miercuri, 8 iunie 2011

Miercurea Fara Cuvinte - Cu trenul prin Maramures





Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

66 de comentarii:

  1. Am fost si eu si mi-a ramas intiparit in minte. Plimbarea cu mocanita e cea mai faina plimbare cu trenul :)
    Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu26dor: asa este...parca merge la pas si peisajul e acolo...langa tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu la vara in Maramures. Pe unde ai stat? Scrie un articol despre asta, pls :)

    RăspundețiȘtergere
  4. loopoo : bine ai venit pe la mine :)

    Maramuresul este atat de frumos incat ai senzatia ca doi ochi nu iti sunt suficienti :)
    am stat in Viseul de Sus...sunt multe pensiuni cu specificul regiunii asta daca nu preferi sa locuiesti la hotel...noi am stat la niste prieteni...
    cred ca ai dreptate...ar trebui sa povestesc ceva despre frumusetea acelor locuri si mai ales despre plimbarea cu Mocanita pe care ti-o recomand cu caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Peisaj de vis! Invitație la concediul de odihnă!

    RăspundețiȘtergere
  6. se-cret: asa e Sergiu...orasul de beton ramane departe departe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa ajung cat mai curand in Maramures, imi doresc foarte mult!
    Pozele sunt exceptionale!

    RăspundețiȘtergere
  8. alicee: bine ai venit pe la mine :)

    multumesc pentru apreciere...daca ajungi sper sa vadem si fotografiile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate cea mai frumoasa zona a tarii. La mare competitie cu zona moldovei unde sunt manastirile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost de 2 ori in Maramures si pot spune ca este parte a tarii minunata. Locurile sunt feerice. Peisaje sublime, oameni calmi si primitori.

    RăspundețiȘtergere
  11. by Cetateanu : este inca nealterata de invazia "betonului" si sper sa ramana asa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Costin: da...locuri minunate si oameni la fel...au un alt ritm de viata...par a avea timp pentru toate :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Maramures e o lume aparte, e parca coborat din povesti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe imagini,mulțumesc..
    O zi excelentă!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  15. Fotografiile tale ar trebui să ilustreze o carte cu basme, sunt feerice !

    RăspundețiȘtergere
  16. Tara Maramuresului e atat de faina, incat iti vine s-o iei la pas si-n lung, si-n lat, si tot nu te mai saturi :) Mi-a placut calea aceea ferata.
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Of, cat de frumos e Maramuresul...sublim! E parca o alta lume...

    RăspundețiȘtergere
  18. superb...un pamant binecuvantat...

    RăspundețiȘtergere
  19. mno, 'geaba, cand vad padurea mi se opreste respiratia. Nu ma pot satura, Foarte frumoase poye!

    RăspundețiȘtergere
  20. abbilbal : asa e...si plimbare si aer curat :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Lumi RO : da...o lume a povestilor cu locuri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  22. ELENA : multumesc...o zi perfecta iti doresc la randul meu...pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Zina: multumesc...ma simt onorata :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Max Peter : adevarat...este un loc superb :)

    RăspundețiȘtergere
  25. teonegura : e atat de mult verde incat simti cu adevart ca respiri...nu am fost acolo iarna dar cred ca e mirific...
    e vorba de micuta cale ferara pe care circula "Mocanita" trenul muncitorilor forestieri acum folosit pentru turism....

    RăspundețiȘtergere
  26. lunapatrata : asa este...o lume de poveste adusa in realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Cleo: asa simt si eu...padurea ma face sa devin visatoare...iubesc padurea :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Superbe pozele. Cea cu caii imi place cel mai mult..

    RăspundețiȘtergere
  29. Escu : iubesc caii....
    multumesc...Escu :)

    RăspundețiȘtergere
  30. ce imagini racoroase, intr-o zi din nou caniculara! visez la plecari spre zari albastre :)
    multumesc pentru inviorare si spalarea privirii sufletului!

    RăspundețiȘtergere
  31. Am zarit si mocanita pe acolo. Frumos! Noi am fost intr-o perioada in care mcanita nu mai functiona si nu era atata verdeata. Dar am promis ca revenim!

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte frumose imaginile:)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  33. :)
    pandhora, sarut'mana!
    Cum te simti?
    Sanatatea si-a intrat in drepturi sau...?!

