miercuri, 22 iunie 2011

Miercurea Fara Cuvinte - Flori de....Moeciu






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

56 de comentarii:

  1. cata frumusete. (nu stiu cum se numesc florile din prima fotografie).
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  2. câta veselie! lumineaza si încânta privirile... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. tu26dor: nici eu nu stiu...erau in curtea cuiva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. CARMEN : am zis sa mai colorez putin cenusiul postarii trecute...oricum,zona Moeciu este tare frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus. Alte flori, alte miresme ce se simt în aerul curat de la Moeciu.

    RăspundețiȘtergere
  6. abbilbal: a fost vara trecuta...doar ca vara asta nu stiu daca voi avea vacanta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte mult îmi plac florile acestea.Moeciu este un loc special unde se cresc flori?:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos la Moeciu. Cred ca a trecut o vreme de cand nu am mai fost prin zona. Multumesc de fotografii. Toate cele bune si happy WW ! Nice blog !

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună dimineața scumpo!
    Superbe flori și culori!
    Să ai o zi frumoasă!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună dimineaţa. Alcătuiesc un joc de culori deosebit. Iar căţărătoarea violetă e nemaipomenită, la mine stă prin trei colţuri de curte colorând peisajul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumuseţi...Şi mi s-a îmbălsămat toată casa de la mirosul lor !

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe flori, Pandhora! Interesant "capturate" in fotografie...
    Să ai vacanţă şi în acest an. Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  13. Se-cret: sigur ca nu...e o localitate in judetul Brasov...iar florile pe care le-am fotografiat erau ori pe la casele oamenilor,prin padure sau in cateva poenite...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Rappa_ru': multumesc pentru aprecieri :)
    te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  15. *ELENA* : multumesc...o zi plina de culoare iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Bun gasit!
    Stralucesc de frumusete aceste flori!...
    Zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Max Peter: buna dimineata :)
    ma bucur ca t-au placut iar "cataratoarea mov" mi-a placut si mie la nebunie...era-evident-si ea in curtea cuiva :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Oana: ma bucur daca ti-au luminat dimineata :)
    in primavara am avut o jumatate de vacanta...iar restul va fi...intr-o buna zi :)

    RăspundețiȘtergere
  19. acuarele : sunt atat de frumoase...da :)
    multumesc de trecere...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  20. culoare,parfum,delicatete...frumos :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  21. Da,
    armonie deplină, cum doar în cireșar găsești!
    O zi bună, pandhora!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/misiune-indeplinita.html

    RăspundețiȘtergere
  22. rokssana: multumesc :)
    florile sunt mereu frumoase....te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  23. INCERTITUDINI: adevarat...armonia...greu de gasit...greu de pastrat...o zi frumoasa si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ah, ah, ce am uitat cum se numesc primele. Am avut si eu din alea, in ghiveci, evident :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Irina: eu nici atat nu stiu...recunosc...le-am fotografiat in gardina cuiva :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Sărut mâna Pandhora ! ce de minunăţii aici la tine . Încerc să îmi închipui aceste flori toate la un loc , ce beţie de culori , parfumuri şi frumuseţe ! O armonie desăvârşită !

    Zi frumoasă şi senină pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase fotografii: culoare, forme, ... parfum de sănătate. La Moeciu am admirat o pădure de mesteceni ... (dacă n-or fi mai multe localităţi cu acelaşi nume - nu cred).

    RăspundețiȘtergere
  28. Esti nastrusnica ... hm ce simpatic titlu, flori de... Moeciu :)

    RăspundețiȘtergere
  29. SoriN: multumesc...si eu le revad de fiecare data cu aceeasi placere :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Danielle Wolf: in judetul Brasov sunt doua localitati Moeciu : de Sus si de Jos...din pacate eu nu am vazut padurea de mesteceni :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Nima: multumesc ...o zi faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Toata splendoarea verii aici la tine, un zâmbet de la mine pt tine

    RăspundețiȘtergere
  33. Brandusa : branduse nu am vazut :)
    ma bucur ca te-ai amuzat :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Florile colorate = bucuria sufletului

    RăspundețiȘtergere
  35. azi am vazut o gramada de poze care de care mai frumoase. culorile... ce dar minunat. numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  36. IULISA : am primit zambetul...multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Zodrac: in acest caz sper ca am adus un pic de bucurie sufletului tau :)

    RăspundețiȘtergere
  38. RobertN: culorile aduc armonie :)
    bine ai venit pe la mine...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  39. si florile sint f frumoase dar si fotograful a fost bun:):)......ma bucur ca tot mai tii minte...

    RăspundețiȘtergere
  40. alexandra anda: are mana exersata...si cum crezi ca as fi putut uita? :)

    RăspundețiȘtergere
  41. :)
    sarut'mana, phandhora.

    ... si mie imi place la Moeciu. Sic!
    De aceea este atat de iubita vara, nu?!
    In afara de bronz ofera si un spectacol al naturii plin de culoare, parfum, senzatie...

    :)
    O seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  42. seara buna andrei :)
    un loc simplu in frumusetea lui...si recunosc ca anul trecut m-am cam ars de la soare :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Frumos! Vara are magia ei!
    Te trec in blogroll .... o sa-mi fie mai usor sa-ti urmaresc aventurile!
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  44. wind: si ca orice magie...nu dureaza :)
    multumesc...o voi face si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  45. super misto pozele..
    eu le vad cu intarziere din lipsa de timp :) ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  46. liviu: daca te-ai bucurat privindu-le ma bucur si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Absolut superbe! Florile ne oferă cea mai pură frumuseţe. Să ne umplem sufletul de ea!

    RăspundețiȘtergere
  48. Alex: o frumusete perisabila si de aceea merita apreciata cu mult mai mult decat o facem :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Mi-am umplut inima şi cu BUCURIA ta şi braţele cu florile mângâiate de privirea ta şi...fug să le sădesc şi pe Maidanul meu :) SPER să nu te superi de furăciune! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. alessia : m-am suparat foc :)))
    drept pedeapsa poti lua orice de aici si ai voie sa nu mai aduci inapoi :))
    ma bucur ca te-au bucurat florile de...Moeciu :)

    RăspundețiȘtergere