duminică, 1 iulie 2012

Am uitat sa va spun...

...mi-am schimbat look-ul :)
Asa aratam azi dimineata...cam obosita ce-i drept :))
Acum am parul scurt si deloc roscat :D

45 de comentarii:

  1. ooo...sa cred ca am devenit invizibila :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuze de la browserul meu nu se vedea poza, acum am remediat..f draguta tunsoarea, imi place bretonul

      Ștergere
  2. Bună scumpo!
    Bine ai revenit acasă!
    Sincer mi-ai lipsit!
    Îți stă foarte bine în turcuaz și ești
    o dulcică!
    O seară minunată și o săptămână ușoară!
    Te îmbrățișez cu mare drag!
    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena :)
      inca nu am revenit,sunt tot la Timisoara dar revin curand...te imbratisez si eu cu tot dragul >:D<

      Ștergere
  3. Foarte faina schimbarea! Si racoroasa cu parul scurt...Tot zic si eu ca ma tund, dar nu mai ajung...
    Te pup! Mi-a fost dor de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parul tau este mult,mult prea frumos ca sa fie scurt...
      si mie de tine :)
      mi-a fost dor de toti cei care au ridicat capacul "cutiutei" mele si nu numai :)

      Ștergere
  4. Să-ţi fie de bine şi bine ai venit!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca a fost o epidemie :)) si eu mi-am tuns parul, scurt. Culoarea însa/înca nu am schimbat-o ;)
    Îti sta SUPER! si turchizul bluzitei te prinde fantastic! eu stiam ca ai gusturi deosebite!
    PS: port cu mult drag medalionul de la tine. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parul scurt te prinde grozav,imi place mult cum iti sta :)
      sa stii ca parfumelul de la tine a vazut Timisoara :)

      Ștergere
  6. Waw, foarte "chic" si cu alura visatoare :) Imi place.
    Sa-ti fie de bine si sa te simti in largul tau cu noul look.
    Knock them dead :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Oana :)
      visatoare ca visatoare dar obosita in mod sigur :P

      Ștergere
  7. Look-ul l-ați schimbat doamnă dar privirea este la fel de pătrunzătoare...așa că încep să presupun precum un confrate că vreți să ne induceți... atenția :)
    Adevărata întrebare s-ar pune:
    Frumosul a ramas tot ca un strigat mut de indragostit in pestera vietii?
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca am inteles intrebarea...cred ca e prea complicata pentru mine :D

      Ștergere
  8. ahaaaaa, s-a ridicat capacul de la cutia Pandorei?
    :)
    ai parul scurt dar cu suvite? :)
    ca vad una pe umar! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Are you a new look Pandhora!

    Have a wonderful week!

    Brazil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sim ... é:)
      obrigado, um fim de semana perfeito você quer a minha vez :)

      Ștergere
  10. ciao bella!
    iti vine fooooarte bine noul lock....sexy :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa-ti fie de bine! :)
    Seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Aratati bine si va sta super cu noul look

    RăspundețiȘtergere
  13. Tunsoarea ta imi aminteste de perioada in care purtam bretonul in V. Al tau este chiar mai deosebit, ca urmeaza linia sprancenelor.
    Semeni cu mama mea, cand era tanara, iar asta ma face sa te simt mai apropiata.

    RăspundețiȘtergere
  14. >:D< Buna, draga mea ! Esti buuuuuna ! ( am deja din vocabularul barbatilor din casa :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici gand sa ma deranjeze :))
      imi place,nu-ti face griji :)

      Ștergere
  15. Da, da! Să-ţi fie de bine, Pandhora!

    Mă bucur că ai avut aşa zile frumoase la Timişoara. Fain oraş. N-am mai fost de ...10 ani pe acolo, dar ştiu sigur că-i frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex :)

      si,da...este un oras care mi s-a lipit de suflet si asa va ramane :)

      Ștergere
  16. O doamnă arătoasă, fie cu părul lung, fie cu părul scurt !
    Bine ai revenit, Pandhora ! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Freza noua la timpuri noi!:)
    Iti sta bine oricum!
    Ma bucur ca esti din nou "acasa"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea :)
      sunt putin uimita ca va place cum arat asa obosita dar noua frizura ma incanta si pe mine teribil de mult :)

      Ștergere
  18. ps...albastrul bluzei tale este exact culoarea fundalului picaturii mele in aceasta lume frumoasa.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. E o inseninare, o clara optiune catre lumina limpede.

    RăspundețiȘtergere