    Maramuresul da, e frumos.
    Si unii oameni de pe acolo sunt frumosi. Nu am mai fost de cca un deceniu. Sunt "macinat" de dorinta descoperirii altor locuri minunate.
    E-adevarat, fiecare loc cutreierat lasa in suflet/minte cate o amintire. Acele amintiri zic eu ca sunt bogatiiile pe care le voi lua cu mine in lumea "de dincolo"!
    :))
    Privesc pozele tale si creierul meu deja ma pacaleste... simt miros de padure umeda!

    O zi faina iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Si eu iubesc padurea, caii, apele repezi de munta..chiar si mocanitele :))..dar in Maramu' n-am ajuns inca. Frumoase imagini!

    RăspundețiȘtergere
  35. Din Viseul de sus ai avut ocazia sa vizitezi, asa, cat mai multe din obiectivele Maramuresului, sau ai mai stat si in alta parte? Eu si cu sotia asa facem mereu: gasim o locatie, o pensiune in zona unde vrem sa facem concediul si dupa aia, in fiecare zi plecam prin alta parte.
    ...Bine te-am gasit. Ia sa te adaug io in lista mea :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Sărut mâna Pandhora !
    Avem o ţară frumoasă , o demonstrezi odată în plus , iar Maramureşul e o zona deosebită , până şi oamenii sunt altfel . Amintiri pe care nu poţi să le uiţi .

    RăspundețiȘtergere
  37. Sophie: da...micuta si simpatica :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Irina : daca reveniti sper sa vedem cu totii fotografiile facute de voi :)

    RăspundețiȘtergere
  39. andrei : multumesc...am revenit la job...in concluzie sunt 100% functionala...cred :D

    si eu am o labiciune pentru padure si acolo sunt atat de adevarate padurile...asa ca...respira adanc aer proaspat...chiar si imaginar...
    sunt sigura ca te atrag locurile mai putin obisnuite...am senzatia ca nu ai avea nicio retinere sa mergi prin cine stie ce jungla...eu...da :)

    RăspundețiȘtergere
  40. andrei ; "slabiciune" am vrut sa spun :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Superb!!!
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/in-fanul-de-curand-cosit.html

    RăspundețiȘtergere
  42. fly2sky : nici eu in Alba...dar mi-as dori :)

    RăspundețiȘtergere
  43. loopoo : vad ca eu nu te pot adauga :)

    din Viseu am fost si in Sighet si la Sapanta,in plus plimbarea cu mocanita...snt sigura ca vei gasi multe locuri pe gustul tau si al sotiei :)

    RăspundețiȘtergere
  44. SoriN: este o zona deosebit de frumoasa a tarii...imi doresc sa revin acolo...mi-ar palcea sa vad iarana Maramuresul :)

    RăspundețiȘtergere
  45. INCERTITUDINI : cu adevarat supeb :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Frumoase imagini. Maramuresul este superb, iar oamenii foarte primitori

    RăspundețiȘtergere
  47. O zona deosebit de frumoasa a tarii... Frumoasă postare.

    RăspundețiȘtergere
  48. Mircea : stiu ca l-ai vazut si tu...:)

    RăspundețiȘtergere
  49. IULISA : multumesc...si da,Maramuresul este atat de altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Excelente fotografii! sunt peisaje de vis si a fost cu siguranta o calatorie fantastica.
    Tare mi-as dori si eu sa fac o asemenea calatorie! Minunat! te pup, sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  51. iubesc apusurile, cele mai senzuale creatii din lumea asta, imi place ultima poza, fascinanta

    RăspundețiȘtergere
  52. CARMEN : sper sa poti vedea si tu Maramuresul...multumesc pentru aprecieri :)
    te imbratisez cu drag...o seara faina sa ai Carmen...

    RăspundețiȘtergere
  53. alin : si mie imi plac mult mult...

    RăspundețiȘtergere
  54. c faine peisaje..
    prima poza e cam de obicei aia mai sugestiva :)
    si ultima e cam la fel :)
    t invidiez ca ai fost p acolo
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  55. liviu : sincer...le-am ales in ordine cronologica si am incheiat cu apusul pentru ca el sugereaza sfarsitul unei zile...preferatele mele sunt a doua si a patra :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Foarte faine imaginile...n-am ajuns în Maramureş şi mi-aş dori, tre' să văd aşa locuri :)

    RăspundețiȘtergere
  57. Ce locuri frumoase sunt în partea asta de tara! Parca esti în alta lume. Iar apusul este magnific!

    RăspundețiȘtergere
  58. Dan: pasnice si frumoase locuri si da...minunat apusul :)

    RăspundețiȘtergere