana lor :)


22 de comentarii:

  1. Noa serbus.
    Am venit să te anunţ că floarea galbenă ce ţi-a plăcut pe blogul meu se numeşte regina înserării

    Am căutat cam mult pe internet, dar a meritat efortul.

    RăspundețiȘtergere
  2. abbilbal : multumesc :)
    o floricica tare draga mie este si Regina Noptii...si iata ca micuta flaore galbena este tot o...Regina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place numele Cezara.Weekend de vis.

    RăspundețiȘtergere
  4. IULISA : si mie...mult...
    un w-end perfect iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 6. Unicitate!
    Individualitatea unui cuplu: prin care el întreabă; "Accepţi?", iar ea-i răspunde; "Desigur!"

    RăspundețiȘtergere
  6. :) ma bucur ca ai preluat-o, mi-au placut mult raspunsurile tale

    RăspundețiȘtergere
  7. mda...eu ti-am zis de la inceput, ceva ciudat se intampla :)
    da' acum sa nu-mi iei si numele asta, ca altul nu mai am.
    Mie imi placea Sophie :)))
    dar ce zici de the doors cu people are strange sau ...alabama song :)?
    bine, oricum mie imi plac cu totul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Referitor la Manole era un banc, Ce facea Manole cand o zidea pe Ana? Body building

    RăspundețiȘtergere
  9. Sophie : mi-a placut leapsa ta Sophie...si pe mine m-au amuzat raspunsurile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cleo : sa stii ca la tine m-am gandit cand mi-am amintit ca mi se spunea "Cleo"...dar nu-ti face griji tu esti si ramai singura Cleo virtuala :))

    The Doors imi plac mai mult decat mult..."The end" are o semnificatie aparte pentru mine iar Jim Morrison si versurile lui m-au tulburat de la bun inceput...am regretat teribil de mult ca timpul nu mi-a permis sa ajung sa-i vad mormantul cand am fost la Paris...dar...ma voi intoarce :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mircea: uite acum mi-am amintit ca-l stiam si pe asta :))
    n-am talent la bancuri si pace :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Max Peter : mi-ar placea sa stiu de ce...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. NUME SI VARSTA: Liviu, de demult...
    2. PORECLE: „Toaca”, „Sfinxul”
    3. CANTECE: Ne me quitte pas!, Parles moi d’amour, Woman in love, Nights in white Satin, Yesterday
    4. ANIMAL DE CASA: Umbra mea
    5. TITLU DE SERIAL INCHIPUIT: Infinitele ipostaze ale iubirii
    6. CITAT: „J'aime la solitude, même quand je suis seul.” (Jules Renard)

    7. DESENUL IUBIT IN COPILARIE: Cocosul de Constantin Brancusi
    8. da, imi place inghetata!
    9. MI-AR FI PLACUT SA MA CHEME: Iuliu
    10. BANC (URI): Un sot intra in dormitor pe neasteptate si il surprinde pe amantul sotiei cu capul intre picioarele ei. Se retrage uluit si intr-un tarziu, prabusit pe un scaun si incalzit de o bautura, mediteaza: „Ca sa vezi, Dom’le, eu ma stradui sa-i fac copii si Dumneaei il lasa pe ala sa ni-i manance!”
    11. Alt banc: Un individ isi intalneste fosta sotie la brat cu noul sot, care impinge un carucior cu trei bebelusi („tripleti”). Ii cade fisa: „Va sa zica asta i-a trebuit Dumneaei, sa o aiba ca o stropitoare!”

    RăspundețiȘtergere
  14. liviu v : interesante raspunsurile tale...aproape toate-chiar si bancurile-au legatura cu iubirea...romantica sau carnala dar...iubire...
    multumesc pentru ca ai intrat in "joc" :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Un weekend plin de bucuri
    îți doresc scumpo!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. ELENA: multumesc :)
    un w-end frumos iti doresc la randul meu...pup

    RăspundețiȘtergere
  17. pandhora îmi place mult fotografia a patra din al patrulea folder.

    RăspundețiȘtergere
  18. Se-cret : imi plac oamenii care stiu sa se amuze :))

    RăspundețiȘtergere