duminică, 12 iunie 2011

Motoare & motociclisti....



Am o slabiciune pentru motociclete si evident…pentru motociclisti…:)
In copilarie mergeam impreuna cu bunica mea la curse de motociclete undeva pe langa Tunari…imi placea la nebunie zgomotul motoarelor turate, mirosul de ulei incins si de piele pe care il au costumele motociclistilor…

Imi doresc sa ajung la un adevarat Moto GP….idolul meu a ramas Max Biaggi cu toate ca rivalul sau Valentino Rossi are in palmares mai multe titluri de Campion Mondial la toate categoriile la care a concurat…

Pana atunci…privesc cu admiratie grupurile de motociclisti asa cum este si cel pe care l-am fotografiat in drum spre Valea Siriului…
Totusi….nu m-as urca niciodata pe o motocicleta….in schimb sunt un foarte bun privitor :)

32 de comentarii:

  1. :) Eu am in familie motociclisti, dar ei sunt cu Harley.
    Sivia, este, de asemnea, innebunita dupa motociclete...ea s-a dat...vrea sa dea exament si pt motocicleta, in vara asta...
    mie imi place sa privesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte interesantă senzaţia ce o ai odată urcat pe o motocilcletă . Este ceva deosebit şi incomparabil . Dar nu este cum spun alţii ca un drog sau poate este , dar , doar în privinţa senzaţiilo imediate . Spun asta pentru că eu am făcut motociclism de performanţă scurt timp , permis am avut din-totdeauna , dar după ce am căpătat puţin reumatism am renunţat atât de tare încât acum le privesc cu indiferenţă . Câteodată mai încerc una dar doar atât .

    RăspundețiȘtergere
  3. Cleo : cei cu H D sunt un fel de stat in stat...am vazut cand am fost peste ocean niste exemplare superbe...din pacate nu pot spune decat atat pentru ca la detalii tehnice nu ma pricep neam...dar...la privit da...ca si tine dupa cum spuneai :)
    Silvia...bafta si la multe emotii frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine deplasarea pe motocicleta este un "sport extrem". Imi da un fior aparte aparitia pe drum a motocicletei, intai a sunetului ei amenintator si apoi situarea ei vizibila pe drumul public. Cata suplete intre asa multe si variate riscuri!

    RăspundețiȘtergere
  5. SoriN : adrelina bat-o vina...responsabila pentru senzatiile noastre de exceptie :)
    motociclism de performanta...wooau....cu ghilimele de rigoare "m-am indragostit de tine" :))
    pe ce motoare ai mers? ai facut motociclism viteza?
    sigur...nu esti obligat sa raspunzi...dar poate la un moment dat ne vei povesti despre aceasta experienta a ta...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Liviu V : la fel de tulburata ma simt eu...iybesc emotia asta...
    sper pentru tine ca te-ai dat cu motocicleta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu ma prea vad pe o motocicleta, dar au inceput sa-mi placa...unii motociclisti!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hm ceva palpabil si multa viteza. Nu stiu de ma tin curele fricii, poate un dram de energie si ceva nebunie...dar imi place rau de tot sa privesc motoarele turate la viteza maxima.:)
    Am un var pasionat..tot la maxim :))

    RăspundețiȘtergere
  9. si mie imi plac sporturile cu motor
    sunt fan valentino rossi dar momentam ma multumesc sa merg cu bicicleta din lipsa de fonduri si...curaj:)
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  10. Primul meu cumnat (soră-mea s-a recăsătorit) avea o motocicletă la care mă uitam cu jind când eram un puşti mucos. Odată m-a luar cu el, spunându-mi să-l ţin strâns, să nu cad (îi plăcea motocrosul). Eram în oraş, iar un aiurit ne-a tăiat calea. Cumnatu-meu a "culcat" motorul, iar eu m-am speriat aşa de zdravăn că de atunci nu mi-a mai trebuit vreodată ceva pe două roţi în afară de bicicletă...

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie îmi place sa privesc motociclistii dar nu-i inteleg! Nu mi-as dori niciodata sa fac concediu folosind pentru deplasari motocicleta!
    Fiica mea conduce un roller, pentru ca e practic sa ajungi repede - în oras, dintr-un capat în celalalt. Dar daca ploua ... foloseste masina :)
    fratele meu însa este un motociclist convins si pasionat. are un yamaha... mai multe detalii nu cunosc (sau nu vreau) :)

    RăspundețiȘtergere
  12. respect pentru favoritul tău, dar Rossi a cam bătut pe cine a vrut, când și cum a vrut. La un moment dat a distrus motociclismul. Nu sunt fan Rossi și nu am urcat pe motocicletă. Frica bat-o vina.

    RăspundețiȘtergere
  13. La mulţi ani, Pandhora!
    Am nimerit-o sau tot pe lângă dată sunt?
    :)
    Motociclete?! Da, şi mie îmi plac. Totuşi, pe primul loc în preferinţele mele rămân maşinile de curse. Deşi, dacă e să ne gândim puţin, ideea e cam aceeaşi: adrenalina (cum ai spus), provocată de viteză şi risc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ceva vreme dirt-track şi apoi motocros . Motoarele au fost diferite că nu era o regula dar cel mai mult am apreciat Barbara iar la motocross Yamaha .
    Este multă adrenalină aşa este . Doar gândindu-te la cât este de periculoasă îţi creşte adrenalina .Eu unul nu-s vitezoman dar când urc pe o mototcicletă nu am cum să nu fiu . Pentru cei ce nu îi înţeleg pe motociclişti şi plăcerea lor deosebită pentru viteză şi accelerarea motorului în gol le recomand o singură încercare şi vor şti cu siguranţă senzaţia .

    RăspundețiȘtergere
  15. Dreamer : eee...asta este o veste buna :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Brandusa : te inteleg perfect...iar varul tau stie el ce stie :)

    RăspundețiȘtergere
  17. liviu : ma bucur sa aflu asta...inteleg ca si tu esti un bun...privitor :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Max Peter : reactia ta este una fireasca...la fel as fi reactionat si eu probabil :)

    RăspundețiȘtergere
  19. CARMEN : tine mai mult de dorinta de aventura...de neprevazut...
    nici eu nu am acest spirit aventurier...dar mi l-as fi dorit :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Zodrac : stiu...asa e...Rossi a castigat tot ce se poate castiga...diferenta intre el si Biaggi-in afara de varsta-este faptul ca el este mereu relaxat si are si un dram de noroc...Biaggi in schimb este extrem de incordat si ghinionist...chiar si ieri a pierdut dupa ce a condus aproape toata cursa...

    RăspundețiȘtergere
  21. Blue: multumesc Blue...asa este...azi este ziua...nu iubesc data de 13 dar ce pot face....
    multumesc pentru urare si pentru ne-uitare :)

    da...masinile de curse...un alt fel de emotie...poate mai sofisticata...:)

    RăspundețiȘtergere
  22. SoriN : se vede ca esti un cunoscator...dar si un lucid...te fericesc pentru experientele pe care le-ai trait :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @Pandhora,
    Mă bucur că, în sfârşit!, am reuşit să fiu în concordanţă cu evenimentul. Uitarea era exclusă în acest caz.
    Te îmbrăţişez cu drag şi-ţi doresc sănătate, fericire, iubire şi tot ce-ţi doreşti să se împlinească.

    RăspundețiȘtergere
  24. multumesc Blue...nici nu stii cata de nevoie am acum de prima dintre ele :)
    te imbratisez si eu cu mult drag pentru persoana sensibila care esti >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani frumosi, cu impliniri de vise !

    RăspundețiȘtergere
  26. Am să mă rog pentru sănătatea ta, Pandhora. Mie atât îmi stă în putere, dar am convingerea că Dumnezeu va face ceea ce e necesar ca să te vindeci.
    Te îmbrăţişez,

    RăspundețiȘtergere
  27. intotdeauna boala m-a speriat...dar nu i-am aratat asta...e un secret bine pastrat :)
    multumesc pentru gandul tau bun...multumesc Blue...te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  28. Motocicilstii cu choppere sunt de apreciat, dar zgomotosii ceilalti, care vor cu tot dinadinsul sa-si doneze ceva organe, sunt cosmarul oricarui sofer.

    RăspundețiȘtergere
  29. loopoo : da...e si asta o realitate...nu oricine incaleca un motor se numeste motociclist...

    RăspundețiȘtergere
  30. Pandhora,eu cu motocicletele stau cam așa,a trecut și vremea când mă uitam la ele!
    M-am boșorogit,gata:))!

    RăspundețiȘtergere
  31. Se-cret: nu cred nici eu...nu crezi nici tu :)

    RăspundețiȘtergere